אבדה לעולם המוזיקה: הנגן המוערך יוסי שריקי הלך לעולמו

אבדה לעולם המוזיקה: הנגן המוערך יוסי שריקי הלך לעולמו

הנגן וממייסדי התזמורת האנדלוסית אשדוד, יוסי שריקי הלך לעולמו בגיל 69 בעקבות מחלה קשה. "היה מעמודי התווך של הסצינה המוסיקלית האנדלוסית ושל מסורת הפיוט בישראל"

author-image
אבדה לעולם המוזיקה: הנגן המוערך הלך לעולמו
  צילום: מייק אדרי

עולם המוזיקה נפרד בכאב מהנגן המוערך יוסי שריקי, שהלך לעולמו בגיל 69 בעקבות מחלה קשה. אמש (ד') הובא יוסי למנוחות.

שריקי היה מראשוני הנגנים בתזמורת האנדלוסית אשדוד, חלק מדור המייסדים ואחד מעמודי התווך שלה. הוא היה מורה דרך עבור גדולי הפייטנים והחזנים המרוקאים, ויזם רעיונות גדולים ורבים בתחום.

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד נפרדה בכאב רב מיוסי: "נפרדנו בכאב רב מנגן הקמנג'ה יוסי שריקי שהיה איש נעים הליכות, צנוע ותמיד עם חיוך על פניו – היה מדור המייסדים של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד ומהנגנים הטובים ביותר בתחום. שריקי שהיה מומחה ברזי המוסיקה האנדלוסית הקלאסית, עסק בלימוד והעמיד תלמידים רבים והיה מעורב בפרויקטים חינוכיים מוסיקלים רבים.

שריקי, מעמודי התווך של הסצינה המוסיקלית האנדלוסית בישראל יזכר לעד כאחד מעמודי התווך בקידומה ושימורה של המסורת המוסיקלית האנדלוסית ושל מסורת הפיוט בישראל. יהי זכרך ברוך איש אהוב".

ניפרדנו היום בכאב רב מנגן הקמנג'ה יוסי שריקי שהובא היום למנוחות.שריקי, איש נעים הליכות , צנוע ותמיד עם חיוך על פניו – היה מדור המייסדים של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד ומהנגנים הטובים ביותר בתחום. שריקי שהיה מומחה ברזי המוסיקה האנדלוסית הקלאסית, עסק בלימוד והעמיד תלמידים רבים והיה מעורב בפרוייקטים חינוכיים מוסיקליים רבים. שריקי, מעמודי התווך של הסצינה המוסיקלית האנדלוסית בישראל יזכר לעד כאחד מעמודי התווך בקידומה ושימורה של המסורת המוסיקלית האנדלוסית ושל מסורת הפיוט בישראל.יהי זיכרך ברוך איש אהוב ❤

פורסם על ידי ‏התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד – The Israeli Andalusian Orchestra‏ ב- יום רביעי, 1 בינואר 2020

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ברוך דיין האמת
אליעד | 02-01-2020 18:13
נגן נדיר ואדם מקסים
2
אדם יקר ואומן ענק
ישראל | 03-01-2020 10:27
אדם יקר ואומן ענק