הבת של הרב רפי: "כשזה בן ובן אי אפשר להמשיך את הקיום של עם ישראל"

הבת של הרב רפי: "כשזה בן ובן אי אפשר להמשיך את הקיום של עם ישראל"

שבוע לאחר הסערה שיצר אביה, רז, בתו של שר החינוך, הרב רפי פרץ: יוצאת להגנתו ואומרת כי אביה לא הובן כהלכה בדבריו על טיפולי המרה ללהט"בים "כל אדם שני הולך לטיפול, זה הגיוני"

"כשזה בן ובן אי אפשר להמשיך את עם ישראל"
  מתוך שידורי כאן 11

הבת של הרב רפי יוצאת להגנתו. שבוע לאחר הסערה שיצר שר החינוך הרב רפי פרץ, בראיון לדנה ויס, מגיעה בתו רז לראיון בכאן 11 ואומרת כי דרכו היתה מאז ומעולם דרך של שלום ולא דרך של כפייה.

בראיון לירון דקל אומרת רז פרץ: "השבוע אנשים החליטו לרמוס. הסתכלתי על הריאיון (בחדשות 12, שבו אמר הרב פרץ את הדברים) והבנתי שהוא והיא (דנה ויס) לא מדברים על אותו מושג".

בתו של שר החינוך הוסיפה: "חשוב לי להראות מי הוא באמת מהצד שלי. מה שהכי מאפיין את אבא שלי, זה שהוא באמת אוהב כל אדם, מכבד כל אדם – זו תכונה שהוא נולד איתה. כשהשבוע נהיה קרע או פיצול, זה כאב לנו. זו השליחות של אבא שלי.

סערת ההמרה: כל אדם שני הולך לטיפול, זה הגיוני

"אבא שלי רק סיפר שהגיע אליו תלמיד שרוצה לפתור את הקונפליקט של עצמו, ואבא שלי הבין שהוא רוצה עזרה. והדרך הכי לגיטימית בעולם היא ללכת לטיפול. כל אדם שני בעולם הולך לטיפול, זה הגיוני".

הרב רפי כבר הספיק לחזור בו, ולכתוב כי הוא מתנגד לטיפולי המרה, אבל בתו מבינה מדוע בכלל שלח להט"בים לטיפול. "בגלל שזה לא בא בהלימה עם הערכים שהוא מאמין בהם. הוא מאמין בערך מסוים, זה סותר את הערך. הוא רוצה לחיות בשלום עם עצמו ועם הערכים שלו, והוא פשוט רוצה לפתור את זה.

"הטבע הכי פשוט של להמשיך את הקיום של עם ישראל, אפילו ברמה של משפחה, זה אבא ואמא. כשזה בן ובן אי אפשר להמשיך את הקיום. אז יש עוד דרכים של פונדקאות, שעל זה כל הפלורליסטים לא מוחים, למרות שיש בזה בעייתיות. זה לא טבעי, גם אם אצלו זה טבעי. ולכן גם אם אדם חילוני יש לו קונפליקט, גם הוא יכול ללכת לטיפול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
53 תגובות - 39 דיונים מיין לפי
1
לא מבין
דור | 20-07-2019 22:07
למה צריך כל הזמן להתראיין. . תמשיכו לצעוד . בשביל מה להתראיין
2
מקסימה ממש
רחל | 20-07-2019 22:11
ירבו כמותה בישראל
לחדד.לא להתיר נישואי חד-מיני=חפירה בבטן אוניה
ברור.ללא שום התנצלות | 20-07-2019 23:56
כן לשמור על זכויות בעלי הנטייה ולהגן עליהם מפני . שיימינג ומפני פולטיקאים זאבים ועסקני להטבים, המנצלים את מצוקתם. עמ לקדם עצמם ולקעקע יסודות ועוגני יציבות העם היהודי השב לארצו=אי. יש לחקור טוב טוב טוב את מקורות מימון עשקני-הלהטב הללו. כן להבין ברגישות את מנוצליהם. רפי פרץ לא היה צריך להפגש עם מורים להטבים. מעצם הגדרה כזו הזוייה בחינוך פורמלי ממלכתי . גם לא עם מורים אנטי להטבים. אם יש כאלו. פרץ טירון פוליטי. לא יודע לעשות חיבורים בבית היהודים עם כח אמיתי. ייחודי. ערכי מוכח. שומר על אותה נישא שממילא ייצביעו טב. שיילמד מהליכוד. כחול לבן. ואגודת ישראל. שהצליחו ב9.4.19 . שבוע טוב.
3
דבריה נשמעים ומתקבלים על הדעת.
ליאת פרידמן | 20-07-2019 22:52
פשוט וברור.
מתקבלים על דעת המיעוט העריץ
משה | 21-07-2019 9:06
מתקבלים על דעת המיעוט העריץ של אתר ״סגורים״, זאת אומרת סרוגים
4
סייג לחוכמה שתיקה
מעיין | 20-07-2019 23:00
קודם כל כותבת שכל בן אדם שני הולך לטיפול (חצי מהמדינה הומואים? לא נראה לי). וטיפול המרה זה לא טיפול פסיכולוגי, זה טיפול שמתעללים באנשים, שאחרי זה גם התאבדו!
אין דבר כזה טיפולי המרה
שי | 26-07-2019 12:24
זה טיפול פסיכולוגי לכל דבר ועניין.
בין אדם לחברו
רב | 21-07-2019 0:26
כל מילה בסלע! הפגינו אהבת חינם ולא שנאת חינם!
5
סוף סוף אחת שלא מתביישת לומר את האמת!
ט.מ | 20-07-2019 23:04
פשוט תותחית, סוף סוף אחת שמעיזה לומר שאבא ואמא שווה משפחה וזה הטבע, הבריא, הנורמלי.
שטויות
שטויות | 21-07-2019 9:05
מה קשור ׳האמת׳? אתם צריכים ללמוד לכבד אדם באשר הוא אדם, אנחנו לא אמצעים להגשמת המטרות והרצונות שלכם, אלא אנשים אוטונומיים וחופשיים, לא כפופים לעריצות המיעוט שלך
6
בן ובן
נעמי | 20-07-2019 23:12
בסד לא מבינה למה צריך להתנצל על דברי תורה הקבה שברא את העולם כתב בספר ההוראות התורה שזה אסור אז אם בורא עולם הודיע לנו במפורש את זה מי אנחנו בכלל שנחפש תירוצים להצדיק אותו או להסביר אותו ה' אמר ככה והוא יודע בדיוק מהם התנאים לעבור את העולם הזה מלא הניסיונות על מנת שנזכה להיכנס בשער של העולם הבא מה לא מובן!
מי ששומע מה אלוהים אמר - כדאי שיילך לטיפול
שרהלה | 21-07-2019 9:08
מי שחושב ששמע מה אלוהים אמר - כדאי שיילך לטיפול בעצמו (עם חשד לסכיזופרניה)
אסור להרבות שיחה עם האשה
ששש | 21-07-2019 9:03
״ואפילו באשתו, קל וחומר באשת חברו״. כך כתוב. אז למה את לא שותקת?
התורה זה לא ספר הוראות אלא מיתולוגיה
דורון | 21-07-2019 8:53
חלקה מוסרית, חלקה פחות, והרבה סיפורים.
הייצר.....
נעמי | 21-07-2019 6:05
בסד כשיש אדם עם סכנת השמנה עד כדי סיכון בריאותו מציעים לו לשנות תזונה אבל לא להפסיק לאכול כך בדיוק באותו דבר יש תחליפים ואפשרות להרגיע את הרעב עי אוכל כשר ובריא כולנו מורכבים מרוכב וסוס נשמה וגוף ובידינו להחליט מי ישלוט על מי הרוכב על הסוס או הסוס על הרוכב
זה לא מה שאלוקים אמר זה מה שאתה אמרת
המיואש | 21-07-2019 1:54
כי כשאסור לחצות באור אדום אתה מדכא את כל האוכלוסייה שרוצה לחצות באור אדום....
