כך תוכלי להפוך את היובש לטיפוח יסודי לעור שלך - סרוגים
יפה לי, צרכנות , תוכן שיווקי

כך תוכלי להפוך את היובש לטיפוח יסודי לעור שלך

החורף מביא איתו את הקור ואיתו גם את היובש הנוראי בשפתיים ובעור, אבל נקודת האור בכל העניין היא ההזדמנות המצוינת בשבילך להקדיש זמן לטיפוח יסודי של העור • שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של 'אסתי לאודר' בישראל מספרת לסרוגות כיצד נוכל לטפח את השפתיים והעור בהצלחה ובמינימום של זמן

author-image
כך תוכלי להפוך את היובש לטיפוח יסודי לעור שלך
  אסתי לאודר - סופרים (צילום: יח"צ)

החורף מביא איתו את הקור ואיתו גם את היובש הנוראי בשפתיים ובעור, אבל נקודת האור בכל העניין היא ההזדמנות המצוינת בשבילך להקדיש זמן לטיפוח יסודי של העור.

בדיוק לשם כך שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר בישראל בראיון מיוחד מספרת כיצד תוכלי לטפח את השפתיים והעור שלך בהצלחה ובמינימום של זמן. וכמובן לא שוכחת לעדכן אותנו בטרנדים החמים לחורף הנוכחי והמוצרים החדשים שאת חייבת להכיר.

ממש לאחרונה, אחרי שנים של מחקר חדשני, עמדו באסתי לאודר על הפעילות הטבעית של Nrf2 – חלבון המצוי בעור באופן טבעי ואחראי על מנגנונים נוגדי הזדקנות בגופנו. באמצעות המחקר מצאה אסתי לאודר דרךחדשה וייחודית לשחרר את פוטנציאל הנעורים של העור שלך בסדרת הטיפוח החדשה Revitalizing Supreme + Global Anti-Aging.

סדרת הטיפוח החדשה של אסתי  לאודר מתהדרת בתמצית מורינגה ייחודית ובלעדית התומכת בהפעלת ה-Nrf2 הטבעית של העור וגורמת לו  ל"התניע" יתרונות רבים נגד הזדקנות, לרבות נוגדי גירויים ונוגדי חמצון. ובנוסף לכל גם מעניקה לו לחות מחודשת וחיוניות מיוחדת שמתאימה בדיוק לעונת החורף.

אסתי לאודר - טיפוח שפתיים (צילום: אסתי לאודר)

אסתי לאודר – טיפוח שפתיים (צילום: אסתי לאודר)

המורינגה – צמח הפלאים, ידוע כמעיין נובע של מרכיבי תזונה וויטמינים בלתי נלאה. יש בו כמויות כפולות ומכופלות של מינרלים כמו אבץ אשלגן סידן, ויטמינים-ויטמין A,C ,ואנטי אוקסידנטים המעניקים בוסט של אנרגיה  ו'תזונה' לעור ומחיים ומשקמים במהירות. נכון לעכשיו בסדרה החדשה יש קרם לחות ובאלם, אותו מניחים לבד או מעל קרם לאקסטרה זוהר ומרקם חלק ומשיי לעור.

שרון, כיצד נוכל לטפח את השפתיים וגם להתאים לטרנדים החמים בחורף הקרוב?

"שימוש רב בחימום הסקה גורם ליובש ניכר ,קילופי שפתיים ,אדמדמות מסביב לשפתיים ועוד, מומלץ להניח שפתוני לחות מזינים או בעלי חומצה היאלורונית.  סדרת הניו דאימנשן עם המוצר המנצח לטיפול שפתיים דו שלבי מעניק לחות וטיפול בקמטוטי שפתיים מוצר חובה לחורף בקרוב.

"מעבר לכך אנחנו מחפשות גם איפור דרמטי ועמוק, הנטייה בחורף לאמץ גווני מאט, יצירת קונטראסט בפנים  ייראה נפלא לימים גשומים – פנים בהירות עם שפתון דומיננטי ועוד.
הבלטה של השפתיים בלבד, תמיד תעניק מראה נשי יותר. ככל שהשפתון מודגש יותר, מומלץ לאזן ולנטרל את שאר האיפור מסביב. גם השנה שפתון יככב בימי החורף, עם נטייה לשרטוט מדויק כזה שמזכיר את שנות ה-50".
מה מצפה לנו החורף הקרוב?

"מצד אחד, הצבעים האופנתיים לחורף הקרוב הם גוונים אדמדמים, כמו: בורדו, שזיף, דובדבן, חומים עמוקים ובוהקים. חזרה גם לפחות מבריק וסגנון של שנות ה-50. ומצד שני, טרנד הניוד, שפתיים נקיות, מראה מאט, חיוור ללא צבע הכולל גווני בג' או ורוד בהיר ניטרלי. בנוסף, נראה גווני זהב/ חול וכתמתם בהיר".

אז איך משלבים את הטרנדים החמים עם שאר האיפור?

"זה פשוט. לשפתיים דומיננטיות – עם איפור נקי וטבעי בעיניים ומעט סומק והבלטת גבות. לשפתיים במראה ניוד– עם עיניים דומיננטיות, אייליינר או עין מעושנת".

שרון מציגה לנו גם טיפים איך כדאי לבחור את הצבע המתאים לעורכן:
ורוד – מתאים לעור ישראלי בעל תת גוון צהבהב מצוין  לקיץ ולצעירות
אדום – למראה נשי קלאסי ועמוק
סגול – מתאים לבעלות עור צהבהב
חום – למראה טבעי, נהדר לבהירות
גוון טבעי- צבע נהדר ליומיום ומראה קליל

אז איך נדע איזה טרנדים מתאימים לנו ואיזה לא?
"לבהירות עור כדאי דווקא להשתמש בגווני אדמה (ברונזה, כתומים, גוונים חמים). לכהות עור ושזופות יתאימו גוונים ורודים, סגלגלים ומטאליים מבריקים".

10 הטיפים שכל אחת חייבת לדעת

1. רגע לפני, שימו לב שאתן מורחות שפתון או ליפ גלוס על שפתיים בריאות-לחות ולא יבשות.

2. אל תבגרו אתן עצמכן. בגיל צעיר מומלץ ללכת על שפתונים טבעיים- בגוונים הרמוניים המעניקים לפנים מראה צעיר ורענן ולא מבגר. הצבעים המומלצים הם משפחת הוורודים, גווני אפרסק או כתמתם וגווני אדמה.

3. למראה של שפתיים מלאות: תמיד חלמת על שפתיים מלאות? באמצעות איפור נכון תוכלי לקבל אותן. קחי שפתון בגוון שקוף ומרחי מעט מעל השפה העליונה (קצת "לצאת מהקווים") האור שישתקף על איזור זה יעניק אשליה של שפתיים גדולות ומלאות.
לשרטוט צורת שפתיים דקות מאוד – רצוי להשתמש בשפתונים בהירים או מבריקים בלבד לאשליית אור ונפח. לא לתחום ואם כן, אז מעל לקו השפה. שפתיים מלאות מאד – לתחום עם תוחם טבעי, למלא עם גוון כהה או מאט. שפתיים א-סמטריות – להגדיל את השפה הקטנה/ דקה יותר בעזרת עפרון בגוון מאט טבעי.

4.שמירה על שפתיים לחות בחורף. מכיוון שהשפתיים הן איזור דק בעל רקמה עורית דקה, רגישה ומלאה כלי דם (המעניקים גם את גוון השפה) זה נחשב לאזור המועד להתייבשות. בימי החורף אנו סובלים מיובש עקב מזג אוויר, קור, חימום, הסקות ורוחות. מומלץ לשמור על השפתיים על מנת שלא יסדקו ויתייבשו על ידי התכשירים המתאימים.

5. הלילה הוא הזמן המומלץ לטיפול בשפתיים. מומלץ להניח מרכך שפתיים או ליפ באלם לפני השינה, אפילו וזלין יעשה את העבודה ויעניק טיפול טוב נכון לשפתיים היבשות.

6. ואם כבר דיברנו על טיפוח בליל ה- זה גם הזמן הנכון ביותר לטפח ולהצעיר את העור. באמצעות קרם נגד קמטים או אפליקטור ייעודי לאיזור קמטי עיניים ושפתיים (עליו נפרט בהמשך הכתבה) תוכלי לטפל בעור הפנים והשפתיים שיטפל בעור שלכם במהלך הלילה.

7. נסו לא ללקק שפתיים. כולן עושות את זה אבל זה מזיק. זה מייבש מהסיבה שברוק שלנו יש אינזימים שמטרתם לפרק את האוכל וברגע שהרוק שלנו נוגע כל הזמן בשפתיים היבשות הוא ממית את התאים ומונע טיפול ביובש.

8.שפתון מאט זה יפה אבל פחות כשיש לך יובש. בחורף הזה מומלץ לך לחפש שפתון עם לחות ופחות מטאלי או מאט.

9. ותרי על התוחם – עפרון תוחם על כל השפה עלול לייבש את השפתיים.

10.גם יפה וגם מונע יובש – הנחת שפתון לחותי יכולה דווקא לשמור על השפה במשך היום.
השוק מוצף שפתונים אולם יש מספר קטגוריות מובילות: שפתון וגלוס. שפתון: בעל לחות או עמיד, מאט או גימור מבריק, גלוס מעניק ברק שפתיים ומגיע בגימור מטאלי או נוצץ, כזה שרק מכתים שפתיים בעל פיגמנט או עמיד. כעקרון הבחירה היא עניין אישי לחלוטין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו