המרכז נוחת בבית אל: חוויית מגורים אקסקלוסיבית בהתיישבות - סרוגים

המרכז נוחת בבית אל: חוויית מגורים אקסקלוסיבית בהתיישבות

לאחר 8 שנים בהן לא היתה בנייה בבית אל, חברת קדמא נדל"ן בונה בימים אלו את פרויקט הדגל שלה בישוב והולכת על קו אדריכלי שיזכיר לכם בניינים יוקרתיים בהוד השרון או תל אביב. בפרויקט ייבנו 80 יחידות דיור בשני בניינים מרהיבים בני 10 קומות כ"א

author-image
המרכז נוחת בבית אל: חוויית מגורים אקסקלוסיבית בהתיישבות
  יח"צ קדמא

כל בניין תוכנן בקפידה ובעל מגוון רחב של יתרונות מגורים המבדלים אותו מכל פרויקט אחר שקיים כיום באזור. הבניינים מתוכננים קרוב למוקדים החשובים בישוב (בית כנסת, גני ילדים, מכולת ומוסדות חינוך) ונהנים מנוף פנורמי מדהים. נוחות זה בהחלט שם המשחק פה.

הפרויקט החדש מציע חווית מגורים אקסקלוסיבית הכוללת מפרט עשיר וטכנולוגיה מתקדמת בסטנדרט בנייה ייחודי ויוקרתי. מנגנון שליטה ייחודי לבית ('בית חכם'), לובי מפואר ומרווח, מועדון דיירים מאובזר, מחסן לכל דירה, מרפסת סוכה מהסלון, פארק ירוק פרטי, וגולת הכותרת: חניון תת קרקעי גדול שיחסוך לכם חיפוש חניה, ישמור לכם על הרכב בקיץ ויאפשר כניסה יבשה לרכב בחורף. יתרון גדול. בטח בשלג של בית אל.

לעוד פרטים והרשמה לחצו כאן

הפונקציונליות מלווה כל סעיף במפרט הטכני וניכר כי הושקעה מחשבה רבה בכל פרט. מהריצוף האיכותי ועד לתריס שבת.

הפרויקט ממוקם בחלקה המזרחי של השכונה החדשה, הצופה על מרחבי השומרון המפעימים. ללא ספק, פרויקט 'קדמא בית אל' מייצג את תפיסת החיים החדשנית של ההתיישבות הערכית, זו שיודעת לשלב באיזון בין חומר ורוח, בין דירה יפה ומכונית לצד לימוד תורה ועשייה רוחנית.

הישוב נמצא במרחק לא רב מערים מרכזיות ברחבי הארץ, יתרון עצום לצעירים רבים המעדיפים להרחיק מעט עבור נוף כפרי, אך עדיין לשמור על קירבה לעיר. כמה קרוב? 25 דק' מירושלים, 35 דק' מאריאל, 50 דק' מהמרכז.

בבעלות החברה עומדים דוד כהן גינדי וגבריאל פז (גגו) קלוגמן, יזמים מנוסים המכירים היטב את ההתיישבות והאוכלוסייה ויודעים להתאים את המענה המדויק עבורה.

על הבחירה בבית אל

"בית אל מהווה בעינינו סמל לחיבור עמוק לארץ והוא אחד מאזורי ההתיישבות החשובים ביותר. אנו רואים בכך זכות גדולה וזה כמובן מתכתב עם ערכי החברה שלנו של בניה מתוך חיבור אידיאולוגי. בבית אל קיימת התחדשות והתקדמות בכל התחומים, ומכיוון שזיהינו פוטנציאל עסקי לצד ערכים ואידיאולוגיה חזקים, הגענו להחלטה מושכלת ורגשית שזה המקום לבנות בו. העיצוב האדריכלי בהחלט שונה בסגנונו מכל מה שקיים היום בבית אל בפרט ובהתיישבות בכלל והתושבים שמחים מאוד על כך. הרמה הגבוהה והסגנון הייחודי שמגיע מבנייני יוקרה במרכז, מאירים את העיניים של התושבים ויוצרים הזדמנות אמיתית למי שחפץ לעלות קומה באיכות החיים."

לעוד פרטים והרשמה לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו