בעקבות הביקורת: נתניהו ביקר במפתיע בשדרות - סרוגים

בעקבות הביקורת: נתניהו ביקר במפתיע בשדרות

אחרי 100 יום של טרור עפיפוני התבערה, ובעקבות הביקורת מצד המחנה הציוני ויש עתיד על כך שנתניהו לא מסתכל לתושבי עוטף עזה בעיניים, הגיע הבוקר רה"מ לביקור בזק בשדרות

בעקבות הביקורת: נתניהו ביקר במפתיע בשדרות
  (צילום: חיים צח, לע"ם)

אחרי 100 יום של טרור עפיפוני התבערה, ובעקבות הביקורת מצד המחנה הציוני ויש עתיד על כך שנתניהו לא מסתכל לתושבי עוטף עזה בעיניים, הגיע הבוקר במפתיע ראש הממשלה לשדרות לפגישה עם ראשי רשויות מעוטף עזה.

בפגישה השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש המועצה האזורית שער הנגב אלון שוסטר, ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני וראש המועצה האזורית חוף אשקלון יאיר פרג'ון.

נזכיר כי במוצאי שבת הגיעו לעוטף עזה, אנשי המחנה הציוני בראשות אבי גבאי, ואתמול היה זה שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט שישב עם התושבים וצפה עם הנוער בגמר המונדיאל.

בתום הפגישה אמר נתניהו: "סיימתי עכשיו פגישה מצוינת עם ראשי הרשויות של עוטף עזה. אמרתי להם שאנחנו במאבק ממושך. כשם שאנחנו משלימים עכשיו את בלימת המנהרות וכשם שאנחנו פעלנו והצלחנו לעצור את ההסתערות ההמונית על הגדרות, כך הנחינו את צה"ל למגר ולעצור את טרור העפיפונים ובלוני האש, ואנחנו בעיצומו של תהליך."

על התגובה הישראלית לרקטות בשבת ולבלוני התעברה אמר נתניהו: "חשוב שהחמאס יבין שהוא עומד מול קיר פלדה והקיר הזה מורכב קודם כל מממשלה נחושה, ממנהיגות מקומית איתנה ומהתיישבות ציונית, שאנחנו נמשיך לחזק אותה וכמובן מצבא ההגנה לישראל.

אנחנו גאים בהם ואני גאה גם בתושבי העוטף הנפלאים שעומדים מול ימים לא קלים, אבל אני משוכנע בעוצמה המשותפת שלנו להדוף, להרתיע ובסופו של דבר גם להכריע את הטרור הזה של עזה."

נתניהו ודוידי בשדרות (חיים צח, לע"ם)

זה לא נגמר במכה אחת

באופן חריג נתניהו השיב לשאלות עיתונאים, ואמר: "אני לא רוצה להגיד לאף אחד שהדבר נגמר. שלשום פעלנו בעוצמה אדירה אל מול החמאס, במכה החזקה ביותר שהם ספגו מאז צוק איתן. צריך להבין שכל מי ששואל אותי את השאלות האלה צריך להיות ערוך להמשך המאבק. יש כאן חילופי מהלומות, זה לא נגמר במכה אחת ואינני יכול לנחם מי שספג את האבידות הקשות ביותר. זה דבר שקשה מאוד לספוג, אבל אנחנו יודעים שאנחנו בתוך מאבק ממושך של הציונות."

על טרור העפיפונים אמר ראש הממשלה: "הנחינו את צה"ל לעצור את זה. איננו מקבלים, אמרתי את זה אתמול בצורה הכי ברורה, וכדאי שיקשיבו לי, במיוחד בצד השני, אין דבר כזה מבחינתנו הפסקת אש שמחריגה את עפיפוני האש ובלוני האש, אין דבר כזה. מבחינתנו זה לא קיים ולכן אנחנו בעיצומו של מהלך. אני אגיד את זה בפעם השביעית והדבר הזה, אני מקווה, יחדור, אבל אם הוא לא יובן על ידי המלים שלי – הוא יובן על ידי המעשים של צה"ל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ביבי גם החמאס הפסיק להתרשם ממך
בן | 16-07-2018 11:44
בדיבורים אתה ואיווט חזקים במעשים אפס
2
מסע פחדניהו
פיני | 16-07-2018 13:40
בוודאי פחות צבעוני מהמונדיאל. הצבע השולט שחור. פחדניהו במסע שיקום אגו. תזכרו לו את זה??? תבינו כמה הוא מנותק מכם????
3
שדרות
משה | 16-07-2018 14:59
סוף סוף ביקר ב שדרות.אולי ביקור גם ב קיבוצים ן מושבים גם מצביעם ליכוד.
4
ראש הממשלה
חיים | 16-07-2018 17:08
מספר סיפורים עושים אולה בולה מדברים פקה פקה. בדיחה של ממשלה