מספר התקנים לפקחים נגד המסתננים צפוי לגדול - סרוגים

מספר התקנים לפקחים נגד המסתננים צפוי לגדול

חברת הכנסת מאי גולן הודיעה היום כי ראש הממשלה נענה לבקשתה להגדיל את מספר התקנים של הפקחים נגד המסתננים: "הגברת פעילות האכיפה היא מה שתחזיר חלק מהשקט והביטחון לתושבים"

מספר התקנים לפקחים נגד המסתננים צפוי לגדול
  Tomer Neuberg/FLASH90

חברת הכנסת מאי גולן הודיעה היום כי ביקשה מראש הממשלה, בנימין נתניהו, להגדיל את מספר התקנים של פקחי ההגירה של רשות האוכלוסין שפועלים נגד המסתננים עד להוצאתם מישראל, וכי ראש הממשלה נענה בחיוב לבקשה.

גולן: "בישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה אתמול ביקשתי מרה"מ להגדיל באופן ניכר את כמות פקחי ההגירה של רשות האוכלוסין הפזורים בכל רחבי הארץ ומספרם מסתכם כיום בעשרות בודדות".

עוד באותו נושא

בג"צ הורה לבטל חלקית את חוק הפיקדון למסתננים


18

"רק כוח אדם גדול יותר, במיוחד בשכונות דרום תל אביב, יוכל לפעול כנגד המסתננים פורעי החוק בצורה מיטבית ואל מול כל מי שאשרת השהייה החוקית שלו פגה והוא מנצל את חוסר האכיפה וכוח האדם הלוקה בחסר. הגברת פעילות האכיפה היא מה שתחזיר חלק מהשקט והביטחון לתושבים".

גולן הוסיפה: "אני שמחה לעדכן כי ראש הממשלה נענה בחיוב והבטיח כי כבר בתקופה הקרובה הסוגיה תגיע לדיון במשרדי הממשלה הרלוונטיים – מתוך כוונה ברורה להגדיל את כמות התקנים לפקחים, לאכוף את החוק וזאת עד להוצאתם של המסתננים ממדינת ישראל".

מנכ"ל עמותת 'אחיעד', יצחק וסרלאוף, מסר בתגובה לדברים: "אני מברך את חברת הכנסת מאי גולן על הפעולה החשובה. עבריינות המסתננים, ובמיוחד בתקופת הקורונה, היא אחת הבעיות הקשות ביותר איתה אנו נאלצים ב'אחיעד' להתמודד בסיוע לתושבי דרום תל אביב. כעת נותר רק להוציא את המבצע אל הפועל ולהפסיק לאלתר את עבריינות המסתננים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו