בקשת פסילה לבן דהן כמועמד ברשימת ׳הליכוד׳ - סרוגים

בקשת פסילה לבן דהן כמועמד ברשימת ׳הליכוד׳

התנועה לאיכות השלטון הגישה לוועדת הבחירות המרכזית בקשת פסילה לבן דהן כמועמד ברשימת ׳הליכוד׳. מוקדם יותר עתרו לבית הדין של הליכוד "הליכודניקים החדשים" נגד השיריון

author-image
בקשת פסילה לבן דהן כמועמד ברשימת ׳הליכוד׳
  (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

התנועה לאיכות השלטון פנתה לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה לפסול את מועמדותו של אלי בן דהן מטעם הליכוד.

גם הפרשן המשפטי של חדשות 13 ברוך קרא פרסם כי גורמים משפטיים טוענים שספק אם השריון לבית היהודי אצל הליכוד חוקי. ממש לא ברור שזה יעבור בג״ץ.  היועמ״ש לממשלה עוד לא נדרש לנושא

מוקדם יותר היום (חמישי) קבוצת חברי מרכז ליכוד בהם הליכודניקים החדשים עתרו לבית הדין של הליכוד נגד השיריון במקום ה-28 לנציג מהבית היהודי.

אתמול סוכם בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ליו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ, כי בתמורה לצירוף עוצמה יהודית למפלגה המאוחדת, ישריין נתניהו נציג אחד מהבית היהודי במקום ה-28 ברשימת הליכוד, ככל הנראה מדובר בסגן שר הבטחון הרב אלי בן דהן המוצב במקום ה-4 ברשימת הבית היהודי ונדחק למקום ה-10 ברשימה הכוללת.

בעתירה שהגישו היום קבוצת חברי מרכז ליכוד, בהם אנשי 'הליכודניקים החדשים' הם מבקשים למנוע את שיריון מועמד הבית היהודי ברשימת הליכוד לכנסת, והוכנה ע"י עורך דין טל סלע שמייצג את העותרים וכן על ידי גיא סלע נכתב בין השאר:

"המשיב התחייב, כי אחד מחברי הכנסת שייכללו ברשימת הליכוד לכנסת יהא, הלכה למעשה, "סוס טרויאני", מועמד מטעמה של מפלגה אחרת, אשר איננו חבר הליכוד, איננו מחוייב לערכי הליכוד ואיננו צפוי לפעול בהתאם לחוקת הליכוד. לא זו אף זו, המשיב התחייב, כי מיד לאחר הבחירות, יותר לאותו "סוס טרויאני", מועמד ברשימת הליכוד שהינו – הלכה למעשה – מועמד מטעמה של מפלגה אחרת לערוק משורות הסיעה לטובתה של סיעה אחרת…"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שישאר בליכוד
שלמה | 21-02-2019 19:46
שישאר בליכוד
2
מועמד מטעם הליכוד שלא מצביע לליכוד...
מוזר אבל כשר | 21-02-2019 19:52
אין אם זה שום בעייה. מותר לקבל מתנות מחברים. זה קו ההגנה של ביבי, ודהאן מיישר איתו קו.
3
מיותר. הרב דהאן היה סגן שר בטחון מעולה
שטויות | 21-02-2019 19:58
בזכותו הוסר איום החמאס, צהל הביס את המחבלים והביא לרגיעה ושקט בכל החזיתות. צריך להודות לדהאן שהסכים להצטרף לליכוד ולקבל מהם מימון מפלגות. זה לא מובן מאליו.
למען כסא הכל מותר.גם עם השכל המייצגת חילוניות
גם קומבינה עם דרעי++ | 22-02-2019 11:36
יש קומבינה: ליכוד》בנט》יוגב/סמוטריץ》דרעי》בן דהאן. מרכז הבית-היהודי וחלק גדול ממתפקדי/מרכז הליכוד בידיים של בנט/ברקת/שקד& יוגב/סמוטריץ. תאל מיל' הרב רפי םרצ עלה תאנה בבית-המילכודי.
4
מפלגות ללא חוק ללא אמת וללא צדק
אישה | 21-02-2019 22:48
מה עוד צריך