חיזבאללה מציג: תיעוד נוסף של פעילות צה"ל בצפון - סרוגים

חיזבאללה מציג: תיעוד נוסף של פעילות צה"ל בצפון

ארגון חיזבאללה פרסם היום (רביעי) תמונות נוספות המציגות את פעולת צה"ל במסגרת מבצע "מגן צפוני" לנטרול מנהרות הטרור של הארגון הלבנוני בגבול ישראל. על פי ההערכות, התמונות מציגות פעילות של צה"ל במנהרה נוספת

author-image
חיזבאללה מציג: תיעוד נוסף של פעילות צה"ל בצפון
  (צילום: מתוך טוויטר)

היום השני למבצע: ארגון חיזבאללה פרסם היום (רביעי) תמונות נוספות המציגות את פעולת צה"ל במסגרת מבצע "מגן צפוני" לנטרול מנהרות הטרור של הארגון הלבנוני בגבול ישראל.ה

על פי ההערכות, בחיזבאללה החליטו להילחם בנסיון של צה"ל להשאיר בסוד את מיקומן של המנהרות ושל פעולותיו באזור. כתוצאה התקבלה החלטה שארגון הטרור יפרסם את תנועותיו של צה"ל בחשיפת מנהרות נוספות.

(צילום: מתוך טוויטר)

בתמונות החדשות נראה אתר עבודות של צה"ל בגזרה המערבית של הגבול עם לבנון. בתמונות נראו עבודות הנדסיות של הצבא באזור הגליל המערבי, המתרחשים ליד המושב זרעית. במקביל, כלי חפירה וטרקטורים של צה"ל מבצעים פעולות חפירה בנקודה נוספת בגבול, מול העיירה ראמיה הממוקמת בדרום-מערב לבנון. על פי ההערכות, קיים חשד לנוכחות של מנהרה נוספת באזור.

אמש ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו והרמטכ"ל גדי איזנקוט מסרו הצהרות מיוחדות ברקע ברקע יציאת צה"ל למבצע. "במשך שנים חיזבאללה וחמאס השקיעו הון עתק בבניית נשק המנהרות והשקיעו מאמצי על בהסתרת הכלי הזה. בשיטתיות, בקור רוח ובנחישות אנחנו מפרקים את הנשק הזה" אמר נתניהו. "לפני כמה שבועות קיבלנו את ההחלטה לפעול בהתאם לצרכים המבצעיים והפעולה יצאה לדרך הבוקר. אני מקיים הערכות מצב שוטפות על התקדמות הפעולה. חברי הקבינט היו שותפים מלאים להחלטה ומעודכנים כל הזמן".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו