נתפס החשוד ברצח סילבנה צגאיי בת ה-13 - סרוגים

נתפס החשוד ברצח סילבנה צגאיי בת ה-13

אחרי שלושה ימים של מצוד, נעצר הערב טספברהן טספסיון, המסתנן שרצח את ביתה של בת זוגו סלבינה צגאיי. הוא נעצר במקום מסתור ליד שוק הכרמל בעקבות מידע מודיעיני

author-image
נתפס החשוד ברצח סילבנה צגאיי בת ה-13
  זירת הרצח (צילום: פלאש 90)

בתום שלושה ימים של חיפושים, נתפס החשוד ברצח הנערה סילבנה צגאיי בת ה-13 מתל אביב.

הערב (רביעי) נלכד במסתור באזור שוק הכרמל טספברהן טספסיון, בן 30 בחשד שאנס ורצח את צגאיי, שניהם מסתננים מאפריקה. השוטרים הגיעו למקום המסתור בעקבות מידע מודיעיני.

מהמשטרה נמסר: "בהמשך לרצח קטינה בת 13 בתל אביב שהתרחש שלשום: בתום מצוד נחוש שהתנהל ע״י כוחות המשטרה מאז מקרה הרצח בעקבות החשוד במעשה, לפני זמן קצר נעצר החשוד ע״י כוח משטרה בעיר תל אביב באזור שוק הכרמל. לאחר שנעצר ע״י השוטרים, בשעה זו הוא מובל לחקירה במשטרת מחוז תל אביב."

טספברהן טספסיון (דוברות המשטרה)

החשוד – בן זוגה של האם

כזכור, שלשום (שני) התקבל דיווח במשטרה אודות קטינה כבת 12 שנמצאה ללא רוח חיים עם חשד לסימני אלימות על גופה ברחוב הונא בתל אביב. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות האירוע והפרטים. במשטרה הבהירו מיד לאחר פתיחת החקירה כי החשוד העיקרי במעשה הוא בן זוגה של אם הילדה ומבקשים את עזרת הציבור במציאתו.

סילבנה צגאיי (מרים אלסטר/פלאש90)

במשטרה דחו את הדיווחים בתקשורת על המחדל לפיו כבר לפני מספר ימים פנתה הנערה למוקד 100 לדווח על החשוד ברצח, בן זוגה לשעבר של אמה שהגיע לביתם. לאחר תשאול באופן יזום על ידי השוטרים לגביו, הבהירה הנערה כי לא ננקטה אלימות מכל סוג שהוא כלפיה.

במשטרה אמרו כי לא התקבלו במשטרת ישראל דיווח או תלונה לגבי אלימות פיזית או מילולית כלפי הנערה, לא על ידה ולא על ידי אחרים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
על זה נאמר ברוך שלא עשני גוי . רוע מעולם אחר
שלם | 28-11-2018 21:09
אחד מההורים שייך לדחיפה פסיכולוגית לירצוח .
2
מעניין מה ארגוני הנשים יעשו
מישהו. | 28-11-2018 21:14
האם יוסיפו גם אותה לרשימת הנשים שנרצחו או שזה מסתנן אז צריך להעלים את המקרה?
3
מחדל של השמאל האנטישמי
יוני ארד | 29-11-2018 4:18
להעיף את הזבל מהארץ
4
לא להתחיל בהליכים משפטיים ולגרש את הרוצח
דוד | 29-11-2018 6:02
למה צריכים לממן מערכת של הליך משפטי וסנגוריה ציבורית וטיפול במשפחת הנרצחת. הרי היו אלו שוהים בלתי חוקיים. לא לממן שהייה במאסר עולם. שוהים בלתי חוקיים לא זכאים להגנה משטרתית ומשפטית על חשבון המדינה לא להתחיל בשום הליך ולגרש את הרוצח ואת אם הנרצחת . שמערכת החוק באריתריאה תשבור את הראש.
5
נתפס הרוצח
מאיר | 29-11-2018 7:36
מה זה מעניין את עם ישראל?האנשים האלה היו אמורים להיות מגורשים לארצם מזמן.התקשורת השמאלנית רוצה ליצור בציבור לגיטימציה לאנשים האלה בערמה.