ארה"ב: בית המשפט גזר עונש יצירתי על צייד איילים - סרוגים

ארה"ב: בית המשפט גזר עונש יצירתי על צייד איילים

בית המשפט במדינת מיזורי הטיל עונש יצירתי במיוחד על דייוויד בארי ג'וניור, שהואשם בציד והרג של מאות איילים באופן בלתי חוקי. בגזר הדין נקבע כי הצייד יישלח לשנת מאסר- במהלכו יצפה בסרט "במבי" פעם בחודש

ארה"ב: בית המשפט גזר עונש יצירתי על צייד איילים
  מתוך הסרט "במבי" (צילום מסך)

עונש יצירתי במיוחד: בית המשפט במדינת מיזורי שבארה"ב גזר הלילה (שלישי) שנת מאסר על דייוויד בארי ג'וניור, צייד שהואשם בהרג של מאות איילים ללא רישיון. בנוסף, גזר הדין קבע כי בארי יצטרך לצפות בסרט "במבי" לפחות פעם בחודש במשך כל תקופת המאסר.

על פי הדיווח ברשת NDTV, מדובר באחד המקרים הנרחבים ביותר של ציד בלתי חוקי בהיסטוריה של ארה"ב. "האיילים שנהרגו ניצודו באופן בלתי חוקי בשעות הלילה. הציידים לקחו את ראשיהם של האיילים, והשאירו את גופותיהם שהושלכו לזבל" אמר השופט דון טרוטר. לדבריו, בארי נהג לעקוב אחר איילים וללכוד אותם בעזרת שימוש באורות שגורמים לאיילים לעצור ולהקל על הצייד. עוד נאמר כי בארי פעל בשיתוף פעולה עם אביו, שני אחיו וגבר נוסף שהכין להם רישיונות ציד מזויפים- כשעליהם הוטל קנס כספי של 51 אלף דולר.

הצייד נעצר בחודש אוגוסט האחרון לאחר תשעה חודשי חקירה, שבחנה גם מקרים נוספים בקנזס, נברסקה וקנדה. לצידו גם נעצרו 14 תושבים נוספים במיזורי, שנגדם הוגשו יותר מ-230 כתבי אישום. העונש היצירתי של בארי נקבע לאחר שנודע כי רישיון הציד האמיתי שלו נשלל בעבר בעקבות שימוש בלתי חוקי, וכבר נגזר עליו מאסר על תנאי במקרה שימצא אשם בעבירות נוספות.

סרט האנימציה הקלאסי, שהצייד יצטרך כעת לראות 12 פעמים, מספר את סיפורו של אייל צעיר בשם "במבי" שאמו נהרגת על ידי ציידים. הסצנה שבה אמו של במבי נהרגת נחשבת כאחת הסצנות המפורסמות בקולנוע, כשרבים דירגו את הסרט כאחד הסרטים העצובים ביותר בעולם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גם בארה"ב יש שופטים שממציאים חוקים.
שלטון החוק | 18-12-2018 17:11
תשפטו אותו על פי החוק ולא על פי קריזה של שופט. מה כתוב בספר החוקים שלכם?