רגב: "כשהרדיפה צועקת החסינות מתבקשת" - סרוגים

רגב: "כשהרדיפה צועקת החסינות מתבקשת"

בעוד רבים בליכוד עוד לא הביעו את דעתם על בקשת החסינות של נתניהו, הערב יצאו מספר חברי כנסת ובראשם השרה רגב: "כשהרדיפה הפקידותית צועקת - החסינות מתבקשת"

רגב: "כשהרדיפה צועקת החסינות מתבקשת"
  צילום: הדס פורוש/ פלאש 90

לאחר ההצהרה ובקשת החסינות של נתניהו הערב (רביעי), בליכוד היה מי שמיהר להתייצב לצידו של ראש הממשלה. השרה מירי רגב אמרה: ״כשהאכיפה הבררנית בולטת, כשהרדיפה הפקידותית צועקת – החסינות מתבקשת.

נתניהו הוביל את המדינה לעשור הטוב בתולדותיה, אני בטוחה שהעם יבחר בליכוד בראשות נתניהו, ויתעלם ממפריחי הסיסמאות.״

עוד באותו נושא

רשמית: רה"מ הגיש בקשת חסינות ליו"ר הכנסת


5

גם יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הגיב: "ההחלטה שרה״מ קיבל, הנכונה ביותר. מערכת הבחירות הופכת להיות מאוד פשוטה: אתם רוצים את נתניהו בהנהגת המדינה? פשוט צאו והצביעו לליכוד ולימין. אם יש צדק, בע״ה ננצח בבחירות והציבור יעניק לרה״מ את הזכות להמשיך ולשרת אותו בשנים הבאות. רק אתם תקבעו מי ינהיג את מדינת ישראל ולא אף אחד אחר".

ח"כ שלמה קרעי כתב: "חסינות איננה בריחה מן הדין. חסינות נועדה לשמור על האינטרס של הציבור מפני רדיפת נבחריו והינה לתקופת הכהונה בלבד.

ברור לכולם שמתנהל כאן מסע ציד כלפי רה"מ במטרה להפיל את שלטון הימין דרכו. אפילו בג"ץ לא התאפק וכינס דיון אנטי דמוקרטי בשאלה האם להקשיב לקול העם שרוצה את נתניהו או לא.

בעת הזו, ראוי לדחות את הקץ ולא לאפשר הפיכה משפטית. ראוי להעניק חסינות לציבור ולהגן על נתניהו מפני השמאל, התקשורת והפרקליטות".

גם בשאר מפלגות הימין טרם הגיבו לבקשה של נתניהו, מלבד עוצמה יהודית שטענה כי בקשת החסינות אינה מספיקה ויש לחוקק את החוק הצרפתי, לפיו אסור לחקור ראש ממשלה מכהן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
משוגעת
יוד | 01-01-2020 22:44
י
ברוכה השרה רגב הצדיקה. יהי ה' עמה כל הימים
עידו 2 | 02-01-2020 8:19
היא עתידה להיות ראש הממשלה בעזה''י
2
היחידה שצועקת זו מירי רגב
התמים | 02-01-2020 8:58
בקשת חסינות של ראש ממשלה היא בושה וחרפה. במדינת ישראל תופרים תיקים לראש ממשלה ???? כמה הזוי ניתן להיות...את כל טענותיו הוא יכול להביא בפני בית המשפט, כולל טענות על אכיפה ברירנית, כולל חקירת החוקרים, כולל הצגת תרגילי החקירה שעשו במהלך החקירה. הכל ניתן להעלות במהלך המשפט. אלא שכמו כל רמאי מובהק - את האמת הוא יודע ולכן מפריח לאוויר העולם כל מיני תיאוריות הזויות. הוא יודע שבבית המשפט תיחשף האמת - ותיחשף ערוותו. בושה וחרפה להסתתר מאחורי חסינות. בושה וחרפה שראש ממשלה משתמש בכל טריק כדי שלא להגיע לבית המשפט. גועל נפש.
3
מתבקש שתעזבי את החיים הציבוריים
ישעיהו | 02-01-2020 11:28
בכל שנותייך בפוליטיקה כמעט ואין דבר מבוזה שאת לא תומכת בו כמו שכמעט ואין קבוצת מיעוט שאת לא מסיתה נגדה.