ביטון: "הממשלה הקודמת טיפלה טוב יותר בקורונה" - סרוגים

ביטון: "הממשלה הקודמת טיפלה טוב יותר בקורונה"

ח"כ מיכאל ביטון מכחול לבן התייחס להתנהלות הממשלה מול משבר הקורונה, ואמר כי "בינתיים הממשלה הקודמת התנהלה טוב יותר עם הקורונה, אבל תנו לנוכחית זמן, מוקדם מכדי לשפוט אותה"

ביטון: "הממשלה הקודמת טיפלה טוב יותר בקורונה"
  (צילום: נעם רבקין פנטון\פלאש 90)

בדרך לקרע בקואליציה? ח"כ מיכאל ביטון מכחול לבן הביע הערב (שני) ביקורת מרומזת על התנהלות ממשלת בנט ולפיד אל מול הקורונה, כשלטענתו הממשלה הקודמת של נתניהו וגנץ טיפלה במשבר בצורה טובה יותר.

עוד באותו נושא

בנט בדיון מיוחד: "לא לפגוע בחינוך ובשגרת החיים"


9

"בינתיים הממשלה הקודמת התנהלה טוב יותר עם הקורונה, אבל תנו לנוכחית זמן, מוקדם מכדי לשפוט אותה" אמר בראיון לגלי צה"ל. "צריך הכרת הטוב על דברים קודמים, הממשלה הקודמת עשתה גם טוב בהרבה נושאים".

עוד התייחס לדיונים על תקציב המדינה ואמר כי "לא אצביע בעד תקציב שלא אראה בו התייחסות לסוגיות חברתיות". במענה לשאלה על הצבתו כיו"ר ועדת הכלכלה, ביטון אמר כי הוא "מעדיף להיות יו”ר ועדה משמעותית מאשר שר מיותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ברור, ממשלת הקרקס...
ברור, רק שחבורת הקרקס לא תהרוס יותר מדי | 26-07-2021 19:45
ברור, ממשלת הקרקס הזו נטולת כישורים ויכולות. היכולות שלהם זה בגניבת דעת ושלטון. חבורת מונטי פייתון
2
בנט גנב הדעת
מאיר | 26-07-2021 19:53
כאשר יש רמאי שהוא ראש ממשלה וכולו שישה מנדטים וחובש כיפה לצורך התדמית שלו שכאילו הוא תומך ימין כך נראית המדינה
צריך להעיף...
אישחד | 26-07-2021 22:06
צריך להעיף אותו מהתפקיד, הוא כופה את עצמו על אזרחי מדינת ישראל יחד עם השותפה ההזוי שלו שמסתכלת על עצמה דרך זכוכית מגדלת אזרחי מדינת ישראל ראויים לממשלה מכובדת ולא לפליטים מתנועת בני עקיבא.
3
איך יכול להיות...
יהודי | 26-07-2021 20:15
איך יכול להיות בנט כתב ספר העתיק ספר פטיש וכו' לא מאמין הורביץ גאון החיים שלו לא ניהל חנות מכולת לא הייתי נותן לו לנהל מה הפלא ביטון אתה פטריוט ישראלי תעזבו את ממשלפלסטין
הבנת מה...
אריאל | 27-07-2021 0:13
הבנת מה כתבת?
4
"אמת מארץ תצמח - וצדק משמים נשקף" תהלים פח יב
SHAMIR MOSHE | 26-07-2021 22:53
סוף סוף גם חכ מיכאל ביטון מהקואליציה, מודה שביבי טיפל טוב יותר במשבר הקורונה, מאשר בניטו וחבר מרעיו. מעל ל-1500 מאומתים כיום וחולים קשים רבים. מה יהיה? ממשלת ההונאה והמחדל של בניטו והמחבלים, עוד תוביל את המדינה לקטסטרופה ממנה אין חזרה. אי אפשר לערוך ניסוי על המדינה היחידה שיש לעם היהודי
5
עוד מרוקקי זבל...
מנחם | 28-07-2021 18:59
עוד מרוקקי זבל מירוחם עיר שכוחת אל,יצור עלוב שניתלה בעגלת השינאה לעם היהודי וחבר לרשעים ואויבי העם,לא רחוק היום שאתה תהיה בן אלה שיתנו את הדין על תמיכה בשונאי היהודים,וחבירה לרשעים על מנת להציק לבניו של בורא עולם,אני אהיה הראשון לקטרג עליך,ועל התנהלותך נגד רצון השם,ואם צריך יהיו הרבה מאוד קטגורים עליך ללא כל מחשבה והיסוס,ובעזרת השם זה היה רק נסיון שבקרוב השם יוציא אתכם מכאן,ויחזיר את העם למנהיג ראוי,ועושה רצונו של הבורא,הגואל של העם בדרך,והוריך כאשר באו לארץ לא פיללו שיצא יצור עלוב כמוך, כבר קניתה לך קטיגור,ואני אהיה שם לקטרג,ועומדים בתור מאות אלפים,
6
איכס .. שקרן!...
אורה נמיר | 29-07-2021 4:08
איכס .. שקרן!