נתניהו בגיבוי לשב"כ: "ארגון סיכול הטרור הטוב בעולם" - סרוגים

נתניהו בגיבוי לשב"כ: "ארגון סיכול הטרור הטוב בעולם"

ראש הממשלה מתייחס להתקפות נגד השב"כ על רקע מעצר הקטנים: "עושה את עבודתו במקצועיות ובמסירות. אין שום מקום להתקפות עליו" ושיבח את פעולת כוחות הבטחון על לכידת המחבל

נתניהו בגיבוי לשב"כ: "ארגון סיכול הטרור הטוב בעולם"

רה"מ נתניהו מתייחס להתקפות נגד השב"כ על רקע מעצר הקטנים: "עושה את עבודתו במקצועיות ובמסירות. אין שום מקום להתקפות עליו".

את הדברים אמר נתניהו בעקבות לכידת המחבל שרצח שני חיילים בפיגוע בגבעת אסף לפני חודש ובעפרה, ממנו נהרג התינוק עמיעד ישראל הי"ד. "אני משבח על הפעולה הזאת את הימ״מ, את צה״ל, ובראש ובראשונה את השב״כ שהוא ארגון סיכול הטרור הטוב מסוגו בעולם", הדגיש נתניהו.

"אנחנו חייבים לו הרבה, הוא עושה את עבודתו במקצועיות ובמסירות. אין שום מקום להתקפות עליו", זאת כנגד הסערה שנוצרה סביבו בעקבות טענות להתעללות במעצר הקטינים שחשודים ברצח פלסטינית.

גם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס הבוקר בטקס השבעת השופטים, למתקפה נגד השב"כ: "אני מבקש מכאן לגבות את משרתי המדינה וזרועות הביטחון כולם ובשב"כ בפרט שמציעים חיים יום ולילה שבזכותן ילדנו יכולים לישון בלילה. בימים אלו עומד שב"כ בקו האש. עלינו להישמר ממתקפה חסרת אחריות על אנשים שתפקידם לשמור ולהגן על בטחון ישראל מאיומים מבית ומחוץ".

השב"כ פרסם ביום ראשון כי בתום פעילות מודיעינית מאומצת, נעצרו בשבוע שעבר, מספר חשודים במעורבות בפיגוע זריקת אבנים ממנו נהרגה עאישה ראבי, תושבת בדיא ואם לתשעה ילדים, במהלך נסיעה ברכבה ביום שישי בלילה בסמוך לישוב רחלים. בשב"כ מדגישים כי החשודים נעצרו בגין עבירות טרור חמורות ובכללן רצח.

גל המעצרים האחרון לווה בביקורת ציבורית משום שלנערים לא הותר להיפגש עם עורכי דין כמקובל במעצרים פליליים, והם נלקחו למתקני מעצר של השב"כ שם קיים חשש כי משתמשים נגדם בשיטות חקירה קשות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
עד שזה מגיע אליך
צביעות | 08-01-2019 14:02
גם היללת את שלטון החוק עד שהתקרבו אליך, נראה אותו כשילד שלו בן 15 יעבור כזו התעללות.
2
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח - בדיחה טובה!
אוראור | 08-01-2019 14:02
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח - בדיחה טובה!
3
תומך בשלטון החוק עד שזה מגיע אליך?
אסף | 08-01-2019 14:16
גם הפרקליטות היא ארגון שמירקות החוק הטוב בעולם?
4
אכן השב"כ מצוין
לוחם חרדי | 08-01-2019 15:16
אבל, בכל בית טוב יש שירותים (כאן, המחלקה היהודית) ובבית הזה הסרחון מהם בלתי נסבל!
5
שב"כ
דבורה | 08-01-2019 16:32
בטיפול במחבלים כנראה מצטיינים, אבל בטיפול ביהודים הם פשוט מתעללים ללא כל הצדקה. יש פה מניעים ממש לא טהורים. מקווה שהאחראים יטפלו בזה.