סליחות: אודהליה ברלין בסינגל חדש ומרגש - סרוגים

סליחות: אודהליה ברלין בסינגל חדש ומרגש

לקראת ראש השנה, הזמרת והיוצרת אודהליה ברלין משיקה את ''סליחות'', סינגל חדש ומרגש שכתבה לפני כעשור בהפקה מוזיקלית של אייל מזיג, האיש שעובד עם חנן בן ארי ושלמה ארצי- צפו

סליחות: אודהליה ברלין בסינגל חדש ומרגש
  (צילום: הילה שילוני)

שמונה שנים לאחר צאת אלבומה הראשון, הזמרת והיוצרת אודהליה ברלין משיקה כעת את "סליחות". סינגל חדש לקראת ראש השנה, אותו כתבה לפני כעשור.

לאחר לילה ארוך ללא שינה, שמעה אודהליה עם שחר את הקולות העולים מהרחוב וכתבה את המילים. שנה חצי לאחר מכן, היא נתקלה במקרה במילים – והוסיפה את הלחן. כל השנים הרגישה אודהליה שהשיר עוד לא הגיע לייעודו. כשבשנה האחרונה היא התחילה לעבוד עם המפיק אייל מזיג (חנן בן ארי,שלמה ארצי), השיר נשלף מהמגירה ועבר מתיחת פנים ומילים- עד לקבלת התוצאה שלפינכם.

>>חושבים שאודהליה צריכה להיות זמרת השנה במוזיקה היהודית? לחצו כאן והצביעו עכשיו!

לפני כ- 14 שנים, החלה אודהליה לכבוש בצעדים ראשונים ואמיצים את עולם המוזיקה היהודית, שעד אז היה שייך לגברים בלבד, ובכך, ללא כוונה תחילה, ייצרה מהפכה. בראש המהפכה הזו עומד המופע 'אוחילה', שירים וניגונים לימי תשובה המתקיים זו השנה העשירית בין ראש השנה ליום הכיפורים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ובבנייני האומה בירושלים.

לקריאת הראיון עם אודהליה ברלין לחצו כאן

ברלין הפכה לאחת מהיוצרות המסקרנות ביותר במוזיקה היהודית, זכתה בשנה שעברה לצד קובי אוז בפרס שר החינוך לתרבות ויצירה יהודית והשבוע כיכבה אודהליה כאחת הזמרות המבטיחות על המסך במסגרת סדרת הדוקו ששודרה בכאן 11 'חסידיסטוק'.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו