בעקבות החשד לאונס - כצל'ה קורא לת"א להירתם למאבק - סרוגים

בעקבות החשד לאונס – כצל'ה קורא לת"א להירתם למאבק

המשטרה בודקת חשדות לאונס של נערה שבוצע לכאורה על ידי מהגרים מאריתריאה. יו"ר הוועדה לטיפול בבעיית המסתננים ח"כ יעקב (כצל'ה) יוצא בתגובה נרגשת לתושבי תל אביב להירתם למאבק נגד המסתננים מאפריקה. "סייעו לי במאבק. תוך שלוש שנים מאה אלף מסתננים אפריקנים ללא זהות בתל אביב.

בעקבות החשד לאונס - כצל'ה קורא לת"א להירתם למאבק
  תל אביב התעוררי! כצל'ה (פלאש 90)

המשטרה בודקת חשדות לאונס אכזרי שבוצע לכאורה על ידי מהגרים מאפריקה באזור התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. חוקרי מרחב יפתח בודקים את התלונה של הנערה (בת 16), עד כה לא נעצרו חשודים. מי שמיהר להגיב על האירוע הוא יו"ר האיחוד הלאומי ויו"ר הוועדה לטיפול בבעיית המסתננים, ח"כ יעקב כץ (כצל'ה) שיוצא בקריאה נרגשת אל תושבי תל אביב לעזור לו לעזור להם.

"סייעו לי במאבק", אומר כצל'ה לתל אביבים, "תוך שלוש שנים מאה אלף מסתננים אפריקנים לא חוקיים ללא זהות בתל אביב", מזהיר יו"ר האיחוד הלאומי את תושבי המרכז.

בשבוע שעבר עורר כצל'ה סערה בעקבות פרסום מאמרו על בניית עיר העובדים הזרים בדרום. עיתון מעריב דימה את התוכנית של הח"כ מהאיחוד הלאומי לבניית גטו ומחנות עבודה של המשטר הנאצי. גם בזירה הפוליטית עוררה הצעתו של כצל'ה מחלוקת ורבים מחברי הכנסת של השמאל ניצלו את ההזדמנות לתקוף את ח"כ כצל'ה.

כצל'ה אמר לסרוגים כי "עיר הפליטים" לא תהיה מחנה מסוגר אלא מקום שבו המסתננים יוכלו לעבוד ולהסדיר את מעמדם. "המסתננים עצמם יוכלו ללכת לאיפה שהם רק רוצים. דיברתי על עיר פתוחה לחלוטין. כמו כל אזרח, למרות שאין להם מעמד אזרחי, הם יוכלו ללכת לכל מקום לתל אביב ומקומות אחרים אבל מבחינת עבודה הם יוכלו לעבדו רק שם."

לגבי הסערה התקשורתית אמר כצל'ה כי מדובר בהתקפה של עיתונאים עם אג'נדה שמאלנית קיצונית. "הכותרות שניתנו בעיתונים על מחנות עבודה והטור של גיא מרוז, אלו אנשי שמאל קיצוני ששולטים בתקשורת וברצותם יעטפו את דבריי במה שהם רוצים למרות שכתוב אחרת. מי שכתב את המילים "מחנות עבודה" רצה בכוונה להכניס קונוטוציה נאצית ועוד דברים כאלה כאשר פה מדובר על דבר הפוך לחלוטין, כאשר סוף סוף יותר לאותם מסתננים לעבוד כאש בהחלט הכוונה לצמצם את כמות המסתננים לישראל."

לטענתו, תושבי תל אביב משוועים לפתרון הבעיה של המסתננים. "העליהום שכולל עלילות ושקרים וסילוף הדברים שלי מוכיח שתושבי תל אביב נמצאים במצוקה אמיתית. תושבי תל אביב, אם יישאלו אותם, לא רוצים שהעיר תוצף במסתננים אבל יש עיתונאים שאוהבים לדבר בשמם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו