לפיד מגיב לנתניהו: "שלא יספר לנו על לקיחת אחריות" - סרוגים

לפיד מגיב לנתניהו: "שלא יספר לנו על לקיחת אחריות"

באופוזיציה גינו את תכנית הסיוע של הממשלה, כשיאיר לפיד טען כי "התוכנית הכלכלית חייבת להתחיל מדבר אחד, שבלעדיו שום דבר לא יצליח: קיצוץ מספר השרים ומשרדי הממשלה"

author-image
לפיד מגיב לנתניהו: "שלא יספר לנו על לקיחת אחריות"
  (צילום: פלאש 90)

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב הערב (חמישי) להצגת תכנית הסיוע הכלכלית של הממשלה ודבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא – בהם אמר כי הוא "לוקח אחריות מלאה על כך שהשלב האחרון בהקלות היה מוקדם מדי".

"מי שהקים ממשלה מנותקת של 36 שרים ו-16 סגני שרים ובאמצע המשבר עסק בעיקר בהטבות המס של עצמו, שלא יספר לנו על 'לקיחת אחריות מלאה'" תקף לפיד. "התוכנית הכלכלית חייבת להתחיל מדבר אחד, שבלעדיו שום דבר לא יצליח: קיצוץ מספר השרים ומשרדי הממשלה".

עוד באותו נושא

נתניהו מודה: "שלב ההקלות האחרון היה מוקדם מדי"


3

לפיד התייחס לנאמר בהצהרת ראש הממשלה: "טענת נתניהו לפיה הטיפול בצד הבריאותי של הקורונה היא 'הצלחה כבירה' עומדת בסתירה מסוכנת לנתוני התחלואה ולכשלון הגמור של מערך הבדיקות והחקירות האפידימולוגיות. דבריו על הכלכלה חלולים ואינם עומדים במבחן המעשה. תלונותיו על הבירוקרטיה הממשלתית מעלות את השאלה: מי בעצם היה ראש ממשלת ישראל ב-11 השנים האחרונות?"

"את דמי האבטלה לעצמאים כזכור הוא הפיל בכנסת כבר לפני שבועיים. לגבי המענקים – רוב הציבור מחכה עדיין לשתי הפעימות הקודמות" הזכיר. "יש לקוות שהפעם זה ייראה אחרת".

גם יו"ר מרצ ניצן הורוביץ הגיב בזעם לתכנית הכלכלית, והגדיר אותה כ"תכנית נטולת מעוף, ללא מנופי צמיחה ובלי כיוון יציאה ברור מהמשבר". "שוב ילכו הסכומים הגבוהים לחברות הגדולות ולא לעסקים הקטנים שנמצאים על סף קריסה" תקף. "אם נתניהו היה נערך לגל השני במקום להתעסק בסיפוח ובהטבות מס לעצמו, הכלכלה הישראלית הייתה נמצאת היום במקום אחר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מהר !
ודח ופפפ ! | 09-07-2020 22:07
לעפפפיס שונא היהדות , שירד להנחות תוכנית טמבלוויזיה באנגליזה שונאת היהודים .
2
המנוול לפיד חושב שהוא ממשיך לעבוד ב''מחנה''
לפיד גועל | 09-07-2020 22:36
המושחת לפיד לא שירת בצה''ל. ישב בכל המלחמות בחדר ממוזג עם צלחת בשר סוסים. בזמן שביבי לחם והקיז דם. ימח שמו של לפיד שונא ישראל
בגלל שפרקליטי השמאל לא מאשימים אותו הוא נקי?
לפיד טינוף הונגרי | 10-07-2020 0:49
יש לו המן תיקים פלילים. רק הפרקליטים ימח שמם מחפים עליו. אבל ביג'י יומו של זולל בשר סוסים אימחי אסמו
למה אתה קורא...
השוחד יעוור עיני צדיקים | 09-07-2020 22:54
למה אתה קורא לו מושחת ? איזו שחיתות מיוחסת לו ? למה סתם לזרוק דברים לא נכונים ? גם בצבא שירת - אף שלא היה קרבי אלא כתב של במחנה. המושחת האמיתי הוא ביבי שמנצל כל אפשרות כדי להעשיר את קופתו ולמלא את כיסיו. שחיתות חזירית שהביאה אותו לכתב אישום פלילי. רק האינטרס האישי מעניין אותו.
3
לפחות יורש העצר...
יום נקם ושילם | 09-07-2020 22:43
לפחות יורש העצר המגעיל יאיר, התנצל בפני דנה וייס. הפראזיט נבהל מתביעה משפטית. הרי משפחת נתניהו לעולם לא מכניסה את היד לכיס. אפילו את מועדון הפוסיקט מימן לפראזיט הבן של המיליונר מימון. העדיף להתנצל כדי לא להסתכן בתשלום. לשלם ? לא אצל הנתניהוז. חחחחחחחח.