טיל נ"מ שוגר מסוריה, מערכות ההגנה הופעלו - סרוגים

טיל נ"מ שוגר מסוריה, מערכות ההגנה הופעלו

מערכת ההגנה האווירית הופעלה הלילה (שלישי) נגד טיל נ״מ ששוגר מסוריה באזור רמת הגולן. בצה"ל מבהירים כי אין נזק ואין נפגעים. בסוריה טוענים: ישראל תקפה יעדים איראניים

טיל נ"מ שוגר מסוריה, מערכות ההגנה הופעלו
  צילומי הטילים מתוך הטלוויזיה הסורית

מערכת ההגנה האווירית של חיל האוויר הופעלה הלילה (שלישי) נגד טיל נ״מ (נגד מטוסים) ששוגר מסוריה באזור רמת הגולן. בצה"ל מבהירים כי אין נזק ואין נפגעים. זו התקיפה הרחבה והמשמעותית ביותר מאז הפלת המטוס הרוסי.

במקביל דווח גם בסוריה כי מערכת ההגנה במדינה יירטה כמה טילים במערב דמשק. לטענתם מדובר בתקיפה ישראלית נוספת כנגד יעדים איראניים, כך נמסר בכלי תקשורת במדינה מסוכנות הידיעות הרשמית סאנא.

קודם לכן נצפו טיסות של מטוסי קרב ישראליים באזור דרום לבנון.

בשבוע שעבר הודיעה ארה"ב כי בכוונתה להוציא את כל החיילים האמריקנים מסוריה תוך 100 ימים. טראמפ התייחס להודעת הנסיגה ואמר כי "ארה"ב לא מעוניינת בתפקיד השוטר של המזרח התיכון". עוד ציין הנשיא האמריקני כי ההחלטה הגיעה לאחר ש"ארה"ב הביסה את דאעש בסוריה, וזו הייתה הסיבה היחידה להיות שם במהלך כהונתי. כעת שאחרים יילחמו".

שלשום אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו נמשיך לפעול בצורה תקיפה מאוד נגד הניסיונות של איראן להתבסס בסוריה. איננו מתכוונים להפחית את המאמצים שלנו, אנחנו נעצים אותם, ואני יודע שאנחנו עושים זאת בתמיכה ובגיבוי מלא של ארצות הברית".

על רקע הדיווחים על מתקפה בסוריה, צייץ חבר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ מוטי יוגב: "‏מנהיגי איראן ממשיכים להיות השורש לאי היציבות ומחוללי הטרור כנגד ישראל והעולם כולו. אין לישראל שום עניין לא בסוריה ולא באיראן, אך היא לא תוכל להשלים עם הגדלת האיום על אזרחיה ותמשיך לנקוט בכל האמצעים להגנת אזרחי ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
החרדים לדבר ד' מתארגנים למחאות סוערות
החרדים לדבר ד' | 25-12-2018 23:13
החרדים לדבר ד' מתארגנים למחאות סוערות סביב בית החולים שערי צדק. בחורה בת 16 מאושפזת בבית החולים שערי צדק במצב של מוות מוחי, (וגם זה מוטל בספק, ביהח אסף הרופא קבעו שהמוח עובד), עפי הלכה גם כשנקבע מוות מוחי החולה חי עדין לכל דבר. אלא שבית החולים עפי פסקי דין של רפורמים וסרוגים, לא רוצה לטפל בה ונתן לה תעודת פטירה. ובני המשפחה זועקים עד לב השמים, להציל את ביתם מרצח קר! וזה דבר ידוע, שיש אנשים שהיו במצב של מוות מוחי וחזרו לחיים בריאים. בבית וגן מסתובב אברך שעבר מוות מוחי והוא חי וקיים. החרדים לדבר ה' מתארגנים למחאות סוערות סביב בית החולים שערי צדק. רוצחים בשערי צדק.... משום הכא מתארגנים למחאות סוערות סביב בית החולים שערי צדק. הצילו הצילו הצילו הצילו אותה..