חחחחחחחחחחחחחח
Brian may | 21-07-2019 1:03
אלוהים אמר לדכא אוכלוסייה שלמה אז אלוהים אמר.
7
המרה
יהוד מונוסון | 20-07-2019 23:44
כל הכבוד לך.דיברת יפה מאוד. משפחה=אבא ואמא.ושיפסיקו עם הכפיה החילונית!! ניתן לטפל בסטיה הזו.זה סוג של מחלה.. אספר לכם סוד.מכיר מישהו שהתאבד ועוד אחד שניסה להתאבד..תשאלו למה??כי הבני הזוג שלהם עזבו אותם. ואז הם לוקחים את זה קשה מאוד..ושיפסיקו לבלבל שיש להם נטיה להתאבד עקב המרה..סיפור אמיתי
בריאות!
מממ... | 21-07-2019 0:51
''דבריך'' לא יותר מ''איסטרה בלגינא קיש קיש קריא''. שתדל לא להביע דעה בעניין זה, חבל על מכסת המילים שלך בעולם, במקום, קדם אהבת חינם!
8
שתהיה בראש במקום שקד
חגי | 20-07-2019 23:45
.
9
אלופה
גיא | 20-07-2019 23:53
בלי פילפולים, נכרים דברי אמת ממש ממש תותחית! עלי והצליחי
10
מסכים לגמרי חוץ מהאמירה האחרונה
שלום | 20-07-2019 23:55
איילת שקד וכל בת אחרת לא יכולה להיות ראש ממשלה על פי התורה, עם כל הערכה והאהבה..
דעה
היא | 21-07-2019 0:54
''וכבוד מחשבתך פנימה'' ;)
11
צודקת בהחלט
אני | 21-07-2019 0:43
רז פרץ צודקת בכל מילה שאמרה. פשוט בחורה מתוקה
12
בין אדם לחברו
לילולה | 21-07-2019 0:43
כל אותם אנשים יפי הנפש הדוגלים ''ייעני'' במידות צדק ומוסר, אל לכם להעמיד עצמכם בניסיון! יבוא יום ומיבחן זה יידלפק בשעריכם, דהיינו מי מבני משפחתכם יהיה בעל אהבה גאה ומי יודע אולי אפילו אתה הקורא המתכחש היוצא כנגד זו (וגם את)! מספיק עם הכפייה המוסרית, תייהיו סבלניים וסובלניים, יש מקום לכולם, אהבת חינם ונתינה זהו המבחן האמיתי של החיים.
13
אם להטבים צודקים למה פונדקאות משמע לא טבעי
יעקב | 21-07-2019 1:13
העולם נברא גם לדעת החילונים זכר ונקבה מה שלא כך יכחד בסוף מהעולם. צר לי אולי זה מולד אולי זה הפרעה אבל בסופו של דבר זה לא טבעי הטבע קיים בסדר מדויק זכר ונקבה . אז אל תעשו לאויב כל מי שחושב אחרת אני מאמין בטבע לא נגד ופוגע אבל לצערי לא מסכים לדרך
14
זה אשכרה כותרת בסרוגים?? תפתחו ספר ביולוגיה!
אוי הטיפשות | 21-07-2019 1:14
כשבן ובן.... בלי שפרץ תגיד את זה לא ידעתם??
15
דומה לאביה שתי טיפות מים
דני כהן | 21-07-2019 4:35
אותם השיניים, אותו החינוך, רק בבת
16
שמישהו ידליק את האור
מתי | 21-07-2019 4:37
חשוך פה
17
את מתוקה ממש, אבא שלך לא מתאים לפוליטיקה
אתי | 21-07-2019 7:39
נע מטעות לטעות. חזור לישיבה
18
מי אמר?
יוסי מלך האריות | 21-07-2019 8:10
עובדה שיש בני זוג גברים שיש להם ילדים. הם לא ממשיכים את העם היהודי? רק אצלכם אולי. אז הבעיה היא אצלכם. וכנל, במות זוג נשים. תתקדמו! אם לא תתקדמו, תלכו אחורה.
19
רפי
אסתר | 21-07-2019 9:06
כולם הולכים לטיפול והם זקוקים עוד יותר כי הם מנתקים את עצמם מהשורש היהודי שלהם.
20
ששוווו? אל תספרי להם שיש אנשים שלא רוצים..
רם | 21-07-2019 9:20
להיות כאלה והולכים לטפל בעצמם ואף נרפאים וחוזרים לחיות חיים רגילים עם אשה.
21
גם שזה פרץ עם סמוטריץ זה לא בר קיום...
נחי | 21-07-2019 9:33
סמוטריץ חותר תחת פרץ מהשניה הראשונה שהוא הבין שהוא מקום 2 חתרן יהיר ושחצן ללא גבול, גברת נחמדה תגיד לאבא שלך שכל עוד סמוטריץ יושב לו בסלון הוא רק יפול מרגע לרגע שישלח את סמוטריץ לכל הרוחות ויתחיל לנהל את המפלגה , להזכיר לכולם את הרב רפי פרץ הביאו למפלגה וביקשו ממנו לקחת את המפלגה לעומת סמוטריץ שבשעת לילה מאוחרת התחנן בדמעות אצל הרב דרוקמן עם חבריו שיתנו לו מקום ברשימה , את האמת לא צריך לשכוח גם אם עבר זמן
22
אבל את איתמר בן גביר הוא לא מסוגל לחבק
ישי | 21-07-2019 11:00
אז אהבת ישראל מגיעה לצד מסוים...
23
כאדם מאמין איני מקבל את דבריה ואת דברי האב
גרשון | 21-07-2019 13:34
בושה לעם היהודי על העיסוק בכך, תחיו ותשמחו בחייכם ותנו למי ששונה מכם להיות שונה מכם, זוהי לא דרכה של היהודות להפיץ שנאה ולהסית כלפי אנשים אחרים, כן גם אם הם חד מיניים.
איזה מאמין אתה במה אתה מאמין?
המיואש | 23-07-2019 21:15
בלכפות עלינו מידת סדום? בלהכריח אותנו לקבל את הלהטב כלגיטמי? מה אתם מקשקשים על דרך היהדות???? זרקתם את היהדות לפח ועכשיו אתם גם תגידו לנו מהי דרך היהדות....דברו בשם עצמכם לא בשם היהדות
24
אישה שמביעה את דעתה בפומבי בליווי תמונה
ישעיהו | 21-07-2019 16:56
זה לא נגד התורה?
25
לא לפחד להגיד את השפיות
אס | 21-07-2019 17:04
אני ,כמו הרוב השפוי בארץ ובעולם מסכים לגמרי אם רז פרץ היקרה לתת צאנס לילדים שלנו לגדול נכון ולא להיות חריגים בחברה ועל זה צריך לשמוח.... מי שיבחר לאחר מכן בדרך אחרת זה שלו בלבד אבל למה מגיל צעיר להכניס להם דמיונות איזה מין הורים ירצו מגיל כה צעיר ילד כזה שנכנע ליצרים בגלל תכנים בתקשורת כאלה או אחרים והרבה אפשר להוציא מזה אם הדרכה נכונה ולא צריך להיכנע לקומץ של אנשים הזויים שיוצאים להפגין בגלל סיבות כאלו או אחרות אבל שיבואו לביהס מהקהילה הדוחה להסביר לילדים קטנים עליהם זה כן הם מוכנים יחי הצביעות
26
לא צריך לענות לשאלות בראיון בלי הכנה
טיפשות שאין כדוגמתה | 21-07-2019 20:49
בדרך כלל מקבלים את השאלות מראש. כך נתניהו מכין את עצמו ולא סוטה לכיוון שהוא לא מתכנן מראש. לפני הבחירות הקודמות הוא גם דאג לאנשים סרוגים באולפן סרוגים שיקבלו הדרכה מתאימה להכניס אותו לכנסת למרות שהוא שמאלני
27
די בנזק שנעשה על השטות הזאת
למה את נסחפת? | 21-07-2019 20:59
אפילו ראש ממשלה לא צריך להישאל על פרט שולי כזה, אלא אם כן חלק מהמצע של המפלגה שלו הוא להיות בשביל כולם- ימין, שמאל, חולים, נכים, ... יש חולי נפשי ויש חולי גופני. מי שרוצה לקבל טיפול שיבוא. מי שלא- שלא יתחתן ושלא ידרשו זכויות שאפילו לבעלי חיים אין
28
מחפשים אנשים פרובוקטיביים ואטרקטיביים
מוזמנת להיות כתבת פה | 21-07-2019 21:01
אז תשלחי קורות חיים ותהיה לך עבודה, ואולי אפילו חתן
29
הרב רפי פרץ
גבריאל | 21-07-2019 23:57
צריך להכיל כל אדם באשר הוא ולאהוב אותו לכן כשהו או היא צריכים עזרה כי זה לא נורמטיבי להיות איש עם איש או אישה עם אשה עוזרים להם בטיפולים. ומי שאומר הכל בסדר והם נורמלים לגמרי זה אדם שלא אוהב אותם ולא תומך בהם.
30
תגובה ארוכה מאוד ובסופה קריאה לציבור הדתי
דיעה | 22-07-2019 3:45
בעיניי יש כמה בעיות בדבריה: 1. חוסר הבנה של המושג כפייה.למעשה, נראה לי שיש ציבור שלם/ גדול שפשוט לא מצליח להבין את המושג כפייה עושה בה שימוש לא נכון. זאת לא סתם בעייה של טרמינולוגיה, אלא בעיה הרבה יותר מהותית. כשמישהו לא מבין או לא מרגיש מתי מדובר בכפייה אז יש סיכון גבוה לכך שהוא פוגעני, ולא משנה כמה הוא מצהיר את כוונותיו הטובות ורוצה לאהוב את כולם ומקשיב וכו'... (אני מאמינה שבאמת כוונותיה טובות). גם שלא מתוך כוונות רעות נעשים מספיק מעשים רעים ופוגעים, וזה, לדעתי, צורם ובעייתית עוד יותר, שאדם או ציבור שעוסק בכפייה, במקרה של ההומוסקסואלים מאשים את הצד השני בכפייה, בעוד שאין שום כפייה חילונית בנושא הזה אלא דרישה לקבלה ולשוויון זכויות, שיש הבדל תהומי בין השניים. כשצד מאשים צד אחר בדבר שהוא עצמו חוטא בו (הפוסל במומו פוסל מתאים כאן מכמה בחינות), כלומר משליך על האחר את החולשה שלו עצמו- כפייה, זה מצב עגום שבו הצד התוקפן מציג עצמו כקורבן וככה מתחמק מהאחריות שלו לגבי הדברים, ובדברים, הכוונה לפגיעה חמורה ורחבה שכולה בבחינת פיקוח נפש. שום דבר טוב לא יכול לצאת מעמדה כזאת בשיח, גם אם יש רצון טוב. 2. תמוהה מאוד בעיניי האמירה לפיה לא טבעי לנשים לשרת בצבא ושלנשים אין מה לתרום בצבא, כשמופיעה אחריה אמירה שלאיילת שקד יש את היכולות להיות ראשת מדינה. איך זה בדיוק טבעי וביכולות הנשיות להיות ראשת מדינה, אבל לתרום ידע ניהולי, ארגוני,אינטלקטואלי ועוד לצבא זה לא בתחום היכולת הנשית? אם מישהי יכולה לנהל את המדינה, קל וחומר שיש לה מה לתרום לארגון של צהל. מילא היתה מצידה אמירה ספציפית לגבי תחום הלחימה בלבד, אבל המסר היה מכליל וכוון לגבי השירות הצבאי. האם היא באמת לא מודעת לתרומה העצומה של נשים לצבא? (אגב לא רק בימינו, אלא גם משחר ההיסטוריה שלנו). גם אם אכן יש שוני מגדרי בין יכולות של גברים לאלה של נשים, יש המון תפקידים בצבא שהיכולות שמקובלות כנשיות (בצדק או שלא וכהכללה גסה) נצרכות מאוד, לכן זה נראה חסר אחריות להעביר מסר שלנשים אין מה לתרום לצבא, ובוודאי לא מתיישב עם יכולות אחרות שמתאימות לכהונה כראש ממשלה, דבר שפעם גם נתפס כלא טבעי. 3. לפני שאומר זאת, עלי להדגיש שוב- נראה לי שכונותיה טובות: אי אפשר, בטח שלא בפוליטיקה, לאהוב את כולם ולהצטיין בזה, כפי שהייתה על אביה. אפשר בעיקר להיראות אדם כזה, שבפוליטיקה זה כמעט ההיפך הגמור מבאמת להיות כזה. פוליטיקאים הם אנשים