אוחנה: "לנצח את הנגיף לא די באכיפה ובמתן דוחות" - סרוגים

אוחנה: "לנצח את הנגיף לא די באכיפה ובמתן דוחות"

בטקס מצומצם עם הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל אמר השר לביטחון פנים כי "אכיפה נחושה של החוק והסדר, בכל רחבי הארץ וכלפי כל המגזרים בצורה שווה, תחזק לא רק את בריאות הציבור, אלא גם את האמון בלובשי המדים"

אוחנה: "לנצח את הנגיף לא די באכיפה ובמתן דוחות"
  השר אוחנה (צילום: דוברות המשטרה)

לקראת ההיערכות של משטרת ישראל לקראת הסגר של חגי תשרי בצל הקורונה הבוקר (שני) במסגרת הישיבה השבועית של סגל הפיקוד הבכיר שהתקיימה במכללה הלאומית לשוטרים, התקיים טקס מצומצם לכבוד ראש השנה תשפ"א במעמד השר לביטחון הפנים ח"כ אמיר אוחנה, מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, ובהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה.

השר לביטחון הפנים, ח"כ אמיר אוחנה אמר כי "אף שוטר לא התגייס למשטרה למטרה זו, רובכם התגייסתם כדי להוביל את המאבק בפשיעה ובטרור. אך עת צרה היא לישראל ומשטרת ישראל התגייסה כדי להושיע אותו. לכן, הקדישה משטרת ישראל את מיטב שוטריה כדי לוודא שכמה שיותר אזרחים מקפידים על הכללים שהם ורק הם יביאו לניצחון גם בחזית הזאת".

"אך ברור לחלוטין שכדי לנצח את הנגיף לא די באכיפה. לא די במתן דוחות, ביקורי בית וקנסות. העם בישראל הוכיח את עצמו, בכל ימי קיומו, כעם לוחם. עם שעמד במבחנים קשים, קשים מנשוא, ועמד בהם בגבורה".

השר אוחנה ומ"מ המפכ"ל כהן (צילום: דוברות המשטרה)

השר התייחס לביקורת על האלימות המשטרתית ואמר: "אף אחד מאיתנו לא אוהב את התמונות והסרטונים של שוטרים המפעילים כוח כלפי אזרחים, ודאי אם אינם עבריינים שזו דרך חייהם. אך ברור לנו כי אלו שיפרו את החובה ההדדית, החובה לשמור על בריאות הציבור כולו, ויסכנו את זולתם בהפצת הנגיף – יזכו למענה".

עוד באותו נושא

"אם תיסעו למשפחה לחג תישארו שם שבועיים"


18

הוא הוסיף כי "אכיפה נחושה של החוק והסדר, בכל רחבי הארץ וכלפי כל המגזרים בצורה שווה, תחזק לא רק את בריאות הציבור, אלא גם את האמון בלובשי המדים. במדיכם הכחולים והירוקים "לא שררה ניתנה לכם", כי אם הזכות והאחריות לשרת את אזרחי ישראל בשעה קשה, ולוודא שבמלוכד, בערבות הדדית ובאחריות משותפת, ננצח את הנגיף ונותיר אותו מאחור כאחת מקללותיה של השנה החולפת".

השר והמפכ"ל (קרדיט: דוברות המשטרה)

לבסוף אמר אוחנה כי בארבעת חודשיו בתפקיד "למדתי, למרות המסיכות ועל אף הריחוק החברתי, כמה מורכב, כמה קשה וכמה לעיתים כפוי טובה זה, להיות שוטר. אז בשמו של הציבור, שלעתים שוכח, לא תמיד בכוונה, את אנשי המשטרה המגנים בגופם, במרחק מבני משפחותיהם, בשרב הישראלי, על שלומו, ביטחונו ובעת הזו גם על בריאותו, הרשו לי לומר לכם תודה. תודה על השעות, תודה על הימים, תודה על הלילות, תודה על החגים. תודה על המשמרות הארוכות ותודה על ההקרבה."

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן התייחס למשימות משטרת ישראל בהמשך מאבק בהתפשטות נגיף הקורונה ואמר: "השנה שחלפה הייתה שנה רווית פעילות במציאות מורכבת, ולצידה גם הישגים לא מבוטלים. במשטרת ישראל משרתים עשרות אלפי שוטרים ושוטרות מסורים, אשר כולם נשבעו לשרת ולהגן על המדינה ותושביה. שוטרים הפועלים תוך שליחות ונכונים בכל רגע נתון לשמור בנחישות על מרקם חייהם של אזרחי המדינה בתקופה רגישה ונפיצה זו. זוהי הזדמנות עבורי להביע הערכה רבה על עבודתם של המפקדים והשוטרים הפועלים באומץ לב ובמקצועיות למען אזרחי ישראל".

מ"מ המפכ"ל מוטי כהן (קרדיט: דוברות המשטרה)

בהמשך דבריו התייחס מ״מ המפכ״ל להיערכות המשטרה בחגי תשרי: "כלל מערכי המשטרה, הקצינים והקצינות, השוטרים והשוטרות, לוחמי מג"ב והמתנדבים, יהיו פרוסים ברחבי הארץ, ויבטיחו שעם ישראל יעבור את החגים בבטחה ובשלום. השנה, בשונה משנה קודמת, משטרת ישראל תידרש גם למשימה של שמירת בריאות הציבור ותתפרס בכלל הערים והצירים למימוש הסגר כמשימה מצילת חיים. שנה טובה לכולם״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שר ? מדבר...
אוחנה | 14-09-2020 21:14
שר ? מדבר בכלבלב המלקק את כפות רגליו של אדונו. איש קטן וקצת מגעיל.
2
אוחנה , כמה...
מאיפה ביבי מצליח למצוא כזה זבל אנושי ? ועוד להפוך אותו לשר ... ואת ארדן או סער להעלים מהמפה הפולטית ... הזוי ... | 15-09-2020 5:45
אוחנה , כמה טינופת שאפשר למצוא באדם אחד ... לא יאמן ...