דני דנון על השעיית חנין זועבי: המהלך יושלם כשהיא תהיה מאחורי סורג ובריח

דני דנון על השעיית חנין זועבי: המהלך יושלם כשהיא תהיה מאחורי סורג ובריח

במערכת הפוליטית מביעים סיפוק מהשעייתה של זועבי מהכנסת אך סגן שר החינוך אבי וורצמן מזכיר "נמשיך לעבוד כדי להרחיקה לחלוטין, ולדאוג שתואשם בדבר האמיתי שהיא עוסקת בו בשנים האחרונות- בגידה וסיוע לאויב בשעת מלחמה"

author-image
"המהלך יושלם כשזועבי תהיה מאחורי סורג ובריח"
  לראות את זועבי מאחורי סורג ובריח (פלאש90)

כפי שפורסם קודם לכן בחדשות סרוגים היום (ג') קיבלה ועדת האתיקה את המלצתו של יו"ר הכנסת ומטילה על זועבי עונש חסר תקדים של חצי שנת הרחקה מדיוני מליאת הכנסת ומדיונים בועדות הכנסת. למעשה, זועבי תוכל רק להצביע במליאה על הצעות חוק והצעות לסדר. תקופת ההרחקה מתחילה מהיום, והיא תכלול את פגרת הכנסת, כך שבנטו תקופת ההרחקה תעמוד על כארבעה חודשים בלבד.

בזמן ההרחקה, זועבי תמשיך לקבל את משכרותה, ולהנות מההטבות המוקנות לחברי כנסת, כמו תקציב מיוחד לקשר עם הציבור, חסינות ולשכה.

מקומה בכלא

ח"כ דני דנון בתגובה על השעייתה של זועבי מדיוני המליאה: "המהלך יושלם כשהיא תהיה מאחורי סורג ובריח. הביזיון הזה, שנציגת חמאס מתהלכת בכנסת ישראל ופועלת נגד ישראל חייב להיפסק. יש גבול לחוצפה ולעזות המצח של זועבי".

סגנית השר ציפי חוטובלי אמרה בתגובה להחלטה: "זועבי לא ראויה להיות אזרחית מדינת ישראל. הכנסת עשתה היום מעשה סמלי, אך כל עוד היא ממשיכה לקבל משכורת מכנסת ישראל ולכהן כחברת כנסת הביזיון הלאומי נמשך. הדבר הנכון לעשות הוא לפעול להדחתה."

סגן השר אבי וורצמן שהחתים 50 חברי כנסת על מכתב הקורא להסיר את חסינותה והעמדתה לדין של זועבי אמר: "זה צעד ראשון של צדק. נמשיך לעבוד כדי להרחיקה לחלוטין, ולדאוג שתואשם בדבר האמיתי שהיא עוסקת בו בשנים האחרונות- בגידה וסיוע לאויב בשעת מלחמה."

מהמטה לחוסן לאומי נמסר בתגובה: "המערכה המתנהלת בעזה היא רק חלק ממהלך שראוי שייעשה במדינת ישראל. אויבינו יושבים בביתנו שלנו. הרחקתה מדיונים זהו צעד ראשון בדרך לסילוקה מהכנסת ושילוחה אל הפרלמנט הסורי. לא ניתן שאויבים יישבו בתוך כנסת ישראל ואנו מבטיחים לעשות הכל על מנת להעזיב גם את האחרים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו