המריבות במחנה הציוני: האם ישיבת הסיעה הוקלטה? - סרוגים

המריבות במחנה הציוני: האם ישיבת הסיעה הוקלטה?

"אל תשחקו איתי ככלי במשחקים של הקואליציה והאופוזיציה. שאלו אותי אם הקלטתי את ישיבת הסיעה, זו בדיוק הבעיה של סיעת המחנה הציוני", הגיב ח"כ רוברט טיבייב על רקע סערת אי הצבעתו עם האופוזיציה

המריבות במחנה הציוני: האם ישיבת הסיעה הוקלטה?
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

על רקע סערת אי הצבעתו עם האופוזיציה לפני שבועיים, ח"כ רוברט טיבייב מהמחנה הציוני התייחס במליאת הכנסת למעמדו בסיעת המחנה הציוני: "אל תשחקו איתי ככלי במשחקים של הקואליציה והאופוזיציה. שאלו אותי אם הקלטתי את ישיבת הסיעה, זו בדיוק הבעיה של סיעת המחנה הציוני".

טיבייב סיפר: "היום הגעתי לישיבת סיעת המחנ"צ ושאלתי שתי שאלות פשוטות, הראשונה האם הם חושבים שאני צריך לחזור לרוסיה? אמרו לי פה אחד שלא. שאלה שנייה שאלתי האם אתם חושבים שקיבלתי הטבות בגלל עניין ההצבעה בשבוע שעבר? רק אחת מיכל בירן הייתה אמיתית ואמרה לי כן".

וממשיך לתאר כי "אחרי עשר דקות קיבלתי טלפונים מכל אנשי התקשורת עם שאלה פשוטה: האם הקלטתי את ישיבת הסיעה? זה בדיוק העניין, אני אף פעם לא מקניט אף אחד אבל תבינו איך הסיעה מתנהלת".

והמשיך להאשים: "זו בדיוק הבעיה של סיעת המחנה הציוני. ואם מישהו לא רוצה לקבל את הביקורת שלא יקבל, אבל התפקיד שלי הוא להעביר את הביקורת. פעם אמרה לי ציפי לבני שאני בן אדם אמיץ חזק ואמיתי. אז גבירתי אני לא אאכזב אותך ואהיה אמיץ חזק ואמיתי. ליכודניקים אומרים שאני איתכם וזה לא, אני מבקש מיכם אל תשחקו איתי ככלי במשחקים של הקואליציה כמו שאני מבקש מהם אל תשחקו איתי ככלי במשחקים של האופוזיציה.

"אנחנו יודעים שיש סטיגמה על מפלגת העבודה שהיא אוכלת ראשיה. אתם יודעים מה ראשי תיבות גח"ל? גבאי חסון ולבני", אמר ולא יסף בחתימת נאומו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
רוברט טיבייב דוחה ומגעיל ומסואב עד בחילה
חקי חיון | 11-12-2018 6:31
חקי חיון , חבל מאוד שרוברט טיבייב לא נותר ברוסיה מי בכלל צריך יצורים דוחים מגעילים כמותו. הבן אדם הזה בושה לאנושות יש לו מראה מיוחדת שאינה מראה אף אחד מלבדו. רוברט טיבייב גיס חמישי וסוס טרויאני אם הוא רוצה ללכת לליכוד מאז בבקשה שיילך מי בכלל רוצה אותו ומי בכלל מחזיק את הכוכב והסלבריטאי הענק ששמו רוברט טיבייב בושה לכנסת ישראל שהוא מניח עליה את כף רגלו. לגבי הקלטות רצוי ביותר שכל אדם בעולם כולו שישנה ברשותו הקלטה של אנשים אחרים שלא נוהגים כהלכה חובה עליו לפרסם אותה ושהמוקלטים שלא נהגו כהלכה יקבלו את ההתרעה הדרושה עבורם על דבריהם ומעשיהם. כל אדם בעולם כולו יכול באופן מוחלט והחופשי ביותר להקליט את האחרים וכל אלו שחוששים פן יקליטו אותם אז במיידי שיהפכו לאנשים טובים והגונים.
אם להיפטר ממישהו במדינה, אעדיף מחקי חוקן חיון
מישהו | 11-12-2018 11:35
.....
2
תגובה
גל | 11-12-2018 9:27
מפלגת הסכינים הארוכות . אף פעם לא תהיו בממשלה .
3
רוברט
פתחי | 11-12-2018 10:28
איש אמת, אמיץ ללא חת, שאפו ענק לאיש!