האולם באשקלון לא ממוגן? החתונה התקיימה בישיבה בשדרות

האולם באשקלון לא ממוגן? החתונה התקיימה בישיבה בשדרות

זוג משדרות כמעט וביטל את חתונתו בגלל שהאולם באשקלוון בו קבעו את האירוע אינו ממוגן. ישיבת שדרות נרתמה לסייע, והחופה התקיימה בחדר האוכל של הישיבה, כשתלמידי הישיבה עושים שמח לזוג ולמשפחות

author-image
האולם באשקלון לא ממוגן: החתונה התקיימה בישיבה
  משמחים את החתן בישיבת שדרות (יח"צ)

החתונה של חיים זוהר וארוסתו זיוה, כמעט בוטלה בגלל הצבע האדום והעובדה שהאולם ששכרו באשקלון אינו ממוגן. הרב דוד פנדל ראש ישיבת ההסדר שמע על הביטול והזמין את הזוג והמשפחות לחגוג בישיבה. הוא רתם את צוות עובדי הישיבה, מתנדבים משדרות שסייעו בכל צרכי החתונה והחופה הועמדה בחדר האוכל בישיבת ההסדר בשדרות.

"איננו מכירים את החתן והכלה אבל זו גם השמחה שלנו, כי עם ישראל חי למרות הצבע האדום והקסאמים, ואם אפשר לשמוח בחדר האוכל הממוגן שלנו בבניית בית חדש בישראל – מה עוד צריכים".

תלמידי הישיבה בשדרות עושים שמח בחדר האוכל הממוגן

חיים, החתן התרגש – "לא תכננו כזו שמחה חשבנו לעשות חופה עם עשרה אנשים בבית כנסת ולדחות את המסיבה ליום שאחרי המלחמה אבל פתאום ארגנו לנו את החגיגה הזו וזה מרגש מאוד."

זיוה, הכלה שמחה על החתונה היצירתית "לא ציפיתי לכל זה, חשבתי שיהיה משהו קטן  – ואני ממש מודה לכל מי שארגן ", החתן חיים זוהר סיכם: המסקנה מכל הארוע היא אחת  – "הם עם כל הטילים והשנאה – לא יוכלו לנו "

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו