כתב אישום הוגש נגד המורה מהשומרון החשוד בפדופיליה

כתב אישום הוגש נגד המורה מהשומרון החשוד בפדופיליה

כתב אישום הוגש נגד המורה מיישוב גדול בשומרון, שנעצר בחשד לעבירות פדופיליה ומעשים מגונים. בפרקליטות ביקשו לעצור את המורה עד תום ההליכים נגדו

author-image
כתב אישום הוגש נגד המורה החשוד בפדופיליה בשומרון
  העיר אריאל בשומרון בה נחקר המורה (צילום: פלאש90)

פרקליטות המשטרה הגישה היום (שישי) כתב אישום נגד המורה מבית ספר בשומרון, שנעצר בחשד לעבירות פדופיליה וביצוע מעשים מגונים בתלמידות. כתב האישום הוגש בדלתיים סגורות, ושמו נאסר לפרסום בשלב הזה.

על פי הדיווח בכאן 11, במשטרה התבססו על ראיות נגדו בגין עבירות מין בשלוש תלמידות כבנות 10-8, אשר למדו בכיתות ג'-ה' בבית הספר בו לימד. בפרקליטות מבקשים לעצור את המורה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כזכור, שלשום דווח כי המורה נעצר על ידי שוטרים ממשטרת אריאל, זאת לאחר שבתחנת המשטרה הצטברו מספר תלונות נגדו. המורה נחקר כבר מספר ימים במשטרה וקשר את עצמו למעשים.

ראוי לציין כי המורה אמנם נחקר בתחנת המשטרה באריאל- אך אינו מתגורר בעיר אלא, כאמור, באחד היישובים הגדולים בשומרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גם סאטמאר מצטרפת למאבק במעשיהם של הקיצונים
מבין | 10-05-2019 15:29
גם סאטמאר מצטרפת למאבק במעשיהם של הקיצונים של אנשי 'כת לב טהור'. מאת איש מכת לב טהור: בגליון גינת ורדים של סאטמער לחודש אייר שיצא השבוע מתפרסם מאמר חריף ביותר כנגד אנשי כת לב טהור ובעיקר נגד הבית הדין שלהם, אשר הוציא פסק הלכה, כי הנואף אהרן אריה טלר יכול להתחתן עם אשה נוספת ללא מסירת גט לאשתו שעזבה את כת לב טהור וללא היתר מאה רבנים. לצערינו הרשע אהרן אריה טלר קיים את פסק הדין ונישא בשלישית והפעם לגב' מלכא שגם היא דרך אגב כבר נישאה מספר פעמים לכמה מאנשי הכת. הרב דוד ראזענבערג שליטא מרבני סאטמער בארהב כותב נגדם בחריפות יתירה כי אינם דיינים אלא חצופים ועמי ארצות הוא גם מוסיף ותוקף אותם על שינויי השמות שערכו לכלל אנשי הקהילה. הרב דוד ראזענבערג שליטא מרבני סאטמער בארהב הוסיף ותקף על היתר האשת איש לנישואין ללא קבלת גט מבעלה הקודם. והסיפור בקצרה כך: הרב הגאון הצדיק רבי נתן העלבראנץ שליטא אולץ לפני כמה שנים עי אחיו נחמן המשומד העמלקי שרי ראש ארגון הפשע כת לב טהור להתגרש מאשתו אם חמשת ילדיו. אחרי הגירושין שניהם המשיכו להתגורר במונטריאל שבקנדה, עסקנים שונים החלו לגשר ביניהם שינשאו שנית, וכאשר נודע הדבר לנחמן העלבראנץ ימח שמו וזכרו הוא הורה להביאה [האשה] מיד לגוטמלה ושם הכריחה להנשא לאחד מהגרים בשם ישראל ידידיה, ובכך לחסום את הדרך לשלום בית אפשרי בין בני הזוג עם חמשה ילדים. לרוע מזלו של נחמן העלבראנץ שרי ושותפיו לפשע של בן בנו של היטלר מאיר יששכר ראזנער שרי ויעקב נחום וויינגארטן שרי, אותו הגר עזב את קהילת כת לב טהור. אז, מה עשו עדת מנאפים אלו הוציאו כעת פסק דין כי האשה חנה בת ר' שלום אלטער זוגתו לשעבר של הגאון הצדיק רבי נתן העלבראנץ שליטא אינה זקוקה לגט מבעלה השני הגר ישראל ידידיה וטעמם עימם דבזה שהגר עזב את הקהילה מוכיח כי לא קיבל על עצמו את עול היהדות וממילא הגרות לא חלה מלכתחילה ואם כן גם הקידושין לא חלו והיא פנויה ואינה אשת איש. (ומובן שדינה כזונה ממש) לפי המידע שהגיע כשבוע לפני פסח נערכו במחנה כת לב טהור שתי חתונות אהרן טלר ואברהם דינקל שנישא בשנית לזוגתו לאחר שהוכרחו להפרד על ידי הנהלת הכת. יהיה מאד מעניין להמשיך ולעקוב אחרי ההתפתחויות ובפרט איך יתנהגו אנשי סאטמער שעד לאחרונה תמכו באנשי הכת למרות הכל........