ח"כים וחבר פרלמנט צרפתי עלו הלילה לקבר יוסף - סרוגים

ח"כים וחבר פרלמנט צרפתי עלו הלילה לקבר יוסף

ח"כ פינדרוס, ח"כ בוסו וחבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב, נכנסו הלילה בכניסה מצומצמת עם ראש מועצת שומרון לקבר יוסף. יוסי דגן: "מחזקים את האחיזה"

ח"כים וחבר פרלמנט צרפתי עלו הלילה לקבר יוסף
  (צילום: רועי חדי)

הלילה (חמישי) התקיימה כניסה מצומצמת לקבר יוסף, כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מועצה אזורית שומרון באמצעות מתנדבי מנהלת קבר יוסף של המועצה.

הכניסה נערכה בפרשה שבה מוזכר כי יעקב מגיע לשכם וקונה את חלקת השדה בה יושב היום קבר יוסף.

בין הנכנסים היה גם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ח"כ יצחק זאב פינדרוס (יו"ר סיעת יהדות התורה) ח"כ אריאל בוסו (ש"ס), חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב, סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון, מח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג, כמו כן נכנס הרב אבוחצירא.

"אנחנו מגיעים לכאן כגנבים בלילה וזה לא קל", אמר במקום ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן. "אנחנו מצפים מממשלת ישראל על כל מרכיביה השונים, להפסיק לריב אחד עם השני וללמוד עוז וגבורה מיוסף הצדיק, שהיה משביר והיה אמיץ ובתור יהודי מבור הכלא הגיע לנהל את כל העולם בזכות זה שהוא לא פחד, לא פחד מהגויים ועשה מה שהקב"ה אמר לעשות".

"אני קורא לממשלה להתחזק ולחזור בצורה מלאה לקבר יוסף, וישיבת קבר יוסף תוכל לחזור לפעול מכאן בצורה מלאה. אנחנו מגיעים לכאן כשליחים של כל עם ישראל בארץ ובחוץ לארץ". סיים.

עוד באותו נושא

יוסי דגן תוקף, הנדל מחזיר, המאבק על האינטרנט ביו"ש

חבר הפרלמנט, מאיר חביב, אמר: "אני מאוד נרגש, זו פעם ראשונה בחיי שאני מבקר בקבר יוסף, אתם עושים עבודת קודש, אלה השורשים של העם היהודי, ואין מה לעשות, אנחנו נשאר כאן לנצח. בעזרתכם בע"ה אנחנו נהיה בכל ארץ ישראל ובעיקר בקבר יוסף שכ"כ קשור אלינו. הלוואי שהברכות של יוסף הצדיק, ישרו על כולנו ועל כל עם ישראל ותודה ראש המועצה על ההזמנה אני מאוד מאוד נרגש".

ח"כ פינדרוס אמר: "כמו שאמר המארח, ראש המועצה יוסי דגן שבאמת עושה עבודת קודש, בדיוק בפרשה הזו, שיעקב אבינו קנה את המקום הזה, ואת הבן שאהב מכולם ציווה שיקברו פה, באנו לפה להתפלל שתהיה סייעתא דשמיא, שעם ישראל יחזור לפה כולל התורה כולל התפילה, כל הבנים שגלו מהמקום הזה יחזרו לכאן בצורה בטוחה, לא כגנבים בלילה, על זה אנחנו מתפללים שיבוא במהרה".

עוד באותו נושא

תיעוד מבפנים: ברית מילה בקבר יוסף


9

ח"כ אריאל בוסו אמר: "יעקב ובניו, כשיוסף הצדיק נפרד סמל של מסירות נפש סמל של הרצון להיאחז בארץ הקודש, בארץ ישראל גם כשזה לא הולך בקלות ובייסורים קשים ומרים, וראינו מה יעקב אמר ומה יוסף אמר כדי להיאחז פה, ולכן אנחנו סמוכים ובטוחים שכל ממשלות ישראל, ולא משנה מי יושב השלטון האמריקאי. מבחינתנו להיאחז ביוסף הצדיק בשכם ולהקים מחדש את ישיבת יוסף הצדיק זו חובת השעה, זה המגן שלנו זה צריך להיות מבחינתנו מרכז הארץ ואנחנו סמוכים ובטוחים ורוצים לחזק את ידיו של ראש המועצה וההתיישבות בכלל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חובבי ומקדשי קברים...
זה טוב?? | 03-12-2020 8:52
חובבי ומקדשי קברים סופם שיביאו מוות ואסונות
2
וכן תזכרו את...
שמעיה | 03-12-2020 14:49
וכן תזכרו את מתתיהו החשמונאי ובניו,עוד שבוע חנוכה,
3
מחזקים את האחיזה...
משה | 03-12-2020 15:06
מחזקים את האחיזה על איזה אחיזה אתם מדברים קבר יוסף בלי אישור מיוחד לא תוכלו להגיע.תחזקו את האחיזה בתוך המדינה דירות לזוגות צעירים לא בשטחים שהנדלן זול כשמחזרים מקבלים פיצוים. תחזקו את האחיזה שחנויות לא יסגרו ואנשים לא יצאו לחלת.תמונה ללא ערך אולי לבחירות.בזה אתם גדולים.