חילופי האשמות: בר סימן טוב מגיב לבנט - סרוגים

חילופי האשמות: בר סימן טוב מגיב לבנט

מנכ"ל משרד הבריאות היוצא, משה בר סימן טוב, מגיב לדבריו של חבר הכנסת נפתלי בנט, ואומר "יש סיפורים שגם אם חוזרים עליהם 60,000 פעם לא הופכים למציאות"

author-image
חילופי האשמות: בר סימן טוב מגיב לבנט
  (צילום: פלאש90)

מנכ"ל משרד הבריאות היוצא, משה בר סימן טוב, מגיב לדבריו של חבר הכנסת נפתלי בנט, ואומר כי "יש סיפורים שגם אם חוזרים עליהם 60,000 פעם לא הופכים למציאות".

דבריו של בר סימן טוב מגיעים בעקבות דבריו של בנט מוקדם יותר לפיהם "ישראל איבדה את היכולת לבצע עשרות אלפי בדיקות ביום בגלל פקידים במשרד הבריאות שעשו הכל כדי לחבל, להקשות ולתקוע מקלות בגלגלים".

עוד באותו נושא

בנט: ישראל איבדה אפשרות לבצע 60,000 בדיקות ביום


5

לדברי בר סימן טוב: "מישהו מעלה על דעתו שהיינו מוותרים על אופציה כזאת אם היא הייתה אמינה? לצערנו רמת התוקף של הרעיון היצירתי הזה לא עברה את הסף שניתן לסמוך עליו. עשינו ואנחנו עושים כל מאמץ להגדיל את מספר הבדיקות אך בלי להתפשר על הרמה של הבדיקות".

בר סימן טוב ממשיך וכותב: "מה זה אומר להתפשר על הרמה של הבדיקות? זה אומר בדיקה שנותנת תוצאה כוזבת וקובעת לגבי אדם בריא שהוא חולה או אדם חולה שהוא בריא. זה המחויבות שלנו לציבור".

מנכ"ל משרד הבריאות היוצא סיפר כי "היו עלינו הרבה מאוד לחצים מסחריים מהרבה גורמים לקנות ערכות בדיקה לא תקפות בממון רב. הכסף לא היה שיקול, אך אמינות הבדיקות היא ערך חשוב מאוד בקבלת החלטות מהסוג הזה".

עוד באותו נושא

עכשיו זה רשמי: משה בר סימן טוב פורש מתפקידו


6

בר סימן טוב התייחס ליכולת הבדיקות של משרד הבריאות ואמר: "יש לנו היום יכולת לבצע מעל 15,000 בדיקות והיכולת תגדל ל-20,000 ואח"כ ל-30,000 בדיקות לפי הצורך, וללא פשרות על האמינות".

"לא הייתם רוצים להכניס את סבא וסבתא שלכם לבית חולים אם הם בריאים בגלל תוצאות בדיקה כוזבות, דבר שקרה, כשהתפשרנו על האיכות בגלל לחצים לא ענייניים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
עזוב את בנט, הוא מסכן שמתייבש בחוץ
ברסי גיבור על חלשים | 02-06-2020 18:14
מסכן בנט, חייב מידי פעם לחרטט משהו, שלא ישכחו אותו. מה אתה עונה לו?
2
גם שחוזרים על השקרים נגד חף מפשע אלף פעם ביום
המדינה חייבת להבין | 02-06-2020 18:22
במשך שמונה שנים, בגלל אינטרסים אישיים זה לא הופך את דבריהם לאמת, אלא זה מה שהם רצו שיחשבו עליו. מה לעשות שכל רגע שולחים מישהו אחר שהורס חייו בשקרים.
3
מכירים את הסיפור על זה שצעק זאב! זאב! זאב!!
גימי-יהודי מיהודה | 02-06-2020 18:26
כך גם נפתלי בנט צועק צועק צועק עד שיפסיקו להאמין לו בכלל!! העם היהודי לא צריך בנטים ושקדים מרים !! טוב לנו מהגנתו של בורא העולם ומשמירתו על בניו היהודים בארצו הקדושה!!
4
נוכלות
עידן | 02-06-2020 18:28
הם לא רוצים לעשות יותר בדיקות כדי שלא יגלו את התרמית של הקורונה. התחלואה עולה ככל שמספר הבדיקות עולה ולא כי ההדבקה עולה. אנשים שלא מרגישים בכלל את הוירוס מוגדרים כחולים וככה משווקים פאניקה.
5
בנט הוא האורן חזן החדש
ג'סי | 02-06-2020 19:11
לציונות הדתית יש בפועל מנהיג אחר עכשיו, רפי פרץ. זה שבנט גנב את הרשימה לכנסת מהרב דרוקמן באישןם ליל, לא הופך אותו ללגיטימי ונבחר. פעם אחת נתנו לו אמון וקיבל מנדטים. היום הוא לא דגל לרוב ההנהגה הרבנית ולרוב התורניים , בוגרי בני עקיבא. לייטים תמיד הצביעו לשי פירון , יועז הנדל ולליכוד. ציונות דתית יש רק אחת וכרגע המפתחות אצל רפי פרץ. בנט הוא האורן חזן החדש
בגלל רפי פרץ לא הצבענו ימינה !!
חיים | 02-06-2020 20:11
לא בגלל בנט אלא בגלל שסמוטריץ ובנט סידרו את מפלגת עוצמה/בן גביר ונהגו בצורה נחשית !!! פרט לזה שפרץ רקד עם המגרשים בגוש קטיף - לא נסלח לו .
6
בר סימן טוב מול בנט
רוגל | 02-06-2020 22:34
לא ברור מי צודק כאן. אם בנט ההיטקיסט שלא מבין ברפואה או בר סימן טוב שלא מבין בניהול זריז של שיטות חדשות.