נתניהו: "אנחנו במערכה"; "צה"ל ערוך לכל תרחיש" - סרוגים

נתניהו: "אנחנו במערכה"; "צה"ל ערוך לכל תרחיש"

ראש הממשלה קיים היום הערכת מצב באוגדת עזה, ואמר: "ישראל נמצאת במערכה", אך "צה"ל ערוך לכל תרחיש". שר הביטחון הדף את הטענות נגדו: "אסור שמדיניות ביטחון תהיה מענה ללחץ פוליטי או תקשורתי"

נתניהו: "אנחנו במערכה"; "צה"ל ערוך לכל תרחיש"
  נתניהו בסיור בעזה (צילום: קובי גדעון/ לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שלישי) הערכת מצב ביטחונית באוגדת עזה, ואמר כי "ישראל נמצאת במערכה", אך "צה"ל ערוך לכל תרחיש". שר הביטחון אביגדור ליברמן הדף את הטענות נגדו "אסור שמדיניות ביטחון תהיה מענה ללחץ פוליטי או תקשורתי".

בסיור השתתפו  הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש המל"ל מאיר בן שבת ובכירים נוספים.

אסור שהביטחון יגיע מלחץ פוליטי או תקשורתי

ליברמן ענה לביקורת נגדו באי המענה לטרור שמגיע מעזה. "שמענו הרבה דיבורים אתמול, היום, שלשום, על מדיניות הביטחון של ממשלת ישראל. אז קודם כל כדאי להבהיר שאסור שמדיניות ביטחון תהיה מענה ללחץ פוליטי או תקשורתי, אנחנו פועלים גם בעוצמה וגם בחוכמה".

אתמול ביקר נתניהו בשדרות, ותיאר: "ראיתי את קיר הפלדה של הנחישות האזרחית שלהם, והיום אני מבקר פה בצה"ל ורואה את קיר הפלדה הצבאי שלנו".

נתניהו הבהיר כי ישאל נמצאת במערכה. "יש בה חילופי מהלומות", אך הדגיש, "צה"ל ערוך לכל תרחיש. אני מאוד התרשמתי ממה שראיתי כאן ואני יודע שכמוני, כל אזרחי ישראל, מאמינים בצה"ל ונותנים לו גיבוי לקראת כל התפתחות אפשרית".

נתניהו נשאל האם ישראל תגיע למלחמה והשיב: "אני מאמין שאנחנו עושים את הדברים הנכונים. כדאי שיתחילו לשים לב לא רק למה שאנחנו אומרים אלא גם למה שאנחנו עושים".

יום השנה ה−4 להדר: "מחוייבים להחזיר אותו"

לבסוף, התייחס להחזרת החיילים החטופים מעזה, ואמר: "היום זה יום השנה הרביעי לנפילתו של הדר גולדין ז"ל. אנחנו מחויבים להחזיר אותו ואת אורון שאול ואת שני אזרחינו חזרה למדינת ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו