מזעזע: הרוצח הסדרתי צייר את קרבנותיו, ה-FBI מבקש את עזרת הציבור

מזעזע: הרוצח הסדרתי צייר את קרבנותיו, ה-FBI מבקש את עזרת הציבור

הרוצח הסדרתי סמואל ליטל, הודה ברצח 93 נשים, אך הוא אינו זוכר את שמותיהן וצייר מהזיכרון חלק מהן עבור חוקריו ב-FBI שפרסמו את התמונות השבוע וביקשו את עזרת הציבור

author-image
מזעזע: הרוצח הסדרתי צייר קרבנותיו, ב-FBI לא מזהים
  צילום מסך

מסע ההרג הרצחני של סמואל ליטל התקיים ברחבי ארה"ב במשך 35 שנה החל משנת 1970 ועד 2005, מלוס אנג'לס ועד מיאמי, יוסטון וקליבלנד.

הרוצח בן ה-78,  מרותק לכיסא גלגלים וסובל ממחלות לב וסוכרת, סיפר לחוקריו במשך שעות כיצד אסף את הנשים, "התינוקות שלי", לדבריו, במועדונים או ברחוב ואז חנק אותן ברכבו.

ליטל, הודה ברצח 93 נשים שהיו לרוב פגיעות, ומעורבות לעתים קרובות בזנות או התמכרות לסמים. חוקרים שדיברו עם ליטל סיפרו שהוא זוכר פרטים רבים ממסע ההרג: הוא נזכר היכן היה רצח, באיזו מכונית נהג, ואפילו יכל לצייר את התמונות של הנשים שהוא הרג. זאת לעומת חוסר אמינות בכל הקשור לתאריכים של מקרי הרצח.

הרוצח הסדרתי לא זוכר את רוב שמותן של הנשים אותן רצח, ועל כן הרשויות החליטו לפרסם את התמונות לעזרת הציבור.

בריאיון שהעניק מתאו בכלא סיפר ליטל איך הצליח לחמוק ממאסר במשך שלושה עשורים: הוא ארב לנשים שמותן לא עניין את הציבור: "מעולם לא רצחתי סנטורים, מושלים, או עיתונאיות ידועות – שום דבר כזה". לעיתונאית שראיינה אותו אמר: "אם הייתי רוצח אותך, זה היה מופיע למחרת בכל החדשות. אני נשארתי בגטאות".

כאמור, הבולשת הפדרלית בארה"ב פרסמה 16 תמונות השבוע שצוירו על פי הזיכרון של סמואל ליטל שמרצה שלושה מאסרי עולם.

רשויות החוק הצליחו לקשור רק חצי מהנשים למקרי רצח לא מפוענחים, אך הן נוטות להאמין להודאות של ליטל.

"אנחנו מקווים שמישהו, בן משפחה, שכן, חבר, יוכל לזהות את הקרבן ולספק רמז חיוני לסייע לרשויות לבצע זיהוי", אמר דובר ה-FBI שיין בוכוולד, "אנחנו רוצים לתת לנשים האלו  בחזרה את השמות שלהן ואת המשפחות שלהן, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות". לדבריו, אסטרטגיה זו הצליחה בעבר.

לאחר הודאתו של ליטל הוא ייחשב לרוצח הסדרתי עם מספר הרציחות הגבוה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב במקרים המאושרים על ידי אכיפת החוק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא עבר את השיא של טד בנדי
א | 14-02-2019 19:56
והוא אפילו לא זוכר כמה רצח...