דלף לרשת: כך ייראה הסמארטפון הבא של LG - סרוגים

דלף לרשת: כך ייראה הסמארטפון הבא של LG

תמונות הדמיה של מכשיר הדגל הבא של LG, שצפוי להיקרא V40 ThinQ, דלפו לרשת לצד סרטון שמראה את המכשיר מכל כיוון אפשרי. מההדלפה עולה כי המכשיר החדש יכלול מסך ענק ולא פחות מ-5 מצלמות

author-image
דלף לרשת: כך ייראה הסמארטפון הבא של LG
  דלף לרשת. הסמארטפון החדש של LG (צילום: עמוד הטוויטר OnLeaks)

מגיפת הדליפות לרשת ממשיכה: לאחר שמכשיריהם החדשים של סמסונג וגוגל כבר נחשפו בדליפות לרשת, כעת מגיע תורה של LG ליפול לתופעת ההדלפות. הבוקר (שני) נחשפו תמונות הדמיה של מכשיר הדגל הבא של LG, שצפוי להיקרא LG V40 Thinq- ובניגוד להדלפות קודמות, הפעם גם סרטון שמראה את המכשיר מכל כיוון אפשרי ולא משאיר הרבה סימני שאלה בנוגע לעיצוב הסמארטפון החדש.

הסרטון, שפורסם על ידי המדליפים המוכרים "Onleaks" ו-"Slashleaks", שכבר זכו למוניטין מכובד בעולם הדלפות הרשת ונוטים לדייק בפרסומיהם. מהסרטון נראה כי גב המכשיר יהיה עשוי מזכוכית, בדומה למכשיר ה-G7 הנוכחי של LG, בעוד שמסגרת המכשיר תהיה ממתכת. מסך המכשיר יהיה בגודל 6.3 אינ'ץ, ויתפרש על כל פני קדמת המכשיר- בדומה למקובל במכשירי הדגל כיום. המסך יכלול גם מגרעת שבו יכללו מצלמות הסלפי וחיישן שישמש ככל הנראה למערך זיהוי פנים, בדומה לאייפון X.

המרכיב המרכזי במכשיר החדש יהיה מערך הצילום, אשר יכלול לא פחות מ-5 מצלמות: 2 מצלמות סלפי ימוקמו מעל המסך בקדמת המכשיר, בעוד שגב המכשיר  יכלול מערך צילום עם 3 מצלמות. עוד נטען כי המכשיר יכלול כפתור מיוחד להפעלת העוזרת הקולית של גוגל, וכן סורק טביעות אצבע שימוקם מתחת למצלמות.

ב-LG צפויים להציג את הסמארטפון החדש באירוע מיוחד במסגרת תערוכת הטכנולוגיה IFA, שתיערך בברלין בשבוע הבא- כך שלא נותר הרבה זמן עד שנדע עם ההדלפות מדויקות או לא. בשלב הזה לא ברור מתי מכירת המכשיר תתחיל: חלק מההדלפות טוענים כי המכירה תתחיל ב-10 באוקטובר, בעוד שאחרים טוענים כי תאריך תחילת המכירה יהיה ה-16 בנובמבר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו