גדעון סער מתייחס לריצה משותפת עם יעלון - סרוגים

גדעון סער מתייחס לריצה משותפת עם יעלון

השר לשעבר גדעון סער התראייון לרדיו 'קול ברמה' ביחס לפעולות שעושה ישראל נגד המסתננים ובתוך כך התייחס גם למפלגה אפשרית שלו ושל יעלון שיכולה לנצח את הליכוד. האזינו

גדעון סער מתייחס לריצה משותפת עם יעלון
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

השר לשעבר גדעון סער אומר הערב בראיון למהדורה המרכזית של רדיו 'קול ברמה' עם משה גלסנר, כי הוא עדיין חבר הליכוד, ולא שוקל לעזוב אותו עבור מפלגה חדשה.

"ריצה משותפת מחוץ לליכוד עם יעלון ואחרים היא ספוקלציה בלבד, אני נאמן לליכוד ולדרך שהוא מייצג. הציעו לי לפני שנים לעזוב וסירבתי."

סער מתייחס לתוצאות סקר שנערך לפני עשרה ימים עבור ה'ג'רוזלם פוסט' לפיו מפלגה חדשה בראשות שני פורשי הליכוד העיקריים, משה יעלון וגדעון סער, תנגוס בליכוד בצורה משמעותית ותזכה ל-22 מנדטים, מספר זהה לו הייתה זוכה גם הליכוד.

עוד עולה מהסקר, כי הרשימה הערבית המשותפת תהיה המפלגה השלישית בגודלה כשהיא שומרת על כוחה עם 13 מנדטים.

בניגוד לסקרים הקודמים, הסקר הזה מחזיר את מפלגת 'יש עתיד' לגודלה הטבעי 12 מנדטים בלבד. מפלגת 'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג מתרסקת ל-10 מנדטים, ובמספר דומה זוכה גם מפלגת 'הבית היהודי'.

ביחס לטיפול בשוהים הבלתי חוקיים בהם טיפל בעת היותו שר הפנים, אמר סער "אני לא אומר סיסמאות, מדינת ישראל חייבת לטפל בצורה מסיבית בשוהים הבלתי חוקיים. 90% מהפיגועים בתוך ישראל בוצעו על ידי השב"חים." סער הוסיף  בהחלטת הקבינט האחרונה ראיתי שהקמת הגדר תואץ, אני מברך על כך. אבל אלו רק ניצנים, אגבה את הממשלה בנושא הזה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גדעון ובוגי תמשיכו לחיות בסרט ..,הבעייה היא שהסרט יקר מדי ולא ישארו לכם כמה שקלים לשלם לפעילים ...
| 14-06-2016 1:09