כתב אישום נגד שליסל: רצח ושישה נסיונות לרצח - סרוגים

כתב אישום נגד שליסל: רצח ושישה נסיונות לרצח

כתב אישום הוגש הבוקר כנגד ישי שליסל החשוד ברצח שירה בנקי ובניסיון לרצח של שישה בני אדם נוספים במהלך מצעד הגאווה בסוף החודש שעבר

כתב אישום נגד שליסל: רצח ושישה נסיונות לרצח
  (צילום: פלאש90)

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד אשרת שוהם, הגישה הבוקר (שני) לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד ישי שליסל (39) בגין עבירת רצח בכוונה תחילה, שישה ניסיונות רצח, ופציעה בנסיבות מחמירות.

שליסל מואשם כי בעת מצעד הגאווה אשר התקיים בירושלים ביום 30.7.15 הוא דקר למוות את שירה בנקי ז"ל וניסה להביא למותם של שישה צועדים נוספים וכן פצע צועדת נוספת, עת התפרץ למתחם המצעד ודקרם בסכין שבה הצטייד מראש.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בכתב האישום מתוארים מעשיו של שליסל לפרטי פרטים: "הנאשם, נכנס אל בין הצועדים תוך שהוא מניף את הסכין מעלה ונעץ אותו בחוזקה בפלג גופם העליון של הצועדים שנקרו בדרכו במטרה לגרום למותם, כשלאחר כל דקירה הוא שולף את הסכין ומתקדם הלאה לעבר צועד אחר".

על פי כתב האישום: "תחילה נעץ הנאשם את הסכין בחוזקה בגבו של ירדן נוי, לאחר מכן התקדם במורד הרחוב בין הצועדים במהירות, ונעץ את הסכין בחוזקה בגבו העליון של נעם אייל. הנאשם המשיך במימוש כוונתו, התקדם ונעץ את הסכין בחוזקה בגבה העליון של שירה בנקי ז"ל, ולאחר מכן התקדם ונעץ את הסכין בחוזקה בגבה העליון של יעל בלקין. הנאשם המשיך ונעץ את הסכין בחוזקה בגבו העליון של כפיר גיל. משם נע הנאשם אל עבר שגיב סטקולשציק בכוונה לדקור אותו בגבו באופן דומה, אך לנוכח הצעקות והמהומה שהתחוללה מאחוריו הסתובב שגיב לאחור והסכין פגעה בזרועו הימנית. הנאשם התקדם כשהסכין בידו, ובתוך כך פצע את נגה כהן שעמדה בסמוך בזרועה. הנאשם ניסה לנעוץ את הסכין בגבה של שלי בר ניב כפי שנעץ ביתר הצועדים כמפורט לעיל, אולם הופל ארצה על ידי שוטר שרדף אחריו".

"כתוצאה מנעיצת הסכין בגבה נגרם לשירה בנקי ז"ל קרע בריאה הימנית ובכלי דם, אשר גרם לאיבוד דם רב. שירה בנקי ז"ל התמוטטה ואיבדה את הכרתה ונגרם לה נזק מוחי קשה. היא פונתה לבית החולים ונותחה מספר פעמים, וביום 2.8.15 נפטרה כתוצאה מפציעתה".

כזכור, כחודש בלבד לפני רצח שירה בנקי השתחרר שליסל ממאסר של 10 שנים לאחר שדקר שלושה משתתפים במצעד הגאווה לפני כעשר שנים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
קול מבשר מבשר ואומר...
| 01-09-2015 0:18
קול מבשר מבשר ואומר... "קול דודי הנה זה בא" הרב ברלנד שליט"א קורא ליהודי ארה"ב: "תעלו לישראל" המשיח מגיע: הגר"א ברלנד שליט"א קורא ליהודים ארה"ב וחו"ל לעלות לארץ ישראל לפני חג הסוכות הבעל"ט - כדי לקבל פני מלך המשיח. כך אמר הרב אליעזר ברלנד שליט"א כשמסר שיעור דרך הטלפון ואמר בדבריו: "במוצאי יום טוב ראשון של סוכות תשע"ו כולם חייבים להיות בארץ ישראל כדי לקבל פני מלך המשיח בירושלים עיה"ק, גברים נשים וטף וגם תינוקות שלא יודעים איך לזחול. לכן מיד אחרי יום כיפור יש לכולם לעלות לארץ ישראל! וגם לתושבי ארץ ישראל יש לכולם להעלות לירושלים במוצאי יום טוב ראשון של סוכות כדי לשמוע את המלך קורא בתורה כמו שאומר הרמב"ם בהלכות חגיגה." בראש חודש אלול אמר הרב אליעזר ברלנד בשיעורו: "עכשיו יש לנו 40 יום ליום הכיפורים ו-45 יום עד שנשמת משיח יתגלה ממש". "הרב מבקש לא לבוא אליו! לא לבוא! תתנהגו בפשטות! תעשו את הקיבוץ רק אצל רבנו! אז אתם תראו את משיח בן דוד! בשיעור בערב ר"ח אלול הוסיף ואמר תאריכים מדויקים לתהליך של התגלות מלך משיח, שלפי דבריו יתחיל ביום כיפור הזה תשע"ו, וימשיך עוד כ-6 שנים עד סוף שנת תשפ"א. "אנחנו עכשיו מכינים את יום הכיפורים של תשע"ו, אנחנו מכינים את יום הכיפורים יום תשועה לישראל תשפ"א שאז ראש השנה יצא בשבת, ופסח במוצאי שבת, ויהיה פורים משולש, שאז תהיה הגאולה שלמה, אז יהיה יום תשועה, תשפ"א, אז יהיה התשועה האמיתית לעם ישראל, שעל זה ניבא הנביא דניאל, אלפים ושלשׁמאות עד ערב בקר, 2300 שנה, שזה יסתיים בשנת תשפ"א, שנת תשועה לישראל. "ועכשיו מכינים אותה בשש שנים האלה, ואת השש שנים האלה מתשע"ה עד תשפ"א זה שנות הגאולה, זה השנים האלה שכל עם ישראל חוזרים בתשובה, אפילו כל הפושעים הכי גדולים יכולים לחזור בתשובה, כי אז אין חופשים בעם ישראל, אין פושעים בעם ישראל, אין רשעים בעם ישראל, זה הכול שלבים בגאולה, הכול זה שלבים בהתפתחות הנשמה, שנקבל את חלקי הנשמה, כי הפושע הכי גדול בסוף יכול להיות הצדיק הכי גדול, אחרי שיעשה תשובה. יצוין שבכל השנים שהרב ברלנד דיבר נגד מחשבי קיצים, ונגד אלה שמנסים כל הזמן לקבוע זמנו של ביאת המשיח, אך אמר כמו שהמלבי"ם כותב, כשנהיה קרובים לגאולה יהיה מותר לדבר על תאריכים. כמו שגם מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א אמר לאחרונה "עד החגים של תשע"ו יבוא משיח" אמן.
2
אימא - איזה פרצוף מפחיד יש לו - רואים שהוא מטורף.
אוראור | 17-07-2017 16:34