
יוסף בן- אמו, נהג המונית שטען אמש (ראשון) כי הוא זה שנטרל את המחבל, מגיב הבוקר לתיעוד החדש בו נראה כי מי שנטרל את המחבל הוא מנהל משמרת האבטחה של התחנה המרכזית בירושלים, והוא אפילו הפריע לו כשניסה להוריד מעל המחבל את המאבטח כי היה סבור שמדובר בקטטה.
בראיון ל'מועדון ארוחת הבוקר' ברדיו 103FM, עומת בן- אמו עם התיעוד החדש ואמר כי הוא עומד מאחורי הגרסה שלו לאירוע וזאת על אף שבשום שלב הוא לא נראה כמי שמסייע לנטרל את המחבל.
כששוב ושוב הוא מתעמת עם התיעוד החדש טוען בן אמו כי הוא רכן על המחבל "קצת מהצד" ונתן למחבל אגרוף. במגישים מסבירים לבן- אמו כי התיעוד נמצא לפניהם ובשום שלב הוא לא נראה כמי שמתוקף את המחבל, מבקש בן אמו לא להמשיך לדבר על הנושא.
ראוי לציין כי במהלך השיחה עלתה האפשרות שהסרטון חתוך והחלק בו בן אמו תוקף את המחבל לא נראה בתיעוד.
נהג מוית אעלק אם לא היה שוטר בעברו הייתי מאמין אבל היה שוטר בעברו כמה שנים טובות