צפו: שיעור דף יומי בלב הר הבית - סרוגים
חדשות, חדשות בארץ, תוכן שיווקי

צפו: שיעור דף יומי בלב הר הבית

מדי יום נשמע קול התורה בהר הבית. בעבר הדבר היה נדיר, אבל היום ישיבת הר הבית מקיימת שיעורי 'דף היומי' להם שותפים תלמידי הישיבה ועשרות אלפי היהודים שעולים מדי שנה אל הר הבית

צפו: שיעור דף יומי בלב הר הבית
  חיים קרויזר/מטה ארגוני המקדש

בעבר זה היה נחשב למחזה נדיר במקום, אך לאחרונה, שיעורי הדף היומי בהר הבית הפכו לדבר שבשגרה: בכל יום, עולים תלמידי ישיבת הר הבית להר, וזוכים לשמוע, יחד עם שאר העולים, שיעור דף יומי מפי ראש הישיבה, הרב אליהו וובר.

ריבונות יהודית אמיתית בהר הבית חשובה לך? קח עכשיו חלק בהכפלת כמות התלמידים בישיבת הר הבית! התרומה שלך מוכפלת >>>

השיעור אמנם לא מתקיים על ידי לימוד מתוך גמרות, האסורות עדיין בכניסה להר, אלא באמצעות לימוד מתוך הפלאפונים. מכל מקום, מדובר בשינוי משמעותי, לו הביאו הפעילות הרבה והעשייה של תלמידי ישיבת הר הבית, במשך 3 השנים האחרונות בהן הישיבה פועלת.

לרגל תשעת הימים, יצאה הישיבה בקמפיין גיוס המונים, על מנת להגדיל את כמות התלמידים והאברכים הלומדים בישיבה בתחילת הזמן הבא בחודש אלול.

כיום, לוח הזמנים היומיומי של הישיבה כולל לימוד מעמיק בהלכות הר הבית והמקדש, ועלייה קבועה להר הבית, אשר גם במהלכה, כאמור, מקיימים התלמידים לימוד תורה. בכך למעשה דואגים תלמידי הישיבה שלא יהיה יום בו בהר הבית לא תהיה נוכחות יהודית.

בישיבת הר הבית פונים לציבור ואומרים: "כדי שהכמות היומיומית של היהודים שמבקרים בהר הבית תוכפל, כדי שקול התורה ימשיך לבקוע מהמקום הקדוש בעולם ונקיים את דברי הנביא "כי מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים", וכדי שבסופו של דבר יהודים יוכלו להתפלל בהר הבית ולעלות אליו באופן חופשי – אנא, קחו חלק בהמשך הפעילות של ישיבת הר הבית. דווקא בתשעת הימים, זה הזמן לעלות קומה, ובנוסף לאבלות על החורבן, להיות שותפים בבניין".

יומיים לפני צום ט' באב, לוקחים חלק בפעילות של ישיבת הר הבית ומכפילים את העשייה! >>> 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
אין אישור של גדולי ישראל להיכנס למקום.
עמרי | 28-07-2020 12:47
ראינו מה הביאו עלינו אלו שלא מבצעים מה שגדולי ישראל הכריעו. יהודים, כולנו אחים באמת, אנא תחשבו מה הכוח המאחד שלנו (רמז: הליכה אחרי גדולי ישראל) וכמה אסור לגאווה ולהגיון האישי להיכנס לתמונה !
ומה עם הרמב"ם?
אושר אופמן | 28-07-2020 16:41
ומה עם הרדבז? ומה עם הרב גורן? ומה עם יבדלו לחיים ארוכים הרב דב ליאור והרב ישראל אריאל? הם לא גדולי ישראל?