רבני ישראל מקבלים את פניו של טראמפ במודעות ענק - סרוגים

רבני ישראל מקבלים את פניו של טראמפ במודעות ענק

'ברוך הבא מר דונלד טראמפ', זו הכותרת שפורסמה הבוקר במודעות ענק בעיתונות בשפה האנגלית בישראל לקראת ביקורו היום של הנשיא האמריקאי מר דונלד טראמפ בישראל

רבני ישראל מקבלים את פניו של טראמפ במודעות ענק

במודעה שמפרסם קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש' קוראים רבני ישראל לנשיא ארה"ב מר דונלד טראמפ שלא לחזור על טעויות העבר של הממשל האמריקני. הרבנים מבהירים ומזכירים למר טראמפ כי בכל פעם שנעשה ניסיון להתנות את השלום בין ישראל לפלסטינים במו"מ על שטחי ישראל – התוצאה הייתה הגברת שפיכות הדמים והתחזקות הטרור.

הרבנים מפרסמים שוב במודעה את פסק הדין (המבוסס על שולחן ערוך אורח-חיים סימן שכ"ט), עליו חתומים ארבע-מאות גדולי רבני ישראל, הקובע איסור למסור שטחים מארץ ישראל ואף לנהל מו"מ על הנושא משום שיש בכך סכנה נוראה לכל יושבי הארץ.

"אנו משוכנעים בכנות כוונותיו הטובות של נשיא ארה"ב", אומר יו"ר קונגרס הרבנים, רב מרכז תל-אביב הרב יוסף גערליצקי, "דווקא משום כך קריטי ביותר להזכיר לו בכל דרך שהיא את האיוולת הגדולה שברעיון שתי המדינות והמחשבה השגויה כאילו ויתורים לפלסטינים יקרבו במשהו את השלום. תורת ישראל קבעה מזמן שכל ויתור יביא רק לשפיכות דמים, חלילה, וכיום כל אחד יכול לראות זאת בעיניו, לצערנו".

הרבנים החתומים במודעה קוראים לטראמפ לתמוך באימוץ דרכה של ההלכה היהודית, הקובעת כי רק הכרזה שלא יהיה כל מו"מ על נסיגה משטחי ישראל, תביא בסופו של דבר לבטחון ולשלום באזורנו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו