מנהיגי העולם בדרך: 4 ראשי מדינות יגיעו החודש לישראל - סרוגים

מנהיגי העולם בדרך: 4 ראשי מדינות יגיעו החודש לישראל

ארבעה ראשי מדינות ושרי חוץ מאירופה יגיעו בחודש הקרוב לביקור מדיני בישראל, ביניהם ראש ממשלת רומניה לודוביק אורבן וקנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ. עוד יגיעו שרי החוץ של רומניה ובולגריה

מנהיגי העולם בדרך: 4 ראשי מדינות יגיעו החודש לישראל
  קנצלר אוסטריה נפגש עם ראש הממשלה נתניהו. ארכיון (צילום: קובי גדעון\לע"מ)

גל מדיני בדרך: במהלך החודש הקרוב צפויים להתקיים ארבעה ביקורים מדיניים של ראשי מדינות ושרי חוץ מאירופה. זאת על רקע התגברות גל הקורונה השני ביבשת והחזרת הסגר במדינות רבות.

הביקור הראשון יהיה של ראש ממשלת רומניה לודוביק אורבן, שיגיע השבוע לישראל יחד עם שר החוץ הרומני בוגדן אאורסקו. זו תהיה הפעם השנייה שבה אאורסקו מבקר בישראל בחודשים האחרונים, לאחר שכבר הגיע לארץ בספטמבר האחרון ונפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר מכן, ביום חמישי הבא, תגיע לארץ שרת החוץ של בולגריה אקטרינה זכרייבה.

עוד באותו נושא

הקורונה בעולם: סגר מלא הוכרז בבריטניה ואוסטריה


3

בסוף החודש יירשם הביקור המדיני הבכיר ביותר בארץ מאז תחילת משבר הקורונה, כאשר קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ יגיע לישראל ב-26 בנובמבר. הביקור הנוכחי יהיה השלישי של קורץ בארץ מאז שמונה לקנצלר ב-2017.

רק אתמול קורץ הודיע על סגר שני באוסטריה, זאת על רקע העלייה בתחלואת הקורונה בארצו. החל מיום שלישי הקרוב יונהג עוצר לילי בכל רחבי המדינה, כשיאסר על התושבים לצאת מביתם משמונה בערב ועד שש בבוקר למחרת. מסעדות יוכלו לעבוד באיסוף עצמי או משלוחים בלבד, ואתרי תיירות ייסגרו לחלוטין. עוד נאמר כי כל עסק שיאלץ להיסגר יקבל פיצוי כספי של 80 אחוז מסך הרווח השנתי שלהם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לידיעת הקוראים - מגיבים בתשלום של הקרן החדשה.
עומר | 01-11-2020 13:28
יש הרבה מגיבים בתשלום של הקרן החדשה באתרים ישראלים. הם מציפים אתרים ישראלים במימון ממשלות זרות. כשאתם רואים תגובה כזו שמאלנית, מסיתה נגד ביבי, מזרחים, אשכנזים, תענו מגיב בתשלום של הקרן החדשה. כדי ליידע קוראים. תודה.
2
המדינאי המלזי מהאטיר...
אורנה | 01-11-2020 16:09
המדינאי המלזי מהאטיר מוחמד אמר, שלמוסלמים הזכות להרוג מיליוני צרפתים כנקמה על מה שצרפת עשתה להם בעבר.
3
הרבי
נועם | 01-05-2021 4:03
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף