כולנו: "בלי פעילות במטה, לא יצאו חומרי תעמולה" - סרוגים

כולנו: "בלי פעילות במטה, לא יצאו חומרי תעמולה"

עם הריגתה של נעמי פולקמן ז"ל, אימו של חה"כ רועי פולקמן אתמול, הורה יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון כי "נמנע היום מפעילות שגרתית במטה ולא יוצאו כל חומרי תעמולה"

author-image
כולנו: "בלי פעילות במטה, לא יצאו חומרי תעמולה"
  התיעוד האחרון של נעמי פולקמן ז"ל עם כחלון

אבל כבד נפל על מטה הבחירות של כולנו עם הריגת אימו של חה"כ רועי פולקמן אתמול, כשיצאה ממטה הבחירות ונדרסה למוות. בעקבות כך, אומרים במפלגה כי  על פי החלטת יו"ר המפלגה משה כחלון, "נמנע היום מפעילות שגרתית במטה ולא יוצאו כל חומרי תעמולה".

פולקמן ז"ל, בת ה-78 נדרסה למוות בידי רכב פוגע בעת שיצאה ממטה המפלגה שבתל אביב, לאחר שביקרה שם את בנה היחיד ופעילי המפלגה.

היא גדלה כבת לאב עובד בניין מבוני העיר, ולאם עקרת בית. לה שני אחים, והייתה בת הזקונים. אחיה, איתן, לשעבר עובד מערכת הביטחון ומנכ״ל חוג ידידי אסף הרופא. ויוסי, אשר נפגע במלחמת ששת הימים, ונפטר מספר שנים לאחר מכן כתוצאה מסיבוך בעקבות הפגיעה.

ח"כ פולקמן ספד לה

ח"כ רועי פולקמן, ספד אמש לאמו ואמר כי היא "העניקה לי בילדותי את הזכות להכיר את ארץ ישראל בזכות עבודתה.

"היא הייתה סבתא נפלאה לשלושת ילדיי, ואמא למופת. הייתי ילד לא קל והיא השקיעה את כל מה שיכולה הייתה לתת לי כדי שאהיה הבנאדם שאני היום, ועל זה אני חייב לה לנצח.

"אמא צלצלה אליי בשעה 16:14 דקות, רגע לפני שעזבה את מטה המפלגה, ואמרתי לה שלא תחכה לי כי אני מגיע באיחור לפגישה שהייתה לי- כואב לי שלא הספקתי להיפרד מאמא היום בפעם האחרונה".

ראש הממשלה שיגר תנחומים

במערכת הפוליטית ספגו לאמו של חה"כ פולקמן בראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו שכתב אמש: "בשמי ובשם רעייתי אנו שולחים תנחומים מעומק הלב לח"כ רועי פולקמן ולמשפחתו, על מותה הטראגי של אמו נעמי ז"ל. יחד עם רבים בעם אנו מבקשים לחזק אותם ביגונם ובשעתם הקשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הצעה
צבי לודמר | 03-04-2019 1:18
הצעה: תשאלו כמה אתה משלם היום עבור הטלפון הסלולרי היום