הציונות הדתית בחרה את יו"ר הסיעה שלה בכנסת - סרוגים

הציונות הדתית בחרה את יו"ר הסיעה שלה בכנסת

חברת הכנסת אורית סטרוק נבחרה לתפקיד יו"ר סיעת הציונות בכנסת. תפקידה לרכז את פעילות הסיעה בכנסת ה-24. במהך ישיבת הסיעה קרא יו"ר המפלגה ח"כ בצלאל סמוטריץ' לנפתלי בנט "הגיע הזמן להכריע, האם אתה מעוניין בממשלת ימין או בממשלת שמאל"

הציונות הדתית בחרה את יו"ר הסיעה שלה בכנסת
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 909

בישיבת סיעת הציונות הדתית: חברת הכנסת אורית סטרוק נבחרה לתפקיד יו"ר הסיעה. יו"ר הסיעה בימים בהם הכנסת עובדת, מרכזת את פעילות הסיעה מול יו"ר הקואליציה או האופוזיציה, תלוי היכן נמצאת הסיעה. ומרכזת את בקשות הח"כים לקידום הצעות חוק.

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' בפתח ישיבת הסיעה, התייחס למגעים להקמת קואליציית ימין. הוא חזר על השלילה של שותפות עם מפלגת רע"מ וקרא לגדעון סער לחבור איתו לממשלת ימין.

בדבריו אמר בין השאר: "כבר קרוב לשנתיים, אנחנו נמצאים בפלונטר פוליטי ובמחלוקות שלא מאפשרות לנו להמשיך ולבנות את המפעל הציוני שכולנו חלק ממנו ורוצים בטובתו. אובייקטיבית, המצב הפוליטי הוא כזה שמאפשר הקמת ממשלת ימין, ממשלה שהרוב המוחלט של אזרחי ישראל חפץ בה ומבקש את הגשמת ערכיה. אבל יש מחלוקות ומשקעים וכעסים ושום דבר לא מתקדם."

קואליציה עם רע"מ מסוכנת למדינת ישראל

הקמת ממשלה שנשענת ותלויה במי שמזדהים עם אויבי ישראל, מחבקים ומעודדים מחבלים, אינם מקבלים את מדינת ישראל כמדינה יהודית, ומנסים להשיג באמצעים שלטוניים את מה שלא הצליחו אויבינו להשיג במלחמה – מסוכנת למדינת ישראל, וחובה למנוע אותה. אני שב ומתחייב, כפי שעבר עשיתי פעמים רבות, לעשות הכל כדי למנוע את איוולת הקמתה.

אין לי ספק שלמרות קולות מבולבלים שנשמעים בשולי מחנה הימין, אף אחד מראשי מפלגות הימין לא באמת מעלה בדעתו להקים ממשלה שכזו. ראש הממשלה אמר בקולו בצורה ברורה שזה לא יקרה, וכמוהו גם ידידיי נפתלי בנט וגדעון סער. שלושתם אנשים אחראיים ששמים את מדינת ישראל בראש מעייניהם ולא יסכנו את עתידנו ולא יפקידו אותו בידי מי שמטרתם היא הרס החזון הציוני. זה ברור לי ואני מציע להוריד את הספין הזה מסדר היום.

אז מה כן?

אנצל את הבמה לקרוא לחבריי ראשי מפלגות המחנה הלאומי לשנות את נתיב המלחמות הפנימיות ולהקים ממשלת ימין יציבה שתעבוד למען אזרחי ישראל. גדעון, אני מתייצב לימינך, נעבוד יחד ונמצא את הדרך להקים ממשלת ימין טובה עבור אזרחי ישראל. נפתלי, התעתוע הפוליטי והמשחק המקביל שלך עם השמאל ועם הימין משמר את הכאוס הפוליטי.

הקמפיין הסתיים, הגיע הזמן להכריע, האם אתה מעוניין בממשלת ימין או בממשלת שמאל, כשתכריע, אפשר יהיה להקים ממשלה. כל עוד אתה יושב על הגדר, ממתין לכשלונו של נתניהו כדי להקים ממשלה עם לפיד, העבודה ומרצ תוך הפרת כל הבטחות הבחירות שלך, לא ניתן לצפות משחקנים אחרים, שמחשבים גם הם את עתידם הפוליטי, להיכנס את המגרש ולהתחייב להקמת ממשלת ימין.

הגיע הזמן שתחליט אם אתה עם הימין או השמאל?

לאזרחי ישראל מגיע לדעת לאן פניך, זה יבהיר להם, ויבהיר לכל השחקנים איך ניתן להקים ממשלה. בשעות הקרובות תהיה הצבעה על הוועדה המסדרת – הגיע הזמן שתחליט – אתה עם הימין או עם השמאל.

אדוני ראש הממשלה, אני קורא לך, תעשה כל שביכולתך לבנות גשרים ואמון עם חבר הכנסת סער. העם מצפה מאתנו להתגבר על המשקעים, לעשות ויתורים הדדים ולהצליח להקים ממשלה טובה לעם ישראל. אני מאמין שזה אפשרי, עוסק בכך לילות כימים מאז למחרת הבחירות, ומוכן להירתם לכל משימה כדי שזה שיקרה. ואני מאמין בכל ליבי שבעזרת השם כך יהיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אורית סטרוק נכס,...
אידיאליסטית לא מחפשת תפקיד | 19-04-2021 16:12
אורית סטרוק נכס, שמחה שנבחרה
2
"עבדים מושלים בנו,פורק אין מידם"
מגילת איכה | 20-04-2021 7:16
אוי לנו כי הושברנו