הממשלה לא תתעקש על קיום האירווזיון בירושלים - סרוגים

הממשלה לא תתעקש על קיום האירווזיון בירושלים

בתום שיחת ועידה בין ראש הממשלה, השרים קרא, כחלון והיועמ"ש לממשלה, הוחלט כי הממשלה לא תתערב בבחירת העיר שתארח את האירוויזיון ולא תתעקש על ירושלים. השרה רגב לא השתתפה בשיחה אך עודכנה לאחריה

author-image
הממשלה לא תתעקש על קיום האירווזיון בירושלים
  נתניהו וכוכבת האירוויזיון נטע בריזלי (צילום: חיים צח /לע"מ)

אפקט משחק הידידות שבוטל: בשיחת ועידה שהתקיימה ביום שישי האחרון בין ראש הממשלה נתניהו, שר האוצר כחלון, שר התקשורת קרא והיועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט ונציג התאגיד, סיכמו החמישה כי יאפשרו למנהלי האירוויזיון  לבחור באיזו עיר תתקיים התחרות ולא יתעקשו על הבחירה בירושלים.

מנגד, על פי הפרסום ב"חדשות 20", האיגוד השידור האירופי (EBU) הודיע כי אין להם כל התנגדות שהתחרות תתקיים בירושלים, כל עוד יערך מכרז מסודר.

אך הממשלה החליטה שלא לקחת חלק בהחלטה על בחירת העיר שתארח את האירוויזיון בישראל ולא להתעקש על קיום התחרות בירושלים, זאת  לאחר שיחת הועידה הטלפונית שם נתקבלה ההחלטה בין הגורמים. בעקבות כך, נציגי התאגיד צפויים לפגוש את אנשי האיגוד בשבוע הבא, שם יציגו להם ארבע פרזנטציות של הערים שניגשו למכרז: תל אביב, חיפה, אילת וירושלים

השרה רגב שלא השתתפה בשיחה עודכנה מיד לאחריה. מלשכתה נמסר: "השרה רגב עודכנה על השיחה הזו. ראש הממשלה שוחח בסוגיית האירוויזיון גם עם השרה רגב ומן הסתם סוגיה זו תידון בהמשך".

רק נזכיר, כי ביום ירושלים, יממה לאחר הזכייה של נטע ברזילי בגמר האירוויזיון. התראיינה השרה מירי רגב לסרוגים והבהירה כי 'אם האירוויזיון לא יתקיים בשנה הבאה בירושלים- הוא לא יגיע להתארח בישראל'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל הכבוד על ההתקפלות!
יפה יוסף! | 10-06-2018 23:13
המקום המתאים הוא בל אביב עם כל הלהטבים חובבי הארוויזיון.