את מי יתקפו וממי יתעלמו? כך יראה קמפיין הבית היהודי - סרוגים

את מי יתקפו וממי יתעלמו? כך יראה קמפיין הבית היהודי

הרב רפי וסמוטריץ' בחזית הקמפיין, כשהם מחביאים את עוצמה יהודית מאחוריהם. נחתם הסכם עם הליכוד על אי תקיפה הדדית והכוונת האש אל הימין החדש. זו האסטרטגיה של הבית היהודי בבחירות:

את מי יתקפו וממי יתעלמו? כך יראה קמפיין הבית היהודי
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90, יח"צ)

לאחר הגשת הרשימה המאוחדת של הבית היהודי האיחוד לאומי ועוצמה יהודית (איחוד מפלגות הימין), ייצאו המפלגות לקמפיין עם גיבוש המסרים. בהם בין היתר: תקיפת הימין החדש, אחריות מיניסטריאלית לצורכי הציונות הדתית ופיצול והבדלה מעוצמה יהודית.

כך למשל כבר ביום חמישי כשהגיעו איתמר בן גביר ומיכאל בן ארי למטה הבחירות שבאייפורט סיטי, אך לא מצאו שם את מקומם. "אני לא אשב איתם יחד במטה הבחירות", הבהיר לסרוגים בכיר בבית היהודי. גם במודעות הבית היהודי אפשר לראות שעוצמה יהודית אינה חלק מהקמפיין

קמפיין הבית היהודי (לאן נעלם בן ארי?)

במפלגה מתכננים לתקוף את את בנט "שהשתמש וזרק" את הבית היהודי בתמורה לחלום המפלגה הדתית – חילונית, וכן חרף הבטחתו שלא לפנות לקהל הציוני דתי, הוא מפרסם בעלוני השבת ושיבץ ברשימתו נציגים מהמיינסטרים הדתי. עוד דווח הבוקר ברשת ב', כי ‏בבית היהודי יכוונו את האש אישית לשר בנט בשל ניסיונותיו ושל אנשיו לפנות לראשי סניפים בבית היהודי לנסות להעביר אותם למפלגת הימין החדש.

בפגישה בה השתתפו ראשי הבית היהודי הרב רפי פרץ, ח"כ מוטי יוגב וניסן סלומינסקי עם ראש הממשלה נתניהו ביום רביעי האחרון, בנוגע לאיחוד עם עוצמה יהודית, סוכם כי במהלך מערכת הבחירות המפלגות לא יתקפו זו את זו, "אלא יחזקו זו את זו לטובת ניצחון הימין".

גורם שהיה מעורב בפגישה, סיפר לסרוגים כי כשהשם 'נפתלי בנט' עלה בפגישה, כינה אותו אחד מהנוכחים "פייק ציונות דתית", וכי "היה ברור שהסכם עודפים לא ייחתם עם נפתלי", כך הבהיר פרץ. בנוסף הוחלט כי "נתניהו יחזק אותנו במהלך הקמפיין שלו, ילך לימין החדש על הראש וישבח את הציונות הדתית כבית נאמן".

כבר באותו ערב החל הרב פרץ ליישם את ההסכם, כשאמר בכינוס של המפלגה כי "יש מי ניסה להרוס את הבית שלנו", כשהוא פונה לנפתלי, "אדם שהאמנו בו, תכנן למוטט את הבית שלנו על יושביו רגע לפני הבחירות הוא נטש את הקוקפיט בתקווה שהמטוס שלנו קצת יתרסק אל הקרקע ויציל את עצמו". וטען נגדו: "עשית מעשה שקשה לי לקורא לו מעשה יהודי, אנטי חברי".

היו גם ציטוטים חמורים יותר שהרב רפי פרץ החליט לגנוז כפי שעולה מכתבתו של ניר גונטז' בתכנית הצינור.

החלקים הקשים שהשמיט מנהיג הבית היהודי במתקפה על בנט

החלקים שמנהיג הבית היהודי השמיט מהנאום שלו – כתב הצינור תפס את המילים הקשות של הרב פרץ נגד בנטGontarz Nir

פורסם על ידי ‏הצינור‏ ב- יום חמישי, 21 בפברואר 2019

לגבי חלוקת התפקידים, הבהיר עוד הגורם "אנחנו מפלגה של הציונות הדתית, מבחינת כל דבר שצריך לטפל בו זה הציונות הדתית בהיבטים התקציביים, כמו החטיבה להתיישבות, השירות הלאומי ועדיפות גבוהה להיכנס לקואליציה ולקבל אחריות על עוד נושאים שקשורים אלינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
29 תגובות - 22 דיונים מיין לפי
1
בלוף.כנועי וטו אוסלו.חסרי עצמאות.
סרוג60שנה. | 24-02-2019 11:25
חנפנותם אומנותם.
יש ציר:ברקת/בנט/סמוטריץ/סופר/יוגב.
ולהם בובת ויטרינה. | 24-02-2019 11:55
חלקם ++הם= כנועי וטו אוסלו. בושה לרבני הציניות הדתי.
2
אין הבדל גדול בין איחוד לאומי ועוצמה
א | 24-02-2019 11:37
הרחקה מעוצמה רק מחזקת את התקווה של השמאל שמצא נקודת תורפה
3
חבל מאוד. שנאת אחים.
משה | 24-02-2019 11:44
יש לאחד כוחות.
4
גם לתקוף את גנץ לפיד מזוית אחרת
אריק | 24-02-2019 11:44
ביבי יתקוף אותם על רקע בטחוני והבית היהודי על רקע דתיים מול רפורמים
5
ההבדלים בציונות הדתית ברורים וחדים--
יהודה דרורי | 24-02-2019 11:46
יש הבדל גדול בין המתונים לקיצוניים ובין דתיים-לייט לחרדלים. בנט פונה למתונים ולדתיים לייט, הסיכוי של החרדלים והקיצוניים לאסוף יותר קולות מאשר בנט הוא לא רב.
6
צבועים נמאסתם
יעקב | 24-02-2019 12:00
קודם זועקים שלמען הצלת הימין יש להתאחד עם החבורה האלימה ואחר כך בעת מסע הבחירות מתעלמים ממנה ומסתירים אותה מאחורי הגב...מי שעתיד היהדות והעם במדינה חשוב לו שלא יצביע למושחתים האלה שארץ ישראל בגרונם ופזילה לכיסאות בעיניהם...תמצאו לכל כל מפלגה ימנית אחרת כמו יחד או הימין החדש או הליכוד.. רק לא המושחתים מהבית היהודי.
7
לעשות גם קמפיין חיובי
אריק | 24-02-2019 12:06
תקיפה מול בנט בימין בלבד תזרים קולות למחנה המרכז ואז נהיה קרחים מכאן ומכאן
8
איזהו מכובד המכבד את הבריות.
דבורה | 24-02-2019 12:29
זו לא דרכה של תורה לתקוף. זה לא רק לא מועיל זה מזיק לנפש שלנו. אם תמשיכו לתקוף את בנט אצביע בסוף לבנט. בנט מצפה שהבית היהודי והימין החדש ביחד יהיו יותר מנדטים מאשר כשהוא היה בתוך הבית היהודי. מה שהיה היה, עכשיו לכו בדרך של תורה אל תבנו את עצמכם על נפילתו של האחר. כמו שנאמר אל תחפור בור למפלגה אחרת כדי להיות גבוה ממנה.
9
ניר אורבך
מיה | 24-02-2019 12:45
האי השתול מטעם נפתלי בנט מתנגד לתקוף את נפתלי בנט למקורביו שנצטרך לעבוד יחד לאחר הבחירות שתול כבר אמרנו?
תוכיחי מיה
יולי | 24-02-2019 15:44
יש לך הוכחות שהוא שתול תתביישי לך,להכפיש בן אדם על לא עוול בכפו. מה שהוא עשה עבור המפלגה כדי לציל אותה מהרס, לא ראית? הוצא לט מקום ריאלי בימין החדש והוא ויתר למען הצלת הבית היהודי. אז בבקשה הזהרו בלשונך
10
א
א | 24-02-2019 12:56
נתניהו יתקשר ראשון לגנץ תפסיקו ללכלך
11
אם תתקפו את בנט - אצביע לבנט
רבים כמוני | 24-02-2019 13:05
שקד היא שרת המשפטים הראשונה שמינתה שופטים דתיים מתנחלים לבית המשפט העליון. בנט החזיר ללמד תקציבים שפירון-לפיד לקחו. יוגב חוץ מלהתלהם מה עשה? אני כבר לא מדבר על השרות הצבאי המפואר של סמוטריץ
בנט לקח ובנט נתן
חמי | 24-02-2019 16:43
מי שתקע סכין בגב החרדי בסיבוב הקודם תקע סכין בגב הסרוג ואת הכול הוא עשה לשש
12
ליכלוכים על הימין החדש
ניר חזן | 24-02-2019 13:14
עוד לא החלטתי למי להצביע בבחירות אלה. ברור שאצביע לימין . ואיתי יצביעו לפחות 20 קולות שהולכים אחריי. לא אצביע למי שילכלך על מפלגה אחות. ואני בטוח שכמוני יהיו אלפים. אז תשקלו היטב לפני שאתם מלכלכים על מפלגה אחות.
13
כמה מפגרים יכולים להיות שם?
גלעד | 24-02-2019 13:16
אוי התמימות.... ביבי משכנע אותם לעשות משהו שהם לא מאמינים בו, בתמורה לאבקת נזיד עדשים, ואסביר, הליכוד משריין חבר מהבית היודי מחד, ומצד שני עושה איתם הסכם עודפים, בהסכם עודפים מחברים את הקולות של שתי המפלגות, ואז מחלקים באופן יחסי. כאשר הליכוד מוערך בגודל פי שישה מהבית היהודי, ברור שהוא יזכה במנדט הנוסף, אז אם כן, הליכוד לא התחייב לכלום. ובתמורה לכך הבית היהודי מלא ברגשות נקם רק יפגע בעצמו כדי לקבל אחר כך את השאריות שיגיעו. ממש ישחקו נא הנערים לפנינו....
14
ולו רק בגלל הכבוד מפדלניקים להצביע בית יהודי.
ימיןןןןןןןןןןןןןןןןן | 24-02-2019 13:28
צחק עליכם בנט
15
לדרוש את משרד הדתות!!! למ לא מדברים על זה?
שמואל | 24-02-2019 13:47
תנאי לבחירה שלי בכם: לא להפקיר את הרבנות הראשית והדתות לידיים של שס תכריזו שאתם דורשים את הדתות. שס זורעים הרס וחילול ה' ומחרימים את גדולי התורה שלנו. אל תתנו לזה יד, אחרת אין טעם לבחור בכם
16
תתבגרו ומהר
איזו קטנוניות | 24-02-2019 14:00
תכף תשימו שוטרים שיפקחו בכניסה לקלפיות שאף אחד מהמגזר לא יצביע לבנט. מה זה השטויות האלו? אולי תאספו מאה חתימות של רבנים ותעשו לו פולסא? תתבגרו. אין דבר כזה לגנוב קולות - כל אחד יציע את עצמו, והציבור יחליט למי הוא מצביע. מי שהיה בבני עקיבא לא הופך לרכוש המפלגה ואף אחד לא 'גונב אותו'. במקום להתבכיין שכנעו אותנו שאתם טובים ממנו ושתצליחו להזיז את המדינה ימינה יותר טוב ממנו ומשקד. עד אז - תבינו - אם אתם מחלישים את בנט אתם מבריחים קולות לליכוד - לא אליכם. מי שחושב להצביע בנט לא יצביע לכם, בטח לא כשאתם עסוקים במרמור ובאסטרטגיית רק לא בנט.. אתם עד כדי כך לא זוכרים איך ביבי מכר אותנו בהתנתקות ואיך הוא יעשה זאת שוב אם נהיה חלשים יותר הפעם, שאתם מעדיפים לחזק את הליכוד? העיקר שיהיה לכם את מי להאשים..
17
זוהי חרב הפיפיות של הימין
חיים | 24-02-2019 14:02
מלמדים ומחנכים לעוצמה, אגרסיביות ותוקפנות ושאין אויב נוכח בשטח תוקפים את אחיהם. בעוד שנים אלו שדחפו כל הזמן להקצנה עוד ועוד לימין יתעוררו ויבכו על מעשיהם, אחרי מה שיקרה לעם ישראל המפולג
18
בכיינים נמאסתם
נו באמת | 24-02-2019 14:14
כל קול שתבריחו מבנט יגיע לליכוד. לא אליכם. אם אתם חושבים שלחזק את ביבי שיום אחרי הבחירות ימכור את כולנו זה מעשה חכם, לכו על זה. אבל אם יש בכם טיפה אחריות בואו ותסבירו למה כדאי לבחור בכם בלי התבכיינות ובלי קשקושים ובעיקר אל תתנו לביבי לעשות את מה שהוא כל כך אוהב לעשות- להשתמש בכם ולזרוק. תתבגרו ומהר!!
19
אצביע לאלי ישי ואציל את הימין
אבי | 24-02-2019 14:41
לא מגיע לבית היהודי את קולי. הם שיחקו באיחוד המפלגות הרבה זמן,בגלל כסאות. נראה שם חובבני עם הרב פרץ.
למגיש ישב בממשלת שמאל- לך תלמד הסטורייה
מיכאל | 24-02-2019 17:16
איתם אולי תלמד קצת הסטוריית הימין בטרם שתגיב. המפדל תמכה בהתנתקות בתקופת אורלב, אלי ישי שלא היה בממשלה סירב לתמוך למרות ששרון הציע מאות מיליונים למוסדות אל המעיין תמורת התמיכה של הרב עובדיה יוסף. אלי ישי שכנע שדווקא בגלל הפסק שפיקוח נפש דוחה שטחים שאסור לתמוך בהתנתקות, כעי ההתנתקות תביא לפיגועים. ידועה האמירה של הרב עובדיה יוסף נגד שרון שיקבל ציבחה בראש בגלל ההתנתקות. אלי ישי עמד בניסיון פי כמה כומה מאשר רבו של סמוטריץ ושל מפלגת תקומה איחוד הלאומי, כאשר הרב מלמד הסכים לקבל חבילת הטבות בסך 120 מיליון שקל תמורת פינוי גבעת האולפנה, והגרם שירביצו לנערי הגבעות שהתבצרו בדירות גבעת האולפנה. אלי ישי הוא זה, שמנע הקמת ממשלת ליבני כשדרש שירושלים לא תהיה מעולם במשא ומתן. טריק בכדי שמרץ שהייתה אמורה להיות בממשלה לא תסכים, וכך ליבני לא הצליחה להקים את הממשלה עם 29 המושבים שלה. אלי ישי הוכיח ימין ותורה מעל ומעבר לכל המפלגות הימין, ולכן נצביע לו !
מה עשה ישי למען הסרוגים?
ישב בממשלות השמאל | 24-02-2019 16:08
מעניין מי אלה שכל הזמן מגיבים למען אלי ישי. שילך לקושש קולות אצל השסניקים שדאג להם. ישב בממשלות השמאל וכמובן קבלו כספים עבור התמיכה. שיראה מה עשה למען הסרוגים
20
אסטרטגיה מטופשת. תתקפו את גנץ ואת לפיד
אהרן | 24-02-2019 15:21
מה הרעיון בלתקוף את בנט - יביא לכם עוד קולות לא בטוח מציתם את המאגר שלכם. תתקפו את מי שמסכן את הממשלה הבאה. את בנץ ולפיד שאין להם מה למכור חוץ מאוסף ססמאות.
21
בלי ערכים .
משה ניסן | 24-02-2019 15:39
מר בנט גב שקד . רציתם להרוס מפלגה שורשית שהייתה יותר שניים מהגיל של שניכם ביחד . מה רציתם שילטפו אותם חבורת שקרנים ורמאים... הפקרת אותם בדקה ה 99 השתמשתי בהם כמו .... תתבישו לכם !!!
22
עוברים לאלי ישי לפוליטיקה נקיה עם יראת שמים
מיכאל | 24-02-2019 15:44
האיחוד הזה לא יקבל יותר מ 3 מנדטים ה המנדט ה4 יועבר לליכוד בהסכם העודפים, כי רבים ראו את ההתנהלות השחצנית וחסרת כל אידאל בין הרב פרץ לבין סמוטריץ, ואחר כך ראינו את התנהלות שתי המפלגות הקוקיניות הללו לאופן שהתייחסו לעוצמה ולאי ישי. אתם לא מגיעים לבוהן של אלי ישי שהיה סגן ראש ממשלה ושר במספר ממשלות. אלי ישי הוכיח שלא קונים אותו בכספים בעת ההתנתקות כשסירב לתמוך בהתנתקות תמורת מאות מיליוני שקל למוסדות אל המעיין, ולא כפי שקרה עם רבו של סמוטריץ ומפלגת תקומה הרב מלמד שהסכים לקבל 120 מיליון שקל תמורת פינוי ברצון מגבעת האולפנה. פשוט עוברים לאלי ישי, היחיד עם יראת שמים ואידאליסט אמיתי. ומשחיק שבסופו של דבר שתומכי עוצמה יבחרו בהמונם לאיחוד כשהבוחרים של הבית היהודי ותקומה ברחו לגמרי, אבל לא יכנסו חברי עוצמה יהודית. זה התרגיל המברקי של נתניהו. גם 50,000 תלמידי הרב טאו לא יצביעו לאיחדו הזה, וככל הנראה לאלי ישי שוב כמו בפעם הקודמת. אלי יש היחיד שדיבר נגד הרס מוסד המשפחה כפי שהרב טאו מדבר בכל שיעוריו.
לאיתם אלי ישי עשה לימין הרבה יותר מהמפדל
מיכאל | 24-02-2019 17:15
איתם אולי תלמד קצת הסטוריית הימין בטרם שתגיב. המפדל תמכה בהתנתקות בתקופת אורלב, אלי ישי שלא היה בממשלה סירב לתמוך למרות ששרון הציע מאות מיליונים למוסדות אל המעיין תמורת התמיכה של הרב עובדיה יוסף. אלי ישי שכנע שדווקא בגלל הפסק שפיקוח נפש דוחה שטחים שאסור לתמוך בהתנתקות, כעי ההתנתקות תביא לפיגועים. ידועה האמירה של הרב עובדיה יוסף נגד שרון שיקבל ציבחה בראש בגלל ההתנתקות. אלי ישי עמד בניסיון פי כמה כומה מאשר רבו של סמוטריץ ושל מפלגת תקומה איחוד הלאומי, כאשר הרב מלמד הסכים לקבל חבילת הטבות בסך 120 מיליון שקל תמורת פינוי גבעת האולפנה, והגרם שירביצו לנערי הגבעות שהתבצרו בדירות גבעת האולפנה. אלי ישי הוא זה, שמנע הקמת ממשלת ליבני כשדרש שירושלים לא תהיה מעולם במשא ומתן. טריק בכדי שמרץ שהייתה אמורה להיות בממשלה לא תסכים, וכך ליבני לא הצליחה להקים את הממשלה עם 29 המושבים שלה. אלי ישי הוכיח ימין ותורה מעל ומעבר לכל המפלגות הימין, ולכן נצביע לו !
אלי ישי מחפש גוב אצל הסרוגים- שילך לשמאל שישב
איתם - זו האמת | 24-02-2019 16:05
תפסיק עם התגובות למען אלי ישי. אלי ישי דאג לחרדים עח הסרוגים. דרעי זרק אותו והוא בא לחפש קולות אצל הסרוגים.