פאולה עבדול לפרס: באתי לחגוג בת מצווה בכותל - סרוגים

פאולה עבדול לפרס: באתי לחגוג בת מצווה בכותל

נשיא המדינה שמעון פרס נפגש הבוקר עם הזמרת היהודיה פאולה עבדול, שהגיעה לביקור מיוחד בישראל. הזמרת אמרה לנשיא: "כולם אמרו לי שאתה ממש סבבה"

author-image
פאולה עבדול לפרס: באתי לחגוג בת מצווה בכותל
  עבדול ופרס. (יוסף אבי יאיר אנגל, לע"ם)

נשיא המדינה שמעון פרס נפגש הבוקר (ג') עם הזמרת היהודיה בינלאומית פאולה עבדול, אשר הגיעה לביקור מיוחד בישראל כאורחת משרד התיירות כחלק מחיבוריה לשורשיה היהודים ורצונה להגשים חלום ולחגוג בת מצווה בכותל.

נשיא המדינה נעתר לבקשת הזמרת ופגש אותה בלשכתו בבית הנשיא. עם פתיחת הפגישה חיבקה אותו הזמרת בחום, אחזה בידיו ואמרה בהתרגשות: "אני מגשימה חלום ומבקרת בישראל. מגיל 17 אני עובדת, 8 שנים לא לקחתי חופש, וידעתי שכשתהיה לי הזדמנות אנצל אותה להגיע לישראל ולראות אותה כמו תיירת רגילה. היום אני מגשימה את החלום ומתרגשת להיות בישראל. רק אתמול נחתי בישראל וכבר אני יודע שכשיגיע הזמן לא ארצה לעזוב".

הנשיא פרס סיפר לה על מדינת ישראל, על גדולתה והישגיה של המדינה במהלך 65 שנות קיומה, ואמר: "מדינת ישראל שמחה לארח אותך לביקור, ושמח כי באת בעקבות תחושותייך להתחבר לשורשים. ביקורך הוא משמעותי ואני קורא לאורחים נוספים להגיע לישראל, זו הזדמנות להכיר את ההיסטוריה הארוכה, והעתיד המבטיח של ישראל".

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

הנשיא הוסיף כי הוא בטוח כי תרגיש את החום והאהבה בישראל ואמר: "אני בטוח כי בכל מקום בו תפני ברחבי המדינה תרגישי את החום והאהבה מאזרחי ישראל, הרגישי פה בבית".

בהמשך ביקשה עבדול לשמוע על מהנשיא על פועלו, ביקשה לראות את תמונות נכדיו, ולשמוע על החיים במדינת ישראל ואמרה לנשיא בהלצה: "כולם אמרו לי שאתה ממש "סבבה" (באנגלית), וזה אמיתי".

בתום הפגישה הגיש לה הנשיא פרס בקבוק שמן זית אשר נמסק מעצי הזית של בית הנשיא.  יצוין כי בהמשך ביקורה של עבדול בישראל תיחשף למגוון פניה של מדינת ישראל המודרנית, התוססת והחדשנית לצד ישראל הרב תרבותית הלאומית וההיסטורית כאורחת משרד התיירות.

עבדול צפויה לבקר באתרי תיירות מרכזיים בארץ, ביניהם ירושלים, תל אביב והגליל ולהיחשף להיותה של ישראל מובילה בתחומים המעניינים אותה, כמו אופנה, מחול, עולם הקולינריה והמוסיקה הישראלית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יש לי רעיון אדיר לשידוך, מלכת אנגליה=שמעון פרס
שדכן | 29-10-2013 12:06
איך זה נראה לכם?
2
בזריה של זנות
| 29-10-2013 14:24