שלב המיון הסופי לאישה בבית היהודי: אלו המועמדות - סרוגים

שלב המיון הסופי לאישה בבית היהודי: אלו המועמדות

המועצה הציבורית של "הבית היהודי" תזמן לראיון נשים שישוריינו במקום השלישי ברשימה. 50 שמות הוגשו לוועדה, אך רק 9 הגיעו לשלב הסופי. בין המועמדות: יערה ישורון, מירי אברג'ל, יפעת ארליך וצילית יעקובסון

author-image
שלב המיון הסופי לאישה בבית היהודי: אלו המועמדות

המועצה הציבורית של "הבית היהודי" עוסקת בימים אלה בשיבוץ אישה למקום השלישי ברשימה. 50 שמות הוגשו לוועדה, אך רק תשע מהן הגיעו לשלב הסופי בו יזומנו לראיונות.

מחר וביום ראשון יזומנו חלק מהנשים לראיון בפתח תקווה מול המועצה הציבורית שמספרה עלה מ17 חברים ל- 18 עם הצטרפות היו"ר החדש, הרב רפי פרץ. בין המועמדות נמצאות: צילית יעקובסון, עידית סילמן, מיכל וולדיגר, לאה ויזל, יואלה רבינוביץ, אפרת רוזנבלט, יערה ישורון, מירי אברג'יל והעיתונאית יפעת ארליך שאמרה לסרוגים כי היא "עוד שוקלת ומתלבטת בעניין".

לסרוגים נודע כי ככל הנראה יתקיים קרב ראש בראש בראש בין המועמדות המועדפות על הוועדה: אברג'ל וולדיגר וישורון. כאשר מאחורי הקלעים אברג'יל החליפה את וולדיגר במועצת העיר מטעם הבית היהודי ומונתה במקומה.

אישה בבית היהודי

בימים הקרובים יוזמנו המועמדות אשר הגיעו לשלב המיון הסופי למפגש עם המועצה. "אנו מקווים כי נוכל בתחילת השבוע לבשר על בחירתנו ובכך להשלים את הרכבת הנבחרת אשר תוביל את "הבית היהודי" ואת מגוון הקהלים המוצאים בה את ביתם, להישג משמעותי בבחירות לכנסת ה-21", נאמר בהודעה שיצאה מטעם המפלגה.

"לשמחתנו, קבלנו הצעות מועמדות מעשרות נשים איכותיות ומוכשרות שרבות מהן יכולות לשרת כח"כיות מצוינות" הוסיפו בדוברות. "לצערנו, קבלנו מנדט לשבץ רק אחת מהן ברשימה".

"חברי המועצה משקיעים שעות רבות על מנת לעבור שם שם, ולבחון את האיכויות והכישרונות של כל מועמדת ואת הערך המוסף שהיא מביאה עימה ל"בית היהודי" בעת הזאת, כפי שנעשה גם בתהליך בחירת היו"ר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
מה עם פנינה רוזנבלום?
מחוץ לקופסא | 07-02-2019 20:14
יש לה נסיון גם בעסקים וגם בכנסת. היא גם יכולה להציג את פניה היפות של הציונות הדתית.
2
מיכל וולדיגר לראשות הממשלה
הבית הכי יהודי | 07-02-2019 21:30
מספר אחת ״תחזיר עטרה ליושנה״
3
נשמע כמו אקט כל כך מגוחך
אני | 07-02-2019 22:34
נשים זה חפץ שמשתמשים בהן רק כי הן נשים או בגלל הכשרונות שלהן?
4
עידית רצינית אחראית ותורנית
אלעד לסרי | 08-02-2019 0:27
עידית סילמן
5
ההתלבטות ויזל או רוזנבלט או וולדינגר
אריק | 08-02-2019 1:08
כל השאר לא יביאו קהלים חדשים
6
מי אלה המועמדות האלה? מי מכיר אותם בכלל??
אח שלי | 08-02-2019 10:24
עם הכבוד אני גם לא מבין למה הרב פרץ נענה לבקשה להיות יור.. איש עניו וצדיק כמוהו מקומו בחינוך ועיסוקיו ולא בפוליטיקה מלוכלכת
7
רק מירי אברג'ל, אשכנזיה שנשואה לספרדי.
אביגדור | 08-02-2019 10:48
איזה חוצפה, אין יותר ברור, זה היה הפריימריז, הכי ברור שיכול להיות. לו יצוין, שמירי אברג'ל הייתה נבחרת כמספר שתיים, לפני מוטי יוגב, הרי וודאי שלא היה מקום לשריין את מקום מספר שלוש, לאישה נוספת. אותו עיקרון, היה מתבצע, לו מירי אברג'ל היתה נבחרת למקום מספר 3, לכן, ברור הדבר, שמקומה של מירי אברג'ל הוא במקום, שבו נבחרה, מספר 4 במפלגה, או לקדם אותה למקום מספר 3, ובוודאי שלא להרחיק למקום מספר 5....?!?! הרי ידוע לכל שהעיקרון המנחה, לצורךלשריין מקום לאישה, הוא רק במידה והיה ולא תיבחר אישה במקומות ריאליים. אבל אם נבחרו נשים, למקומות אלו, הרי וודאי שאין צורך בשריון נוסף
8
הלכה מועלם
לוי | 08-02-2019 14:10
ובאה ישורון. אוי ואבוי. עוד מישהי שבאה להתנגח.