לרגל ט"ו באב: ירושלים משיקה מיצג חדש ופוטוגני - סרוגים

לרגל ט"ו באב: ירושלים משיקה מיצג חדש ופוטוגני

לרגל חג האהבה היהודי- ט"ו באב, השיקה ירושלים את המיצג החדש 'I LOVE JLM', שעתיד להפוך לחלק מהנוף הירושלמי ולהצטרף לעשרות מיצגי ענק בסגנון שפזורים ברחבי הערים התיירותיות בעולם

לרגל ט"ו באב: ירושלים משיקה מיצג חדש ופוטוגני
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לידיעת חובבי המיצגים והצילום, לרגל חג האהבה היהודי- ט"ו באב השיקה ירושלים את המיצג החדש 'I LOVE JLM', שעתיד להפוך לחלק מהנוף הירושלמי ולהצטרף לעשרות מיצגי ענק בסגנון שפזורים ברחבי הערים התיירותיות בעולם.

המיצג הענק שיצר המעצב הירושלמי יראל יאיר, הוצב בכיכר ציון בירושלים לרקע הרכבת הקלה. במיצג נראות אותיות גדולות באנגלית עם לב אדום שיוצרים את הכיתוב "אני אוהב את ירושלים" (בקיצור לועזי JLMׂ) בדומה למצגים דומים שנמצאים ברחבי הערים בעולם, כמו אמסטרדם, ניו יורק ועוד.

חוגגים אהבה בירושלים (צילום: נתי שוחט/ פלאש 90)

גובהו של של הפסל, הוא כשני מטרים ואורכו כשישה מטרים. ונוצר מטעם עיריית ירושלים וחברת 'עדן'. "כולם אוהבים את ירושלים, וירושלים אוהבת את כולם" אמר ראש העיר ניר ברקת, לרגל הצבת הפסל והוסיף "המיצב החדש מסמל את המקום המיוחד שיש לירושלים בכל אחת ואחד ואני מזמין את תושבי העיר, המבקרים והתיירים לבקר בירושלים, לבלות בה וגם לצלם את עצמם במיצב המיוחד". אז את מי אתם לוקחים להצטלם שם?

קרוב? המיצג הענק בעיר אמסטרדם (צילום:שטארסטוק)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו