עליה בתחלואה: 420 חולי קורונה אובחנו מחצות - סרוגים

עליה בתחלואה: 420 חולי קורונה אובחנו מחצות

לפי נתוני משרד הבריאות, ביממה האחרונה אובחנו 420 חולי קורונה חדשים, כאשר אחוז המאומתים היומי עומד על 1.7%. 305 חולים נמצאים במצב קשה, מתוכם 151 במצב קריטי

עליה בתחלואה: 420 חולי קורונה אובחנו מחצות
  (צילום: נתי שוחט\פלאש 90)

משרד הבריאות עדכן הערב (רביעי) כי מחצות אובחנו 420 חולי קורונה מתוך כ-24 אלף בדיקות, כשבכך אחוז התחלואה היומי עומד על 1.7 אחוז. מדובר בעלייה קלה לעומת אתמול, בו אובחנו 665 חולי קורונה מתוך 41 אלף בדיקות לאחוז מאומתים של 1.6.

עוד באותו נושא

נתניהו שוחח עם מנכ"ל פייזר: "נשיג חוזה לחיסונים"


3

לפי הנתונים, מתחילת המגפה אובחנו 231,235 חולי קורונה בישראל, כשכעת נותרו 7,976 חולים פעילים. מצבם של 305 חולים מוגדר כקשה, מתוכם 151 במצב קריטי ו-132 מונשמים. מניין הנפטרים המצטבר עומד כעת על 2,699 בסך הכל.

מוקדם יותר היום דווח כי קבינט הקורונה שהיה אמור להתכנס היום לא כונס בסופו של דבר, ובמקום זאת ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס צוות שרים מצומצם ודן איתם על הצעדים הבאים במאבק לבלימת נגיף הקורונה.

השרים וראש הממשלה יאלצו להחליט בימים הקרובים האם לעצור את שלב היציאה השלישי מהסגר, או לאפשר פתיחה חלקית עם הגבלות חדשות. הנושאים שעל הפרק הם קיום עוצר לילי וחלופות נוספות לצד צעדים לפתיחת המשק. בדיון זה צפויים להשתתף רה"מ, ראש המל"ל, שר הבריאות, מנכ"ל משרד הבריאות, הפרויקטור גמזו, ד"ר שרון אלרועי פרייס, שר האוצר.

במשרד הבריאות סקפטיים לגביי האפקטיביות של העוצר הלילי וטוענים כי זה לא הוכח. בישיבת הממשלה שנערכה השבוע, רעיון העוצר הלילי עלה שוב על שולחנם של מקבלי ההחלטות, לאור העלייה בנתוני התחלואה. המל"ל צפוי להציע אפשרות להקדים את שעת העוצר הלילי לשעה 19:00 או 20:00 כדי להפוך אותו לאפקטיבי. ראש הממשלה נתניהו נוטה כבר כמה שבועות לאפשר את האופציה של קיום עוצר לילי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו