באיחוד מפלגות הימין נערכים: קמפיין ענק נגד שופטי העליון

באיחוד מפלגות הימין נערכים: קמפיין ענק נגד שופטי העליון

עוצמה יהודית, הבית היהודי והאיחוד לאומי משגרים אזהרה על פתיחה בקמפיין ענק נגד שופטי העליון במקרה שהח"כ לעתיד בן ארי ייפסל בבג"צ ואילו המפלגות הערביות ועופר כסיף לא

author-image
באיחוד מפלגות הימין נערכים: קמפיין נגד בג"צ
  בן גביר ובן ארי בעליון (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

באיחוד מפלגות הימין משגרים אזהרה, כשהם נערכים לפתיחה בקמפיין ענק במקרה שמחר (ראשון) חבר הרשימה מיכאל בן ארי אכן ייפסל בבג"צ ואילו מפלגות הערביות בל"ד, חד"ש תע"ל ועופר כסיף – לא.

במפלגה צפויים לצאת בשלטי ענק עם תמונות השופטים שהורו על פסילה, תחת הכותרת: "הם לא יקבעו – העם יקבע בקלפי". נציין, כי מדובר בקמפיין של שלושת המפלגות ולא רק עוצמה יהודית, עליו יהיו חתומות, רק במידה ובן ארי ייפסל, גם האיחוד לאומי והבית היהודי, כך אומרים בעוצמה יהודית.

לאחר הדיון שהתקיים ביום חמישי בבג"צ, העריך בן ארי בפני מקורביו שבג"צ יאמץ את עמדת היועמ"ש והוא ייפסל מלרוץ לכנסת. זו גם הערכה במפלגת עוצמה יהודית.

כך גם הודה בהטייה עורך הדין גלעד קריב המייצג את העותרים בדיון לפסילת התמודדותם של בן ארי ובן גביר, שחיזק את הערכה כשאמר שהם יוצאים בתחושה שבית המשפט היה קשוב לטענותיהם על התשתית הראיתית נגד בן ארי וכן על הפגמים המהותיים לדבריו שנפלו בהחלטת וועדת הבחירות.

עו"ד יצחק בם המייצג את מיכאל בן ארי:"ניסינו להסביר לבית המשפט כי הדרישה שאזרחי ישראל יהיו נאמנים למדינת ישראל ולא יזדהו עם התנועה הלאומית הנלחמת נגד הציונות איננה גזענות. איני יודע אם טענותינו נפלו על אזניים קשובות, אך אני מקווה שמי שנתנו לעזמי בשארה ולחנין זועבי כרטיס כניסה לכנסת לא יפסלו את מיכאל בן ארי".

מוקדם יותר הערב העביר בן ארי שורה של הבהרות לנשיאה חיות לאחר הדיון בבית המשפט העליון במטרה למנוע את פסילתו מלרוץ לכנסת. הנשיאה חיות קיבלה את הבקשה והורתה על תגובת התנועה הרפורמית. ההחלטה צפוייה להינתן כאמור מחר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בושה וכלימה שהבית היהודי משתתף בהסתרת ערוותם
יעקב | 17-03-2019 1:25
אסור להצביע לחבורה השפלה הזו לכנסת.
האם בן ארי פגע במישהו? כמובן שלא
פייק ניוז | 17-03-2019 13:28
ההתקפה נגדו היא הסתה עלילת דם וסתימת פיות
2
נמאסתם
מאיר | 17-03-2019 22:35
דיי המאסתם.. חייבים לעשות סדר בבגץ.. הציבור לא בחר בהם...