פתיחת שנת הלימודים בסכנה: ארגון המורים הכריז על סכסוך עבודה

פתיחת שנת הלימודים בסכנה: ארגון המורים הכריז על סכסוך עבודה

בעוד שבועיים תיפתח שנת הלימודים תשע"ט, אבל ארגון המורים הכריז היום על סכסוך עבודה במערכת החינוך העל יסודית, בשל אי הפעלת רפורמת עוז לתמורה בבתי הספר בחינוך המיוחד

פתיחת הלימודים בסכנה: ארז הכריז על סכסוך עבודה
  יו"ר הארגון. רן ארז (צילום: פלאש 90)

פחות משבועיים לפתיחת שנת הלימודים, מודיע היום (חמישי) ארגון המורים על סכסוך עבודה בתיכונים,"בשל אי הפעלת רפורמת עוז לתמורה בבתי הספר בחינוך המיוחד, במפתנים ובבתי הספר הכנסייתיים".

"מזה 7 שנים שרפורמת עוז לתמורה מופעלת בחינוך המוכר שאינו רשמי וכל שלבי ההתקדמות של הרפורמה הסתיימו מזמן", נכתב בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של הארגון. "למרות זאת, הרפורמה אינה מופעלת בבתי הספר בחינוך המיוחד, במפתנים ובבתי הספר הכנסייתיים בחינוך המוכר שאינו רשמי".

רן ארז יו"ר הארגון הוסיף כי "כל פניותינו למנכ"לי משרד החינוך בעבר והמנכ"ל הנוכחי מר שמואל אבואב להפעלת הרפורמה בבתי הספר שבנדון לא נענו. יש בכך לא רק הפרת הסכם הרפורמה, אלא גם פגיעה במורים ובתלמידים וזאת דווקא בחינוך המיוחד ובמפתנים, שם כל כך זקוקים לרפורמה זו".

"לא נוכל יותר להמתין לוועדות ולדיונים אין סופיים, כי איבדנו את האמון בכך שהבעיה תיפתר בדרכי נועם", סיכם הארגון. "לאור האמור לעיל, אנו נאלצים להכריז על סכסוך עבודה ולהפעילו בתום תקופת הצינון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אני רוצה לראות שלא יפתחו את השנה ....גבר תנסה
אחת שיודעת * | 16-08-2018 23:46
אני שולחת את 3 הילדים שלי לביבי הביתה נראה אותו
2
הלוואי
אימא | 17-08-2018 0:03
שיתחילו אחרי החגים
3
ולא לוותר
רוחה | 17-08-2018 8:22
קדימה, תילחמו עבורם, הגיע הזמן לעצור את ההזנחה בחינוך בעיקר בתקציבים לחלשים
4
צביעות
מורה | 17-08-2018 8:52
בכל תחילת שנה היור מנסה ליחצן את עצמו ולהראות שריר אני מאיים משמע אני קיים. קודם שידאג לנו המורים ברפורמה שבמקום להיטיב פגעה בזכויותנו ואחכ ישחק את משחקו. צבוע.חמדן ואדם תאב בצע.