שצריכים להיאבק. להיאבק גם ברוע. להיאבק גם בשחיתות ובציניות ובמי שעושה רע. הם אנשים שאמורים לחנך את העם (בין היתר על ידי חקיקת חוקים), כלומר להצביע על מה ומי שטוב ועל מה ומי שרע, להוקיע. אי אפשר לאהוב את הכל, את כולם. לאהוב את כולם זה לפעמים כמו לא לאהוב אף אחד. לצערי, זה גם לא נראה שחסרים אנשים בשלטון שרטוטים לגמרי ואולי לאו דווקא ראויים לאהבת הציבור ושליחיו. לאהוב את כולם זה הרבה פעמים פשוט לא להיות אמיץ, כנה וישר וזה אהבה פעמים מתוך מוטיבציה שכולם יאהבו אותך, לא מוטיבציה נכונה לפעול מתוכה. וזה כמעט תמיד בגדר: המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים. זו לא בהכרח תכונה שארצה לראות בכנסת. 4. תהייה: השיח על מה שטבעי- אם נטיות הומוסקסואליות אכן אינן כדרך הטבע (זה לא אומר שזה המצב הרווח, אבל בטבע יש גם הרבה מיעוטים בתוך קבוצות), איך זה שהומוסקסואליות, להטביות מלוות את האנושות בכל התקופות ההיסטוריות ובכל חברות בני-האדם והעדויות לכך רבות ביותר? ומי מחליט מה טבעי? רבנים או אנשי מדע? או פסיכולוגים? החברה הדתית צריכה, לדעתי, לדבוק בשיח על ערכי היהדות שעומדים בסתירה לנושא ולא לנכס לעצמה מושגים מוטעים ומטעים מעולם טבע האדם, ובעיקר כשהיא מתעלמת מטבע האדם בכך שמפרידה בין נשים וגברים בגילאי ההתבגרות, תוך איסור על אוננות לגברים, כך שיכול מאוד להיות שזה רק טבעי, שבמצב כזה של עוררות מינית כשאתה בחברת גברים בלבד כל משך היום והלילה בפנימיות מושאי האהבה שלך או השותפים לפורקן המיני יהיו גברים. זה מה שלי נראה טבעי. 5. יש נקודות אור בדברים שאמרה, והן הרצון להקשבה ולכיבוד האחר ובעיקר לתמיכה. אם הציבור הדתי יעמיק את אותה הקשבה, יתעקש גם על הקשבה אמיתית שכוללת סקרנות אמיתית, יכיר את הקהילה הלהטבית ולא רק כמושאי טיפול שלו, אלא דווקא גם את חברי הקהילה שמקבלים את עצמם, אלה שבנו לעצמם משפחה, אלה שאינם מבקשים עזרה אלא הכרה בזכויותיהם,ואם אנשים מהקהילה הדתית אכן יתמכו בצעירים הדתיים הנתקלים בקשיים האלה מבלי לנסות לשנות אותם - תהייה פה יותר רווחה, נפשות ינצלו, והרע המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו- כך שזו מטרה מספיק נעלה. ההצעה שלי- מה שבאמת צריכים פה עכשיו זה תמיכה ותמיכה אמיצה ופומבית של הציבור הדתי השפוי בחברי הקהילה הלהטבית- כלומר, גם באי הסכמה ואי קבלת הדרך, שמתנגשת עם ערכי היהדות, אפשרי שתקום קבוצה, שבתוכה גם הורים אמיצים ובני משפחות, שתראה שהיא קודם כל מכבדת ותומכת בבני אדם ורק אחר כך מתנגדת לבחירות מסוימות שלהם, והקריאה שלי היא שיקומו אמיצים עם האמירה הזאת ויצטרפו למצעדי הגאווה לצד הקהילה הגאה, אפילו כדי לומר- לא מסכימים אבל אתם אחים שלנו ואנחנו מכבדים אתכם כבני אדם וכבני עמנו. שיקומו האמיצים שיעשו אולי הפגנה שאינה של שנאה אלא של אהבת חינם. אפשר וצריך לחזק את מי שנזקק לכך מבלי לחזק בהכרח את הנושא השינוי במחלוקת, וכמובן, שלדעתי אנשים בחברה הדתית בעלי נטיות מיניות לא מקובלות זקוקים לכך ביותר
31
כנראה שהיא שכחה
צבי | 22-07-2019 17:35
שגם כשזה בת ובת אי אפשר להמשיך את הקיום של עם ישראל. יש גם לסביות בעם הזה לא רק הומואים.
32
לא הבנת משהו
ר. | 22-07-2019 17:54
אותם אלו שנלחמו נגד אבא שלך הם אותם אלו שנלחמים גם נגד הקיום של עם ישראל, במימון קרנות אנטישמיות מהעולם. והם גם אומרים את זה במוצהר. כמו שהם אוכלים כל מי שמדבר על קדושה, כך הם אוכלים כל מי שמדבר על המשך הקיום של עם ישראל. זה בדיוק אותם אנשים. הם יהיו חברים שלך רק אם תיכנעי להם לגמרי, תגידי שאת בעד נישואי תערובת, תגידי שאת בעד מדינת פלסטין, ותגידי שאת נגד היהדות ונגד מדינת ישראל. אז הם יאהבו אותך ואפילו יתרמו לך כמה מליונים מהקרן לפלסטין החדשה, לאות הוקרה.
33
אני לא מבין למה צריך להתנצל
אודי | 22-07-2019 18:30
נטיה מינית גבר לגבר או אישה לאישה זו תאבה כמו תאבה לנשים או תאבה לכסף. גם אם יש נטיה האדם צריך לעבוד על כך. הערכים של התורה הקדושה היא ערך עליון, ואנחנו כעם יהודי שחיי כול כך הרבה שנים בזכות השם יתברך ותורתו הקדושה לא יכולים להתעלם מתורתו. אימפריות עלו וירדו והעם היהודי עדין חי. נכון שזה לא נוח לאנשים לשמוע או לחלופין נשמע לא מודרני. אך התורה הקדושה היא ניצחית. אל לאדם לחשוש להגיד את האמת.
34
למה היא מצטדקת ומתנצלת ככה? שתענה
אוראור | 22-07-2019 21:43
ליפי הנפש חסרי השכל האלו כמו שמגיע להם לפחות!
35
עדכון קל גם כשזה רק בת ובת אין המשכיות
גאונה | 23-07-2019 9:35
את רק מזיקה יותר לאביך
36
שתגיד לאבא לסדר את השיניים שלו קודם
עוז | 23-07-2019 13:13
שתגיד לאבא לסדר את השיניים שלו קודם
37
מה קרה לכבוד בת מלך פנימה? פרוצה
עוז | 23-07-2019 20:12
מה קרה לכבוד בת מלך פנימה? פרוצה
38
בושה
חיים | 26-07-2019 4:00
תכלס צריך לעשות מצעד הבושה
39
הרב פרץ שיעזוב
יאמי | 21-08-2019 12:17
שיעזוב את הפוליטיקה. ויחזור למכינה המצוינת שהקים והכשיר אלפי בחורים איכותיים.לא מתאים לפוליטיקה הוא תמים וטהור .תשאיר את הפוליטיקה לעסקנים הקטנים.