גולדין: ״יצאנו מאוכזבים; נתניהו ניכנע לחמאס״ - סרוגים

גולדין: ״יצאנו מאוכזבים; נתניהו ניכנע לחמאס״

5 חודשים לאחר פגישתם האחרונה: משפחת גולדין נפגשה עם ראש הממשלה ויצאה מאוכזבת: "תחושה קשה". מנגד הבהיר להם נתניהו כי "לא תהיה הסדרה ברצועת עזה בלי השבת הבנים"

author-image
גולדין: ״יצאנו מאוכזבים; נתניהו ניכנע לחמאס״
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

ברקע הסערה של משפחות החיילים החטופים עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה, יצאו היום (ראשון) משפחת גולדין מאוכזבים מהפגישה עם ראש הממשלה וטענו: "הוא ממשיך להיכנע לחמאס״. מנגד הבהיר להם נתניהו כי "לא תהיה הסדרה ברצועת עזה בלי השבת הבנים".

חמישה חודשים לאחר פגישתם האחרונה, נועדו הוריו של סגן הדר גולדין, פרופ׳ שמחה וד״ר לאה גולדין, עם ראש הממשלה לפגישת עדכון בה השתתפו גם המזכיר הצבאי תא״ל אבי בלוט, מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום, ומנכ״ל משרד החוץ יובל רותם.

גולדין יצאו מאוכזבים מהפגישה ואמרו ״ראש הממשלה ממשיך להיכנע לתכתיבי חמאס ומסרב להעמיד תנאי ברור לחמאס כי שיקום עזה ייעשה רק לאחר השבת הבנים". הם טענו נגדו, כי ארבע שנים לאחר שבנם נחטף למנהרה ברפיח בזמן הפסקת אש האו לא דורש את השבת הבנים ושוב מסכים להפסקת אש שגם אותה חמאס יוכל לבחור מתי להפר ומתי לחטוף חיילים נוספים.

לבסוף אמרו: ״לצערנו מלבד אמירות כלליות ומשפטים חלולים, אשר נועדו לטובת יחסי ציבור, נתניהו עדיין לא עשה שום דבר משמעותי כדי להשיב את הבנים. ״יצאנו מהפגישה היום בתחושה קשה שמאחורי אמירותיו של ראש הממשלה, שהוא וממשלתו עושים הכל כדי להשיב את הדר, קיימת מציאות עגומה, ובפועל לא נעשה דבר״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כלנו רוצים בהשבת הבנים וזה קונצנזוס, כמה חבל
מירי | 02-09-2018 16:56
שדוקא ההורים בהתנהלותם - בהשפעת הבן דוד בוגי ?? - גורמים לכרסום באהדה המתבקשת למצבם ולמאבק שלהם. הם מקשים את עמדת החמאס בהתקפות על רוהמ והממשלה. חבל
2
די עם זה, הבנים לא ישובו
ישראל | 02-09-2018 18:17
עם כל הכבוד, מדובר בגופות ולא בחיילים שבויים.