ביזיון: מתנחל הזמין מחשב, זו התשובה שקיבל - סרוגים

ביזיון: מתנחל הזמין מחשב, זו התשובה שקיבל

"מתנחל" מהיישוב שבי שומרון הזמין מחשב נייד אך שיחת טלפון שקיבל מהחברה הבהירה לו כי חברת המשלוחים לא מגיעה ליישוב בו הוא מתגורר

author-image
ביזיון: מתנחל הזמין מחשב, זו התשובה שקיבל
  (צילום: Kobi Gideon / FLASH90)

חננאל נמיר, מתנחל מהיישוב 'שבי שומרון', הזמין מחשב נייד דרך האתר 'בהצדעה' המעניק הטבות לחייל מילואים, אך נדהם לגלות שעל אף ההתחייבות המופיעה באתר כי המוצר יישלח לביתו, שיחת טלפון מנציג חברת ניוויז'ן הבהירה לו כי חברת השליחויות שעימה הם עובדים לא מגיעה ליישוב בו הוא מתגורר, שבי שומרון.

על פי הדיווח באתר nrg, בשיחת הטלפון שערך נמיר עם שירות הלקוחות של החברה המספקת אמר לו הנציג כי "אלו הנהלים של חברת UPS, חברת השליחויות איתה אנו עובדים. הם לא מגיעים לשם. אני לא יודע מה להגיד לך ואין לי פתרון לזה". ראוי לציין, כי נמיר נמנע מלבטל את העסקה, מכיוון שהמהלך כרוך בדמי ביטול. בנוסף, הנציג הציע לחננאל למסור כתובת אחרת שאליה מגיעה חברת השליחויות או לחילופין להגיע למשרדי החברה ולקחת משם את המחשב.

ממועדון 'בהצדעה' נמסר ל-nrg כי "המועדון מנהל מדיניות משלוחים לכל רחבי הארץ ובכלל זה לישובים בשטחי יהודה ושומרון. המשלוחים מתבצעים באמצעות דואר ישראל או חברת השילוח UPS. במקרים שבהם מתגלות בעיות הן נפתרות בעזרת שירות הלקוחות של המועדון. במידה והתעוררה בעיה נקודתית, אנו מזמינים את חבר המועדון לפנות לשירות הלקוחות של המועדון על מנת שנוכל לעזור לו בכל הנדרש".

מחברת ניו ויז'ן נמסר: "אנחנו עובדים עם חברת שליחויות שקובעות את המדיניות שלהן בעצמן והן לא מגיעות לכל הישובים מעבר לקו הירוק. במקרה המדובר חברת השליחויות היא ups שמגיעה לחלק מהישובים ביהודה ושומרון אך לצערנו לא לכולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
זה לא רק מחשב. נסו לשלוח פרחים ותיווכחו מההפליה
אחד שיודע | 11-04-2016 11:41
2
אין דבר
אזרח | 11-04-2016 13:30
תמשיכו לסגוד למדינה שמבזה אתכם....
3
על פי חוק
| 11-04-2016 16:45
על פי חוק הם יכולים לקבל קנס של עד 10,000 שח
4
מה החידוש?
ציון | 11-04-2016 21:04
כמתנחל זה קורה המון, מה החידוש כאן, שאינו יכול לבטל בלי לשלם דמי ביטול? אז תגידו!