"מגבה את יחיאל לוי ולא מתכוון לפטר אותו" - סרוגים

"מגבה את יחיאל לוי ולא מתכוון לפטר אותו"

נשיא המדינה ראובן ריבלין קורא הבוקר לפעול נגד הדברים של יחיאל לוי שאמר "לחנוק את החרדים". ראש המנהל הקהילתי בירושלים אומר כי הוא לא מתכוון לפטר אותו

author-image
"מגבה את יחיאל לוי ולא מתכוון לפטר אותו"
  (צילום: אביר סולטן/פלאש90)

התגובות לסערה החילונית-חרדית בירושלים.

בעקבות פרסום הקלטה בגלי צה"ל בה נשמע מנהל מתנ"ס יובלים יחיאל לוי אומר בין היתר על החרדים בקרית יובל: "הרעיון, לחנוק אותם. כשמקשים לא מתלהבים לגור. זה המנגנון שעובד היום".

הדברים מעוררים זעם בעיקר אצל החרדים, כשגם ראש העיר ניר ברקת קרא לפטר את לוי מתפקידו. אלא שבמנהל הקהילתי סבורים אחרת. בתכנית "מהדורת הבוקר" ברדיו קול חי שוחח ראש המינהל הקהילתי יובלים, רוני שרון עם המגיש מרדכי לביא ואמר "אני מגבה אותו. זו פליטת פה וייתכן כי הוא יינזף בשל כך אבל אני מגבה אותו ולא מתכוון לפטר אותו". במהלך הריאיון פרש שרון את הבעיה הקיימת לדבריו בקרית יובל ובמניעים לאי פתרון הבעיה.

ראשית אמר שרון כי ההקלטה ארוכה יותר "ההקלטה ארוכה יותר חבל שלא השמעתם את כולה" אמר ולשאלת המראיין סיפר כי אינו יודע עם התקיימה השיחה בה התבטא יחיאל לוי "אני לא יודע עם מי התקיימה השיחה".

לעצם דבריו של לוי, הגיב שרון "אין להנהלה כוונה לייבש את החרדים. האיש צריך להישאר בתפקיד, זו פליטת פה וכנראה שיקבל נזיפה אבל אני מגבה אותו במאה אחוז. לכולם יכולה לקרות פליטת פה כזו. זה לא טוב שהוא אמר את זה וזה לא קורה פה" הוא ניסה להסביר את דבריו של לוי "הוא ניסה להסביר משהו לגבי הבר ולקחו קטע מסוים מההקלטה וזה מה שפרסמו".

כשעודכן תך כדי שידור כי בנט ביקש לזמן את האיש לשימוש וכי יש חברי מועצה שאמרו שהמינהל לא יקבל שקל, ענה שרון "הם מאיימים כבר שלוש שנים, זה לא חוקי שלא נקבל שום תקציב. לא דיברתי עם ברקת הבוקר עדיין, אני חושב שחיפשו אותי מלשכתו. אני לא עובד עירייה ואף אחד לא יכול לשלוט עלי. אני מתנדב ונבחר ציבור, נבחרתי לפני 4 שנים ע"י הציבור. בעיות של חרדים חילונים יש בכל העיר לא רק ביובלים. אתם לא מנהלי מינהלים אתם מפיצים רק מה שעוזר לקדם את האג'נדה שלכם וזה בסדר"

 

 

נשיא המדינה: לפעול נגד הדברים

נשיא המדינה ראובן ריבלין, פרסם היום בעמוד הפייסבוק שלו גינוי לדברים ודרש לפעול נגד לוי.

"עובד ציבור מחויב לציבור כולו – לא רק למגזרים מסוימים. שמעתי הבוקר בגלי צה"ל את דבריו של יחיאל לוי, מנהל המנהל הקהילתי 'יובלים' בירושלים והם העציבו והכעיסו אותי מאוד. אסור לירושלים, עיר הבירה והעיר המאגדת בתוכה את ארבעת שבטי ישראל, להפוך לזירת קרב בין תושבים. אסור בתכלית האיסור שגורמים בעירייה יעודדו עימות שכזה. הדברים שנשמעו צריכים לעורר שאט נפש בכל ישראלי ששומע אותםאני מחזק את החלטתו של ראש העירייה ניר ברקת לפעול כנגד הדברים שנאמרו הבוקר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חרדים
משה | 21-02-2017 11:27
צודק
2
חבל שנשיא המדינה הפך לטוקבקיסט
מתי | 21-02-2017 13:32
לא על כל דבר שקורה הוא חייב להגיב.
3
לפטר את רוני שרון המושחת
שחיתות זה לא רק מעטפות | 23-02-2017 13:10
רוני שרון מועל בתפקידו כאשר הוא מגבה אדם מושחת כמו יחיאל לוי. כנראה רוני שרון הוא הסיבה לפיצוצים הנשמעים בזמן האחרון מהמנהל בקיצור רוני שרון- התפטר או תפוטר