"אני לא חתול": טעות בבית המשפט קרעה את הרשת - סרוגים

"אני לא חתול": טעות בבית המשפט קרעה את הרשת

אירוע משעשע התרחש במהלך דיון בית משפט שנערך בזום, כאשר אחד מעורכי הדין הפעיל בטעות פילטר שהפך אותו לחתול. כשהשופט העיר לו, הוא הסביר כי הוא לא יודע איך לכבות את זה: "אני פה בשידור חי, אני לא חתול". צפו

"אני לא חתול": טעות בבית המשפט קרעה את הרשת
  (צילום מסך)

טעות היסטרית: במהלך דיון של בית המשפט המחוזי בטקסס שנערך באמצעות אפליקציית זום, עורך הדין רוד פונטון הפעיל בטעות פילטר שהפך את הדמות שלו המוצגת על המסך לחתול – ונאלץ להעביר דקות ארוכות כשהוא מנסה להבין איך להחזיר את התמונה לקדמותו.

בתיעוד מהאירוע שפורסם בטוויטר נראה השופט, רוי פרגוסון, מסב את תשומת ליבו של עורך הדין לפילטר שהופעל. "מר פונטון, אני חושב שיש לך פילטר מופעל על הוידאו" אמר השופט. "יכול להיות שתרצה לבחון את ההגדרות ולכבות את זה".

בשלב הזה ה"חתול" הסביר לו כי מדובר בטעות ושהוא לא יודע כיצד הפילטר הופעל. "אני הבאתי את המזכירה שלי, והיא מנסה לבדוק איך מסירים את זה – אבל אני מוכן להמשיך בדיון בינתיים" אמר עורך הדין. "אני כאן בשידור חי, אני לא חתול".

תוך זמן קצר, התיעוד זכה למאות אלפי לייקים ושיתופים ברשתות החברתיות. פונטון הסביר לאחר מכן בראיון לרשת VICE כי האירוע קרה מכיוון שהוא בחר להשתמש במחשב של המזכירה שלו לדיון, ולא במחשב הרגיל שלו. "השתמשתי במחשב של, ומשום מה היה את הפילטר הזה דלוק" הסביר. "אני עדיין לא יודע למה הוא הופעל, כנראה שהיה תקלה טכנית. תוך זמן קצר הסרנו את זה והמשכנו בדיון כרגיל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו