"פשוט הרגשתי שרצחו אותי": יובל המבולבל שובר שתיקה

"פשוט הרגשתי שרצחו אותי": יובל המבולבל שובר שתיקה

חצי שנה לאחר פרשת הסמים, כוכב הילדים יובל המבולבל שובר שתיקה ומדבר לראשונה על התקופה הקשה בחייו ועל המחשבות האובדניות- צפו

https://www.youtube.com/watch?v=rZ5fP3ty4AE

חצי שנה לאחר פרסום פרשת הסמים, כוכב הילדים יובל שם טוב, המוכר לכולם כיובל המבולבל החליט לשבור שתיקה ולדבר לראשונה על התקופה הקשה שעבר, על המחשבות האובדניות ומה הוביל אותו להשתמש בכלל בחומרים האסורים.

"היו לי מחשבות על הגרוע מכל", סיפר יובל בראיון בלעדי לאולפן שישי (קשת 12) על הטלטלה הקשה שעבר לאחר הפרסומים. "היה יום אחד שהייתי בחושך גמור, נזכרתי בכל המקרה שקרה עם אמיר פיי גוטמן ז"ל, זוכר שדמיינתי שאני שוחה פנימה אל תוך הים ומצטרף אליו."

"חייב לילדים את החיים שלי"

יובל סיפר כי מה שדווקא הצליח להרים אותו מתוך כל המשבר והחושך, היתה משפחתו הקרובה ואהבת הקהל, שהגיע לראות את הופעותיו על אף הפרסומים. "אני חייב לילדים את החיים שלי, זה יכל להיגמר גם אחרת".

על הצורך להשתמש בסמים סיפר יובל: "הגעתי למצבים שבהם חיפשתי אושר רגעי ומזויף כדי לכבות שריפות, כדי להתרומם נפשית. זו התקופה הכי קשה שעברתי בחיים" והוסיף "זו בושה מול כולם, גם מול עצמי. אני בחדר הלבשה, עומד מול המראה ולא מפסיק לבכות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
איש יקר. קצת סמים ונערות ליווי לא מזיקים לאף
בהצלחה | 20-01-2019 20:57
בהצלחה!
2
כמה מילים ליובל
שרה | 21-01-2019 7:41
ליבי איתך .כמה עצוב לחיות במדינה שמוכנה לשפוך דם של אדם יקר שהיה תמיד לתועלת הציבור.ודם בכמיות כדי להשביע את תאבון התיקשורת .שלצערנו מוכנה להיכנס לחדרי חדרים בגוף ונפש של כל אדם ולמלא אותו בחושח.אבל אתה תמיד תישאר גיבור של אור.
3
נקמו בו בגלל שהוא הופיע עם חב'"ד
מיכל | 21-01-2019 9:02
תראו כחודש חודשיים לפני זה עשו עליו כתבות שהוא מקדם מסרים של חב'ד והוא לא התנצל על כך-אז נקמו בו. יובל תהיה חזק אתה בצד של הטובים! בצד האמת!
4
איש מקסים
גלעד | 21-01-2019 11:23
תדעו לכם שכל מי ששופט אדם כזה גם הוא יקלע לנסיון מר ..הוא עבר מה שכל אחד מאיתנו עובר בחיים וכל אחד עושה את הטעויות שלו אני מציע שתמחאו לו כפיים ונלמד ממנו רק דברים טובים
5
איש מדהים
מאיה | 21-01-2019 22:28
יובל תמשיך להאמין בעצמך. כי כולם מאמינים לאמת שבתוכך. כשאדם אמיתי עם עצמו מימילא הסביבה תחוש זאת. מעריכים אותך מאוד