איילת שקד באולפן סרוגים: "לפיד וגנץ יתחרו מי יזחל לממשלתו של נתניהו"

איילת שקד באולפן סרוגים: "לפיד וגנץ יתחרו מי יזחל לממשלתו של נתניהו"

על הפנייה לבוגרי עצמונה אומרת איילת שקד: "מישהו מהמחזור ביקש את ההקלטה, ביקשו ממני עוד עשרות הקלטות אחת אחרי השנייה, עשינו גם את זאת"

בחירות 2019. השרה איילת שקד הימין החדש באולפן סרוגים: "אנחנו פונים לכל הקהלים, העובדה שרק השבוע אבדנו 2 מנדטים ללפיד וגנץ ואנחנו הולכים להחזיר אותם"

איילת שקד מגיבה באולפן לסרטון שפורסם בוואלה שם נשמעים היא ובנט כשהם פונים לבוגרי המכינה בעצמונה: "אנחנו פונים לכל הקהלים. אני מתראיינת לתקשורת הצרפתית כי אנחנו פונים לקהל הצרפתי, לתקשורת הרוסית כי אנחנו פונים לרוסים ,לתקשורת החרדית כי אנחנו פונים לחרדים ולמקומון בצפון תל אביב, כי אנחנו פונים למצביעי יש עתיד וגנץ. אנחנו פונים לכולם. ביום שישי הקלטנו אני ובנט עשרות הודעות אם לא מאות לאנשים שבקשו מאיתנו, בין השאר בקשו גם את ההקלטה הזאת, בשמחה עשינו אותה. כל מי שהוא ציוני, ימני, מאמין בימין מדיני, ימין כלכלי, ימין משפטי- הבית שלו בימין החדש. מישהו מהמחזור ביקש את ההקלטה, ביקשו ממני עוד עשרות הקלטות אחת אחרי השנייה, עשינו גם את זאת.

אנחנו הקמנו ואמרנו מראש שאנחנו מקימים מפלגה שהיא 50 % דתיים 50% חילונים. זו הייתה המטרה להגדיל את הגוש, הגיעו אלינו מצביעים גם מיש עתיד ומגנץ ועובדה השבוע אבדנו 2 מנדטים ללפיד וגנץ ואנחנו נחזיר את אותן המנדטים. הגיעו אלינו "

על כך שבבית היהודי והליכוד החליטו לתקוף אותם אומרת שקד: "טוב נעשה אם נדע לא להתקוטט בתוך הגוש. אנחנו לא תוקפים את הבית היהודי אני מאוד מעריכה את המפלגה הזאת, שהם יחליטו לעשות מה שהם רוצים".

הקרב הוא לחזק את הגוש: "השאלה אם תהיה ממשלת ימין בראשות נתניהו או ממשלת שמאל בראשות גנץ, זה הקרב. תהיה ממשלת ימין בראשות נתניהו אך ורק אם גוש הימין יהיה גדול מ-61 מנדטים. גם אם הליכוד יהיה ארבעים מנדטים והגוש יהיה חמישים אז תקום ממשלת אחדות".

לגבי העובדה שגם לפיד וגם יעלון אמרו שלא ישבו עם נתניהו תחת כתב אישום אמרה שקד: "אוי באמת, הם יעשו תחרות מי יזחל ראשון לממשלתו של נתניהו".

"אי אפשר עם השירקס הזה, זאת מפלגה שהיא משמש, זאת מפלגה שהיא שמאל כלכלי קיצוני" אומרת שקד. "אבי ניסנקורן מועמד שלהם לשר האוצר הוא שמאל כלכלי קיצוני", חוזרת שקד. על השאלה שגם בנט הלך איתו כשר כלכלה אומרת שקד: "בנט הלך איתו בשותפות כדי לעלות את שכר המינימום, אנחנו לא נגד העלאת העובדים החלשים אנחנו בעדם, אנחנו נגד השליטה של וועדים החזקים, אנחנו פרסמנו מצע כלכלי, אנחנו רוצים שיהיה הליך שקיפות על ההסתדרות ועל האגודות העותמאניות.

מיקי חייבומיץ' התבטאה היום בביטוי סופר קיצוני כלכלי באמת יותר ממרצ, שהיה עדיף להשאיר את הגז באדמה. הצביעים שהולכים לגנץ וליש עתיד צריכים להבין לאן הם הולכים. שמאל כלכלי קיצוני"

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
ימין עלק. רפורמים חילונים מתחנפים לשמאלנים
הורסי הציונות הדתית | 24-02-2019 16:32
להקיא מכם
2
שקד שרת משפטים מעולה.טרם מימשה רפורמותיה.
1הרתעת רוצח לאומני. | 24-02-2019 16:35
יש תמיד מה לתקן. חקיקת עונש הרתעה למשפחת מחבל רוצח צל בסדר עדיפות גבוה.
למי כן מותר ליזחל לליכוד?
גלגל | 14-04-2019 15:04
רק לבנט ושקד!
3
די עם הבכיינות
נו באמת | 24-02-2019 16:52
אין דבר כזה 'לקחת קולות'. זה שמישהו היה בבני עקיבא לא אומר שהוא רכוש המפדל. אנשים מצביעים למי שהם מאצינים בו יותר. תכף תשימו פקחים בכניסה לקלפיות שיאסרו על דתיים להצביע לבנט. אולי תוציאו חוק שיאסור עליהם להופיע באתר סרוגים וערוץ 7. תתבגרו ומהר. תציגו עמדות ושכנעו אותנו לתמוך בכם ולא בהם. אסטרטגיית רק לא בנט היא בכיינות ותו לא.
4
חשבנו שלשקד יש איזשהי יושרה. מסתבר שגם זה אין
מאיר | 24-02-2019 17:03
מעשה נבלה כזה כמו שאלו עשו במפלגה לא היה גם בשמאל. זוג פוליטיקאים שקרנים ועלובים, ככה זה כשאין ערכים. צדק מי שהזהיר מהם.
את מושחתת שקד מעניין דבר אחד
אפריים נווה | 24-02-2019 18:55
היא עצמה
5
רגע..איך העברת מנדטים אליכם היא "הגדלת הגוש"?
אולי זה אני אבל | 24-02-2019 17:17
אולי זה אני (ונעזוב את מעשה ההונאה) אבל איך בדיוק העברת מנדטים בתוך הגוש כלומר אליכם היא הגדלת גוש? בגללכם גם כחלון וליברמן לא יעברו את אחוז החסימה. נפילת ממשלת הימין תהיה על ראשכם!
6
יש למה שעשיתם הגדרה מילונית: תרגיל עוקץ
יוחאי | 24-02-2019 17:21
היתי מאחל לך ולבנט מה שמגיע לכם, כלומר לא לעבור את אחוז החסימה, אבל בניגוד אליכם גוש הימין וממשלת ימין כן מעניינים אותי, ולא ראשות ממשלה מדומיינת. אז שתעברו בקושי.
7
איילת שקד תותחית!
איל | 24-02-2019 17:21
כל הכבוד. בהצלחה רבה!
8
איילת היא נוכלת
עמי | 24-02-2019 18:02
לא הוציאה מילת אמת מפיה כבר שנים.
9
כלומר גנץ ולפיד הם בעצם ימין?
לא הבנתי כלום | 24-02-2019 18:54
לבנט ושקד אין מה לתקוף את גנץ. אין שם מצביע פוטנציאלי אחד עבורם. עדיף להם לדאוג שמצביעי המפדל שברחו מכהנא חי וברוך גולדשטיין מת יצביעו להם ולא לביבי.