מכתב ראשי הסניפים: לשריין במקום ה-3 את מירי אברג'ל - סרוגים

מכתב ראשי הסניפים: לשריין במקום ה-3 את מירי אברג'ל

12 ראשי סניפים ועוד עשרות חברים פנו אל יו"ר הבית היהודי והוועדה המסדרת, בדרישה להציב במקום השלישי המשוריין לאישה את מירי אברג'ל

מכתב ראשי הסניפים: לשריין במקום ה-3 את מירי אברג'ל
  נבחרת הבית היהודי (צילום: סרוגים)

הוועדה המסדרת של הבית היהודי החלה היום (רביעי) את דיוניה, לשיריון הנשי במקום מספר שלוש ברשימה. והיום פנו 12 ראשי סניפים ועוד עשרות חברים אל יו"ר הבית היהודי והוועדה בדרישה להציב במקום השלישי המשוריין לאישה את מירי אברג'ל

וכך הם כותבים: "לאחר הבחירות הפנימיות שהתקיימו במפלגתנו בין חברי המרכז, הננו פונים אליכם בדרישה להיות קשובים לבחירת חברי וחברות מרכז הבית היהודי ולהציב במקום השלישי המשוריין לאישה את הגב' מירי אברג'ל. מירי נבחרה בחמישייה הראשונה מבין המתמודדים בבחירות הפנימיות (הפריימריז) בתוצאה מרשימה, בפרט בהתחשב בנסיבות. אנו סבורים כי על חברי הוועדה להתחשב ברחשי ליבו של המרכז ובחירת החברים".

מירי אברג'יל הינה חברת מועצת העיר גבעת שמואל, אישה בעלת רקורד מרשים בעשייה וניסיון ניהולי וציבורי, מביאה עימה משב רוח חדש ומרענן הנחוץ למפלגתנו ומייצגת את ציבור ה"מיינסטרים" בציונות הדתית. אין כל ספק כי היא תוכל להביא קהלים חדשים למפלגה מכל הקשת הרחבה של הציונות הדתית.

אנו, ראשי סניפים, חברי מועצות ברשויות המוניציפאליות וחברי מרכז במפלגת הבית היהודי, מכל קצוות הארץ, המייצגים את כל גווני המפלגה, עומדים מאחורי הבחירה בגב' מירי אברג'ל להיות האישה הראשונה של מפלגת הבית היהודי ונציגתה בכנסת ה-21. אנו בטוחים כי מירי תהיה שליחת ציבור נאמנה שתפעל לממש את ערכי הציונות הדתית ולמען הנושאים החשובים לכלל הציבור הדתי-לאומי במדינת ישראל".

היום פנו גם תנועת המפד"לניקים החדשים במכתב ליו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ בו הפצירו בו לקדם את המועמדת החילונייה אורלי רפפורט.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אתם רוצים בכח שלא נעבור
דתי לאומי | 06-02-2019 22:47
גם בחרתם ברב פרץ, שלא ידע לעמוד על שלו ברבנות הצבאית, וגם אתם מעדיפים אשה שאולי טובה ברמה המקומית מאשר אשה מוכרת בצורה יותר נרחבת (אני מדבר על לייטנר או ויזל), תפסיקו לחשוב על הכוס תה שלכם ותחשבו על טובת איחוד הרשימות ועדיף דמויות מוכרות לפחות ברמה המגזרית.
זה לא קשור!!
ד.ד.א | 07-02-2019 11:00
לשים את לאה ויזל מקום 3 יצור רשימה חרדלית. הרב רפי פרץ סמוטריץ לאה ויזל מוטי יוגב אופיר סופר הרב אלי בן דהן חייבים אשה שאיננה חרדלית במקום 3. אחרת זה יבריח את הדתיים הנורמליים שעוד חושבים להצביע לבית היהודי!!
2
חייבים לקדם רק את מירי אברג'ל!!!
איתן פינקלשטיין | 06-02-2019 22:52
אסור להפלות את מי שנבחרו - מול אלה שישבו בנחת ושתו תה. צריך לתת ל-מירי אברג'ל את המקום הגבוה ביותר לנשים - היא נבחרה בצדק והתמודדה והשקיעה זמן ומאמצאים וכספים - וזה ההליך הדמוקרטי.
3
הוועדה, חורגת מהמנדט שקיבלה
אביגדור | 07-02-2019 12:33
הוועדה קיבלה מנדט, לאפשר פריימריז, הליך דמוקרטי מבורך. ההליך הדמוקרטי הזה,החליט ברוב מוחלט, מירי אברג'ל היא האישה שלנו, היא נבחרה לייצג אותנו. אין יותר ברור מזה!!! זה היה הפריימריז, הכי ברור שיכול להיות!!! הרי, לו יצוין, שמירי אברג'ל הייתה נבחרת כמספר שתיים, לפני מוטי יוגב, הרי וודאי שלא היה מקום לשריין את מקום מספר שלוש, לאישה נוספת. אותו עיקרון, היה מתבצע, לו מירי אברג'ל היתה נבחרת למקום מספר 3, זה היה מקומה, ואין צורך בשריון נוסף. היריון נועד, רק למקרה שלא תיבחר אישה. לכן, ברור הדבר, שמקומה של מירי אברג'ל הוא במקום, שבו נבחרה, קרי - מספר 4 במפלגה. לכן, או שנקדם אותה למקום מספר 3, ובוודאי שלא נרחיק אותה למקום מספר 5....?!?! הרי ידוע לכל שהעיקרון המנחה, שהצורך לשריין מקום לאישה, הוא רק במידה ולא תיבחר אישה במקומות ריאליים. אבל אם נבחרו נשים, למקומות אלו, הרי וודאי שאין צורך בשריון נוסף.
4
בטלה בשישים
אישה | 24-02-2019 7:40
סרחון של טוסטרון וחומייניסטים (רבנים) עד לב השמיים. להקיא ולירוק.
5
ורשה
נועם | 31-07-2019 19:51
ורשה = ירושלים קרקוב = תל אביב וינה = קריית שמונה רומא = תל אביב פריז = תל אביב ולטה = תל אביב